Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-18
Wrocław: Dostawa aparatury pomiarowej elektrycznej do laboratoriów systemów energetyki odnawialnej na Politechnice Wrocławskiej - 13 ZADAŃ
Numer ogłoszenia: 25256 - 2011; data zamieszczenia: 18.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska , ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3202182,3203145, faks 071 3202143.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.pwr.wroc.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury pomiarowej elektrycznej do laboratoriów systemów energetyki odnawialnej na Politechnice Wrocławskiej - 13 ZADAŃ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury pomiarowej elektrycznej do laboratoriów systemów energetyki odnawialnej na Politechnice Wrocławskiej - 13 zadań tj.: -dostawa programowalnego miernika impedancji (mostka RLC) - Zadanie nr 1; -dostawa zdalnie sterowanego zestawu pomiarowego generator-multiplekser - Zadanie nr 2; -dostawa cyfrowego rejestratora zakłóceń - Zadanie nr 3,; -dostawa modułów sterowników PLC z oprogramowaniem - Zadanie nr 4; -dostawa analizatora, przekładników prądowych, sondy prądowej - Zadanie nr 5; -dostawa przetworników prądu - Zadanie nr 6; -dostawa kamery termowizyjnej - Zadanie nr 7; -dostawa rejestratora oscyloskopowego z wyposażeniem modułowym - Zadanie nr 8; -dostawa oscyloskopu ręcznego - Zadanie nr 9; -dostawa niskoprądowych mierników cęgowych - Zadanie nr 10; -dostawa przenośnego miernika małych mocy i obciążeń - Zadanie nr 11; -dostawa generatora sygnałów wraz z oprogramowaniem - Zadanie nr 12; -dostawa analizatora jakości energii elektrycznej - Zadanie nr 13. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji technicznej, stanowiącej:Załączniki od 1 do 13 do niniejszej SIWZ. 4. Szczegółowy zakres obowiązków do wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy, stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 15 do SIWZ - dotyczy każdego zadania..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 31.60.00.00-2, 38.55.20.00-9, 38.55.30.00-6, 38.43.40.00-6, 31.17.30.00-9, 38.34.20.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie - działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotowego zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia, pozwalającego stwierdzić zgodność z opisem przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 1 - 13 - dotyczy Zadania na które jest składana oferta.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Oferta musi się składać z: a) dokumentu i oświadczeń wymienionych w rozdziale V SIWZ i w niniejszym ogłoszeniu, b) formularza ofertowego Wykonawcy Załącznik Nr 14 . c) szczegółowego opisu oferowanego przedmiotu zamówienia, pozwalającego stwierdzić zgodność z opisem przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 1 - 13 - dotyczy Zadania na które jest składana oferta.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian przez wprowadzenie do zawartej umowy następujących aneksów: -aneks dotyczący przedmiotu zamówienia - dopuszczający, w przypadku zakończenia produkcji bądź wycofania urządzenia, do dostarczenia urządzenia o takich samych bądź lepszych parametrach (i kompatybilnych z całym oferowanym zestawem - jeżeli dotyczy zestawu); -aneks dotyczący terminu dostawy - w uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu dostawy przedmiotu zamówienia, maksymalnie o 7 dni (zadanie 1 i 2), 14 dni w pozostałych zadaniach.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.pwr.wroc.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ze strony internetowej Zamawiającego, na wniosek Wykonawcy w siedzibie Biura Zamówień Publicznych lub mailem.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Biura Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, ul. Norwida 9/1, 50-374 Wrocław.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa programowalnego miernika impedancji (mostka RLC) - Zadanie nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa programowalnego miernika impedancji (mostka RLC).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji technicznej, stanowiącej Załącznik do 1 SIWZ. Szczegółowy zakres obowiązków do wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy, stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 15 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 31.60.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa zdalnie sterowanego zestawu pomiarowego generator-multiplekser - Zadanie nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zdalnie sterowanego zestawu pomiarowego generator-multiplekser. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji technicznej, stanowiącej Załącznik 2 SIWZ.Szczegółowy zakres obowiązków do wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy, stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 15 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 31.60.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa cyfrowego rejestratora zakłóceń - Zadanie nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa cyfrowego rejestratora zakłóceń - Zadanie nr 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji technicznej, stanowiącej Załącznik nr 3 do SIWZ. Szczegółowy zakres obowiązków do wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy, stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 15 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 31.60.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa modułów sterowników PLC z oprogramowaniem- Zadanie nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa modułów sterowników PLC z oprogramowaniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji technicznej, stanowiącej Załącznik 4 do SIWZ. Szczegółowy zakres obowiązków do wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy, stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 15 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 31.60.