Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-11
Terespol: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania Budowa kanalizacji sanitarnej w osiedlach Południe, Centrum, Za torami-etap II w Terespolu współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013 ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Numer ogłoszenia: 25266 - 2009; data zamieszczenia: 11.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Terespol , ul. Wojska Polskiego 130, 21-550 Terespol, woj. lubelskie, tel. 083 3752036, faks 083 3752327.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.terespol-m.netbip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania Budowa kanalizacji sanitarnej w osiedlach Południe, Centrum, Za torami-etap II w Terespolu współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013 ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania, polegającego na wykonaniu robót obejmujących kanalizację sanitarną grawitacyjno-ciśnieniową wraz z przyłączami w następującym zakresie: 1. sieć grawitacyjna: - kanał sanitarny grawitacyjny PVC 200 mm - 3445 mb - kanał sanitarny grawitacyjny PVC 160 mm - 2992,5 mb - kanał sanitarny grawitacyjny kamionka 250 mm - 162,5 mb - kanał sanitarny grawitacyjny kamionka 200 mm - 9241,1 mb - kanał tłoczny PE 110 mm - 616 mb - kanał tłoczny PE 90 mm - 244 mb - przepompownie ścieków: 11 szt. 2. Sieć ciśnieniowa: - kanał tłoczny PE 75 mm - 1719 mb - kanał tłoczny PE 63 mm - 1938 mb - kanał tłoczny PE 50 mm - 1434 mb - przepompownie indywidualne: 50 szt. 3. Przyłącza kanalizacyjne: - kanał sanitarny grawitacyjny PVC 200 mm - 64,5 mb - kanał sanitarny grawitacyjny PVC 160 mm - 6460,5 mb 4. Przyłącza energetyczne do przepompowni: 11 szt. 5. Roboty drogowe: - rozebranie i odtworzenie krawężników betonowych: 5668 m, - rozebranie i odtworzenie chodników z płyt betonowych: 1772 m2, - rozebranie i odtworzenie chodników z kostki: 2467,5 m2, - rozebranie i odtworzenie nawierzchni z trylinki: 5766 m2, rozebranie i odtworzenie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych: 13672 m2,.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych . 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2. Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Dysponują lub będą dysponować osobami: 1 osoba posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi w branży sanitarnej obejmującej sieci kanalizacyjne, 1 osoba posiadająca uprawnienia do nadzorowania robót drogowych i 1 osoba posiadająca uprawnienia do nadzorowania robót elektrycznych. Inspektorzy poszczególnych branż powinni posiadać udokumentowane co najmniej pięcio letnie doświadczenie w nadzorowaniu robót budowlanych. 3. Udokumentują pełnienie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - nadzoru inwestorskiego nad nie mniej niż 1 robotą budowlaną polegającą na wykonaniu sieci kanalizacyjnej o wartości nie mniejszej niż - 5.000.000,00 zł brutto. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wymienionych w pkt. VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy składają: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zmianami) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6. Wykaz potwierdzający pełnienie przez Inspektorów (branży sanitarnej, elektrycznej i drogowej) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - nadzoru inwestorskiego nad nie mniej niż 1 robotą budowlaną polegającą na wykonaniu sieci kanalizacyjnej o wartości nie mniejszej niż-5.000.000,00 zł. brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania i zamawiającego oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie /np .referencje/ 7. Wykaz, zawierający imię i nazwisko osób którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował a które będą sprawować: funkcję inspektora nadzoru w zakresie branży sanitarnej, drogowej i elektrycznej, wraz z uprawnieniami do nadzorowania robót budowlanych i zaświadczeniami z właściwej Izby Samorządu Zawodowego, potwierdzające przynależność tych osób do Izby. 8. Oświadczenie, że Inspektor Nadzoru Inwestorskiego jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.terespol-m.netbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Terespol, ul. Wojska Polskiego 130, 21-550 Terespol, pokój nr 14.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Terespol, ul. Wojska Polskiego 130, 21-550 Terespol, pokój nr 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013 ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Budowa dwóch wielorodzinnych budynków mieszkalnych przy ul. Junaków w Jeleniej Górze"
- Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. "Budowa basenu odkrytego wraz z zapleczem i niezbędną infrastrukturą drogową".
- Komp. odpłatne peł. obow. insp. nadzoru inw. nad rob. bud. pod. real. zad. pn. "Przebu. drogi gminnej Muszyna-Leluchów w km 0+000,00 do 0+684,56" w ramach inw. pn: "Połącz. Górnego Szarisza z Muszyną"
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa, zmiana sposobu użytkowania i termomodernizacja budynku dawnego gimnazjum wraz z łącznikiem i zagospodarowaniem terenu w formule zaprojektuj i wybuduj
- Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu dla projektu pn. "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków na terenie Powiatu Jaworskiego"
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad projektowaniem i realizacją robót dla zadania pn. "Budowa PSZOK w Chrzanowie wraz z budynkiem techniczno-administracyjnym"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.