Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-15
Warszawa: Zakup i dostawa aparatury i sprzętu medycznego dla potrzeb SZPZLO Warszawa Praga Południe
Numer ogłoszenia: 252629 - 2010; data zamieszczenia: 15.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga Południe , ul. Krypska 39, 04-082 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8102096, faks 022 8100604.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpzlo.praga-pld.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa aparatury i sprzętu medycznego dla potrzeb SZPZLO Warszawa Praga Południe.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa aparatury i sprzętu medycznego dla potrzeb SZPZLO Warszawa Praga Południe. Przedmiot zamówienia został podzielony przez Zamawiającego na 10 niżej wyszczególnionych części zwanych dalej Zadaniami: Zadanie Nr 1 - Zakup i dostawa wózka inwalidzkiego. Zadanie Nr 2 - Zakup i dostawa łóżka ortopedycznego. Zadanie Nr 3 - Zakup i dostawa foteli ginekologicznych. Zadanie Nr 4 - Zakup i dostawa aparatu EKG. Zadanie Nr 5 - Zakup i dostawa autoklawu. Zadanie Nr 6 - Zakup i dostawa wywoływarek do błon RTG. Zadanie Nr 7- Zakup i dostawa defibrylatora. Zadanie Nr 8 - Zakup i dostawa aparatu do krioterapii. Zadanie Nr 9 - Zakup i dostawa spirometru. Zadanie Nr 10 - Zakup i dostawa wytrząsarki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Zadań został zawarty w Formularzu warunków technicznych stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ składający się z: Załącznika Nr 1 - 1 dla Zadania Nr 1, Załącznika Nr 1 - 2 dla Zadania Nr 2, Załącznika Nr 1 - 3 dla Zadania Nr 3, Załącznika Nr 1 - 4 dla Zadania Nr 4, Załącznika Nr 1 - 5 dla Zadania Nr 5, Załącznika Nr 1 - 6 dla Zadania Nr 6, Załącznika Nr 1 - 7 dla Zadania Nr 7, Załącznika Nr 1 - 8 dla Zadania Nr 8, Załącznika Nr 1 - 9 dla Zadania Nr 9 i Załącznika Nr 1 - 10 dla Zadania Nr 10. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia obejmował urządzenie fabrycznie nowe, kompletne i aby do jego uruchomienia oraz stosowania zgodnie z przeznaczeniem nie był konieczny zakup dodatkowych elementów i akcesoriów (poza materiałami eksploatacyjnymi)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.31.20-6, 33.19.21.10-6, 33.12.32.00-0, 33.19.11.10-9, 33.18.21.00-0, 33.16.50.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Złożenie wadium - nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania w/w warunku dokonywana będzie na podstawie dokumentu wskazanego w pkt IV SIWZ, metodą spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania w/w warunku dokonywana będzie na podstawie dokumentu wskazanego w pkt IV SIWZ, metodą spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej właściwe i terminowe wykonanie zamówienia przy założeniu, że płatność za realizację przedmiotu zamówienia będzie dokonana na warunkach określonych w niniejszej SIWZ, tzn. do 30 dni od dnia otrzymania faktury VAT wraz z podpisanym przez obie strony Protokołem Odbioru Sprzętu. Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku: Ocena spełniania w/w warunku dokonywana będzie na podstawie dokumentu wskazanego w pkt IV SIWZ, metodą spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpzlo.praga-pld.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej Zamawiającego. SIWZ można również odebrać bezpłatnie w siedzibie Zamawiającego Warszawa, ul. Krypska 39 w pok. 105.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, ul. Krypska 39 w Kancelarii Głównej pok. Nr 12 parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 - Zakup i dostawa wózka inwalidzkiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę wózka inwalidzkiego - 1 szt., opisanego w Załączniku Nr 1 - 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.31.20-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 - Zakup i dostawa łóżka ortopedycznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę łóżka ortopedycznego - 1 szt., opisanego w Załączniku Nr 1 - 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.10-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3 - Zakup i dostawa foteli ginekologicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę foteli ginekologicznych - 2 szt., opisanych w Załączniku Nr 1 - 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4 - Zakup i dostawa aparatu EKG..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę aparatu EKG - 1 szt., opisanego w Załączniku Nr 1 - 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5 - Zakup i dostawa autoklawu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę autoklawu - 1 szt., opisanego w Załączniku Nr 1 - 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.10-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie Nr 6 - Zakup i dostawa wywoływarek do błon RTG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę wywoływarek do błon RTG - 2 szt., opisanych w Załączniku Nr 1 - 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie Nr 7 - Zakup i dostawa defibrylatora.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę defibrylatora - 1 szt., opisanego w Załączniku nr 1 - 7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie Nr 8 - Zakup i dostawa aparatu do krioterapii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę aparatu do krioterapii - 1 szt., opisanego w Załączniku Nr 1 - 8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.50.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie Nr 9 - Zakup i dostawa spirometru.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę spirometru - 1 szt., opisanego w Załączniku Nr 1 - 9 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie Nr 10 - Zakup i dostawa wytrząsarki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę wytrząsarki - 1 szt., opisanej w Załączniku Nr 1 - 10 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Św. Rafała w Czerwonej Górze w specjalistyczny sprzęt medyczny - cz. V
- Zakup łóżek szpitalnych wraz z szafkami przyłóżkowymi dla Oddziału Neurologii
- Dostawa defibrylatorów treningowych AED - 2 sztuki w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
- Zakup ambulansu sanitarnego, samochodów osobowych i krzesła transportowego dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
- Dostawy sprzętu jednorazowego do wykonywania zabiegów termolezji stawów międzykręgowych wraz z dzierżawą aparatu.
- Dostawa unitu stomatologicznego, lamp przepływowych bakteriobójczych oraz napędu ortopedycznego, w podziale na 3 części.
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.