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa analizatora, przekładników prądowych, sondy prądowej - Zadanie nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa analizatora, przekładników prądowych, sondy prądowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji technicznej, stanowiącej Załączniki 5 do SIWZ. Szczegółowy zakres obowiązków do wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy, stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 15 do SIWZ - dotyczy każdego zadania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 31.60.00.00-2, 31.17.30.00-9, 38.43.40.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa przetworników prądu - Zadanie nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa przetworników prądu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji technicznej, stanowiącej: Załączniki nr 6 do SIWZ. Szczegółowy zakres obowiązków do wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy, stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 15 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 31.60.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa kamery termowizyjnej - Zadanie nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kamery termowizyjnej .Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji technicznej, stanowiącej: Załącznik nr 7 do SIWZ. Szczegółowy zakres obowiązków do wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy, stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 15 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 31.60.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa rejestratora oscyloskopowego z wyposażeniem modułowym - Zadanie nr 8..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dostawa rejestratora oscyloskopowego z wyposażeniem modułowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji technicznej, stanowiącej Załączniki 8 SIWZ. Szczegółowy zakres obowiązków do wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy, stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 15 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 31.60.00.00-2, 38.34.20.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa oscyloskopu ręcznego - Zadanie nr 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oscyloskopu ręcznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji technicznej, stanowiącej Załącznik nr 9 do SIWZ. Szczegółowy zakres obowiązków do wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy, stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 15 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 31.60.00.00-2, 38.34.20.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa niskoprądowych mierników cęgowych - Zadanie nr 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dostawa niskoprądowych mierników cęgowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji technicznej, stanowiącej Załącznik 10 SIWZ. Szczegółowy zakres obowiązków do wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy, stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 15 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 31.60.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa przenośnego miernika małych mocy i obciążeń - Zadanie nr 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa przenośnego miernika małych mocy i obciążeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji technicznej, stanowiącej Załącznik 11 do niniejszej SIWZ. Szczegółowy zakres obowiązków do wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy, stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 15 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 31.60.00.00-2, 38.55.20.00-9, 38.55.30.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa generatora sygnałów wraz z oprogramowaniem..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa generatora sygnałów wraz z oprogramowaniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji technicznej, stanowiącej Załącznik 12 do SIWZ. Szczegółowy zakres obowiązków do wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy, stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 15 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 31.60.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa analizatora jakości energii elektrycznej - Zadanie nr 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa analizatora jakości energii elektrycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji technicznej, stanowiącej Załącznik 13 do niniejszej SIWZ. Szczegółowy zakres obowiązków do wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy, stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 15 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 31.60.00.00-2, 38.43.40.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wymiana wewnętrznych linii zasilających (WLZ) w budynkach przy ul. Dzielnej 1-11, ul. Dzielnej 13-37, ul. Dzielnej 39-43, ul. Dzielnej 45-53 na terenie osiedla ,,Kozanów IV" we Wrocławiu.
- Sukcesywne dostawy różnych typów taśm przenośnikowych dla "Poltegor- Instytut" Instytut Górnictwa Odkrywkowego we Wrocławiu przy ul. Parkowej 25"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Zielone Ogrody Placu Grunwaldzkiego"
- "Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych do laboratorium z podziałem na 3 części na podstawie umowy ramowej"
- "Dostawa podstawowych związków chemicznych do zastosowań laboratoryjnych z podziałem na 2 części na podstawie umowy ramowej"
- Dostawa odczynników laboratoryjnych do wykonywania badań mikrobiologicznych
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostarczenie odczynników, materiałów diagnostycznych i zużywalnych do badań bakteriologicznych wraz z wpięciem do sieci LIS oraz dzierżawa analizatora, inkubatora i aparatu do barwienia.
- Dostawa zestawu makiet dydaktycznych do modulacji i badań sygnałów w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
- Dzierżawa analizatora hematologicznego wraz z dostawą odczynników
- Sukcesywna dostawa testów alergologicznych wraz z dzierżawą wyposażenia do wykonywania testów.
- Sukcesywne dostawy odczynników i materiałów eksploatacyjnych do analizatorów wraz z użyczeniem aparatów dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- "Zakup i dostawa wyposażenia: pracowni mechanizacji - spawalni, pracowni mechanizacji rolnictwa, pracowni produkcji roślinnej, pracowni biologicznej do ZSCKR w Sypniewie.(3)"
więcej: Przekładniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.