eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowicezakup i dostarczanie bronchofiberoskopu diagnostyczno- zabiegowego oraz zestawu do diagnostyki bezdechu sennego, w podziale na 2 pakiety.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-26

Katowice: zakup i dostarczanie bronchofiberoskopu diagnostyczno- zabiegowego oraz zestawu do diagnostyki bezdechu sennego, w podziale na 2 pakiety.
Numer ogłoszenia: 252535 - 2013; data zamieszczenia: 26.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego , ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice, woj. śląskie, faks 032 2514533.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostarczanie bronchofiberoskopu diagnostyczno- zabiegowego oraz zestawu do diagnostyki bezdechu sennego, w podziale na 2 pakiety..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa (zakup i dostarczenie) bronchofiberoskopu diagnostyczno- zabiegowego oraz zestawu do diagnostyki bezdechu sennego, w podziale na 2 pakiety, zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ - Oferta Cenowa. Przedmiot zamówienia został podzielony na Pakiety: Pakiet nr 1-bronchofiberoskop diagnostyczno-zabiegowy w ilości 1 szt. wraz z materiałami eksploatacyjnymi. Pakiet nr 2-zestaw do diagnostyki bezdechu sennego w ilości 1 szt. wraz z materiałami eksploatacyjnymi. dot. Pakietu nr 1 i 2 Zamówienie obejmuje również: 1.transport sprzętu do miejsca przeznaczenia 2.montaż, instalację i uruchomienie 3.okres gwarancji - 24 miesiące, 4.szkolenie personelu z obsługi i praktycznego wykorzystania sprzętu, w tym w zakresie Pakietu nr 2 szkolenie personelu z interpretacji wyników, 5.serwis gwarancyjny, w ramach którego Wykonawca zapewnia w cenie oferty: a) przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta, b) naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy awaria spowodowana jest nieprawidłową eksploatacją sprzętu, c) wszystkie naprawy, przeglądy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania, d) przedłużenie gwarancji o czas niesprawności sprzętu, w przypadku napraw gwarancyjnych, e) łączna niesprawność sprzętu (w przypadku awarii) nie przekroczy 14 dni roboczych w okresach 12 miesięcznych, f)czas naprawy od zgłoszenia do 72 godzin - dot. dni roboczych. z wyłączeniem dni, kiedy zapewniono sprawność sprzętu poprzez zapewnienie równorzędnego sprzętu, 6.sprzęt fabrycznie nowy, nieużywany, z datą produkcji od 2013 r. 7.serwis pogwarancyjny na okres 2 lat po zakończeniu gwarancji, na warunkach udzielonej gwarancji, tj. a) przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta, b)naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy awaria spowodowana jest nieprawidłową eksploatacją, c)wszystkie naprawy, przeglądy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania, d)łączna niesprawność sprzętu (w przypadku awarii) nie przekroczy 14 dni roboczych w okresach 12 miesięcznych, e)czas naprawy od zgłoszenia do 72 godzin - dot. dni roboczych. z wyłączeniem dni, kiedy zapewniono sprawność sprzętu poprzez zapewnienie równorzędnego sprzętu, w cenie zgodnej ze złożoną Ofertą Wykonawcy, powiększonej o średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ( inflacja), waloryzacja po upływie 12 miesięcy obowiązywania umowy na serwis pogwarancyjny. f)zapewnienie dostępności części i serwisu przez okres min. 10 lat od podpisania Protokołu końcowego Termin realizacji zamówienia dot. Pakietu nr 1 1. transport sprzętu do miejsca przeznaczenia w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, 2. montaż, instalację, uruchomienie, 3. szkolenie z obsługi i praktycznego wykorzystania sprzętu, po uprzednim, pisemnym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym zakończone podpisaniem Protokołu szkolenia.Całość zamówienia zakończona podpisaniem Protokołu końcowego w terminie 60 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. dot. Pakietu nr 2 1. transport sprzętu do miejsca przeznaczenia w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, 2. montaż, instalację, uruchomienie, 3. szkolenie personelu z obsługi i praktycznego wykorzystania sprzętu, w tym szkolenie personelu z interpretacji wyników, po uprzednim, pisemnym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym zakończone podpisaniem Protokołu szkolenia. Całość zamówienia zakończona podpisaniem Protokołu końcowego w terminie 90 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. Miejsce dostarczenia Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego, ul. Raciborska 27, Pracownia Bronchoskopii i Spirometrii - dot. Pakietu nr 1 Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego, ul. Raciborska 27, Oddział Chorób Płuc - dot. Pakietu nr 2.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • W zakresie serwisu pogwarancyjnego: zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Wysokość zamówień uzupełniających wynosi do 30 % wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.81.00-6, 33.12.41.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: w Pakiecie nr 1 - 1 000,00 zł w Pakiecie nr 2 - 600,00 zl

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Dokument dopuszczający sprzęt do obrotu w kraju. 2.Informację o serwisie gwarancyjnym i pogwarancyjnym ze wskazaniem miejsca i punktu obsługującego, nr telefonu i faxu do kontaktów zgodnie z art. 90 ust. 4 ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (Dz.U. z 2010r. Nr 107 poz. 679 ze zm.). 3.Wykaz dostawców zużywalnych części i materiałów eksploatacyjnych określonych przez wytwórcę zaoferowanego sprzętu zgodnie z art. 90 ust. 3 ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (t.j.: Dz. U. z 2010r. nr 107, poz. 679, z późn. zm. ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Cena brutto za 2 letni serwis pogwarancyjny - 20

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego, ul. Raciborska 26 Dział Księgowości, Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego, ul. Raciborska 26 Kancelaria Dyrektora.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: bronchofiberoskop diagnostyczno-zabiegowy w ilości 1 szt. wraz z materiałami eksploatacyjnymi..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.81.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Cena brutto za 2 letni serwis pogwarancyjny - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestaw do diagnostyki bezdechu sennego w ilości 1 szt. wraz z materiałami eksploatacyjnymi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Cena brutto za 2 letni serwis pogwarancyjny - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.