eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa mebli biurowych do Oddziału ZUS w Lublinie i wyposażenia Sal Obsługi Klientów w Inspektoratach ZUS w Kraśniku i w Puławach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-01

Lublin: Dostawa mebli biurowych do Oddziału ZUS w Lublinie i wyposażenia Sal Obsługi Klientów w Inspektoratach ZUS w Kraśniku i w Puławach
Numer ogłoszenia: 252670 - 2013; data zamieszczenia: 01.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 217332 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie, ul. Tomasza Zana 36,38c, 20-601 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5357402, faks 081 5357402.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych do Oddziału ZUS w Lublinie i wyposażenia Sal Obsługi Klientów w Inspektoratach ZUS w Kraśniku i w Puławach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia, o wartości szacunkowej ponizej 130 000 euro, jest dostawa mebli biurowych do Oddziału ZUS w Lublinie przy ul. T. Zana 36, 38C wraz z ich wniesieniem do wskazanych pomieszczeń oraz dostawa wyposażenia Sal Obsługi Klientów (wraz z jego montażem) do Inspektoratu ZUS w Kraśniku przy ul. Popiełuszki 3a i do Inspektoratu ZUS w Puławach przy ul. Lubelskiej 20B; 2.Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części. Zamawiający dopuszcza możliwość składanie ofert częściowych na dowolną ilość nw. części: 2.1.Część nr 1 pn. Dostawa i wniesienie mebli biurowych do Oddziału ZUS w Lublinie , ul. T. Zana 38C; 2.2.Część nr 2 pn. Dostawa i montaż wyposażenia Sal Obsługi Klientów; obejmująca 2 nw. zadania: 2.2.1.Zadanie nr 1 pn. Dostawa i montaż wyposażenia Sali Obsługi Klientów Inspektoratu ZUS w Kraśniku przy ul. Popiełuszki 3a; 2.2.2.Zadanie nr 2 pn. Dostawa i montaż wyposażenia do Sali Obsługi Klientów Inspektoratu ZUS w Puławach, ul. Lubelska 20B. 3. WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ: Kody CPV: 39.13.00.00- 2 - Meble biurowe; 39-15-00-00-8- Różne meble i wyposażenie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.15.00.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa i wniesienie mebli biurowych do Oddziału ZUS w Lublinie , ul. T. Zana 38C

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.W. TORA Grzegorz Rataj, ul. Zemborzycka 112B, 20-445 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29816,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28550,00

  • Oferta z najniższą ceną: 28550,00 / Oferta z najwyższą ceną: 68500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa i montaż wyposażenia Sal Obsługi Klientów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KERRO Katarzyna Józefacka, ul. Czwartaków 16/1B, 20-045 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 114329,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 115027,14

  • Oferta z najniższą ceną: 108936,43 / Oferta z najwyższą ceną: 277400,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.