eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzprotawaRemont nawierzchni chodników i drogi wewnętrznej przy ul. Sobieskiego 11 A-E w Szprotawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-09-15

Szprotawa: Remont nawierzchni chodników i drogi wewnętrznej przy ul. Sobieskiego 11 A-E w Szprotawie
Numer ogłoszenia: 252577 - 2010; data zamieszczenia: 15.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 224813 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Spółdzielnia Mieszkaniowa Sobieski, ul. Sobieskiego 11a-e, 67-300 Szprotawa, woj. lubuskie, tel. 68 376 34 15, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółdzielnia.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni chodników i drogi wewnętrznej przy ul. Sobieskiego 11 A-E w Szprotawie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Remont nawierzchni chodników i drogi wewnętrznej przy ul. Sobieskiego 11 A-E w Szprotawie w zakresie prac: a) rozebranie chodników z płyt betonowych - m2 236,52 b) rozebranie obrzeży na podsypce piaskowej - m 295,50 c) wykonanie obrzeży na podsypce piaskowej 8 cm - m 318,50 d) chodniki z kostki brukowej 6 cm - m2 152,70 e) rozebranie krawężników betonowych - m 259,60 f) krawężniki betonowe 12 x 25 - ułożenie - m 198,65 g) nawierzchnia drogi z kostki betonowej 8 cm - m2 987,30 h) podniesienie włazów kanalizacyjnych - kpl. 6,00 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w przedmiarze robót. Powyższy dokument należy traktować jako element pomocniczy. 3. Przedmiar robót stanowi Rozdział II specyfikacji. 4. Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania. 5. Na wszystkie elementy betonowe Wykonawca musi posiadać: a. określenie gatunku w zależności od tolerancji wymiarów podstawowych (nie dopuszcza się wbudowania materiałów poza gatunkiem) b. beton, z którego wykonane są prefabrykaty winien być klasy B-25 lub B-30, c. odporność na działanie mrozu - całkowita; mrozoodporność badania wg PN-B-06250, d. nasiąkliwość - nie więcej niż 5%, e. ścieralność elementu - nie więcej niż 4 mm, f. wszystkie elementy przed wbudowaniem winny być zaakceptowane przez Inspektora. 6. Struktura kostki winna być zwarta, bez rys, pęknięć i ubytków. Powierzchnia górna powinna być równa i szorstka, krawędzie kostek równe i proste. Krawędzie obrzeży muszą być równe i proste, dopuszczalne wklęśnięcia nie powinny przekraczać 2 mm. Tolerancje wymiarów dla obrzeży wynoszą : dla długości - 8 mm, dla pozostałych - 3 mm Drogę należy wykonać kostką betonową Tetką w kolorze szarym. Na parkingu kostką czerwoną należy wyznaczyć miejsca postojowe. Przy wjazdach kostką czerwoną należy wyznaczyć pas dla pieszych oraz wykonać skosy przy zjazdach do garaży. Chodniki wykonać kostką Tetką szarą z wstawkami ozdobnymi z kostki czerwonej. Obrzeża szare. 7. Wykonawca w formularzu ofertowym określi okres gwarancji na wykonane roboty. 8. Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na terenie, gdzie będą prowadzone roboty budowlane. 9. Wersja papierowa Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest pod adresem: Spółdzielnia Mieszkaniowa SOBIESKI ul. Sobieskiego 11 A/2, 67-300 Szprotawa w dni robocze od 12.00 - 15.00..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe DUBIEL Władysław Dubiel, ul. Parkowa 2b, 67-300 Szprotawa, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 94547,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 88495,96

  • Oferta z najniższą ceną: 88495,96 / Oferta z najwyższą ceną: 88495,96

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.