Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-12-05
Nowy Sącz: Dostawa bielizny szpitalnej i odzieży roboczej
Numer ogłoszenia: 252607 - 2014; data zamieszczenia: 05.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu , ul. Młyńska 10, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. (018) 44388-77; 443-66-35, faks (018) 4438540; 443-86-01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalnowysacz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa bielizny szpitalnej i odzieży roboczej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje 13 zadań Zadanie nr 1- Bielizna operacyjna bawełniana- 39518000-6 Zadanie nr 2- Wyroby medyczne niesterylne- 39518000-6 Zadanie nr 3- Koce i poduszki- 39511100-8 Zadanie nr 4- Maska oddechowa z zaworem- 39518000-6 Zadanie nr 5- Odzież niemowlęca- 33199000-1 Zadanie nr 6- Odzież robocza- 18400000-3 Zadanie nr 7- Obuwie ochronne- 18830000-6 Zadanie nr 8- Tkanina specjalna- 19240000-0 Zadanie nr 9- Wyroby operacyjne zterylne-39518000-6 Zadanie nr 10- Sterylne wyroby włókninowe-39518000-6 Zadanie nr 11- Odzież ochronna-18400000-3 Zadanie nr 12- Wyroby jednorazowego użytku do badań endoskopowych-39518000-6 Zadanie nr 13- Tkanina pościelowa bawełniana- 19212000-5.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Szczegółową specyfikacje (np. karty katalogowe, foldery informacyjne,) asortymentu oferowanego dot. zadania nr 4 i 10. Zamawiający wymaga aby katalogi i foldery były przedstawione w języku polskim. W katalogu należy wyraźnie i w sposób nie budzący wątpliwości zaznaczyć oferowany przedmiot zamówienia. Katalog musi potwierdzać parametry oferowanego przed-miotu zamówienia. 2. Aktualne karty techniczne na tkaninę dot. zadania nr 1, 8,9,13 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do poproszenia Wykonawców o dostarczenie bezpłatnych próbek przedmiotu zamówienia na etapie badania ofert w celu sprawdzenia czy zaoferowane produkty spełniają wymagania Zamawiającego
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Termin wykonania zamówienia - 2
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalnowysacz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny Zespół ds. Zamówień Publicznych, ul. Młyńska 5 cena SIWZ przesłanej pisemnie- 10 PLN.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2014 godzina 11:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny Zespół ds. Zamówień Publicznych, ul. Młyńska 5 lub Sekretariat Dyrekcji.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bielizna operacyjna bawełniana.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bielizna operacyjna bawełniana.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyroby medyczne niesterylne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby medyczne niesterylne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Koce i poduszki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koce i poduszki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.11.00-8.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Maska oddechowa z zaworem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maska oddechowa z zaworem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Odzież niemowlęca.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież niemowlęca.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Odzież robocza.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież robocza.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.40.00.00-3.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Obuwie ochronne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obuwie ochronne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.00.00-6.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Tkanina specjalna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tkanina specjalna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.24.00.00-0.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wyroby operacyjne zterylne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby operacyjne zterylne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Sterylne wyroby włókninowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylne wyroby włókninowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Odzież ochronna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież ochronna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.40.00.00-3.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Wyroby jednorazowego użytku do badań endoskopowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby jednorazowego użytku do badań endoskopowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Tkanina pościelowa bawełniana.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tkanina pościelowa bawełniana.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.21.20.00-5.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Obsługa recepcji w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu - Wydział Rozwoju Kompetencji w Zakopanem
- Wynajem dwóch zestawów ciągnika samochodowego, naczepy ciężarowej do wywozu nieczystości
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Nowym Sączu ul. Emilii Plater 20.
- Dostawa leków i środków medycznych dla potrzeb Sądeckiego Pogotowia Ratunkowego w Nowym Sączu.
- Budżet Obywatelski 2024 - W trosce o miasto i jego mieszkańców - cz. XV
- BZP.271.113.2024 Wykonanie wewnętrznej instalacji gazu, co i cwu w lokalu położonym przy ul. Rynek 22 w Nowym Sączu
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA WYPOSAŻENIA ORAZ SPRZĘTU DLA OSP PAWŁOWICE W CELU PODNIESIENIA POZIOMU BEZPIECZEŃSTWA W POWIECIE PIŃCZOWSKIM
- Dostawa 50 kpl. 4-częściowych ubrań specjalnych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Rzeszowie
- DOSTAWA JAŁOWEJ ODZIEŻY OCHRONNEJ I RĘCZNIKÓW CHIRURGICZNYCH
- Dostawa odzieży i obuwia dla pracowników SK MSWiA z WM C-O w Olsztynie
- Dostawy: fartuchów chirurgicznych i ubrań operacyjnych wielokrotnego użytku oraz obuwia na sale operacyjne
- Dostawa obłożeń opatrunkowych i fartuchów chirurgicznych
więcej: Odzież specjalna i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.