To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-01
Lublin: Dostawa mebli biurowych do Oddziału ZUS w Lublinie i wyposażenia Sal Obsługi Klientów w Inspektoratach ZUS w Kraśniku i w Puławach
Numer ogłoszenia: 252670 - 2013; data zamieszczenia: 01.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 217332 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie, ul. Tomasza Zana 36,38c, 20-601 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5357402, faks 081 5357402.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych do Oddziału ZUS w Lublinie i wyposażenia Sal Obsługi Klientów w Inspektoratach ZUS w Kraśniku i w Puławach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia, o wartości szacunkowej ponizej 130 000 euro, jest dostawa mebli biurowych do Oddziału ZUS w Lublinie przy ul. T. Zana 36, 38C wraz z ich wniesieniem do wskazanych pomieszczeń oraz dostawa wyposażenia Sal Obsługi Klientów (wraz z jego montażem) do Inspektoratu ZUS w Kraśniku przy ul. Popiełuszki 3a i do Inspektoratu ZUS w Puławach przy ul. Lubelskiej 20B; 2.Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części. Zamawiający dopuszcza możliwość składanie ofert częściowych na dowolną ilość nw. części: 2.1.Część nr 1 pn. Dostawa i wniesienie mebli biurowych do Oddziału ZUS w Lublinie , ul. T. Zana 38C; 2.2.Część nr 2 pn. Dostawa i montaż wyposażenia Sal Obsługi Klientów; obejmująca 2 nw. zadania: 2.2.1.Zadanie nr 1 pn. Dostawa i montaż wyposażenia Sali Obsługi Klientów Inspektoratu ZUS w Kraśniku przy ul. Popiełuszki 3a; 2.2.2.Zadanie nr 2 pn. Dostawa i montaż wyposażenia do Sali Obsługi Klientów Inspektoratu ZUS w Puławach, ul. Lubelska 20B. 3. WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ: Kody CPV: 39.13.00.00- 2 - Meble biurowe; 39-15-00-00-8- Różne meble i wyposażenie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.15.00.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa i wniesienie mebli biurowych do Oddziału ZUS w Lublinie , ul. T. Zana 38C
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.W. TORA Grzegorz Rataj, ul. Zemborzycka 112B, 20-445 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29816,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28550,00
Oferta z najniższą ceną: 28550,00 / Oferta z najwyższą ceną: 68500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa i montaż wyposażenia Sal Obsługi Klientów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KERRO Katarzyna Józefacka, ul. Czwartaków 16/1B, 20-045 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 114329,59 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 115027,14
Oferta z najniższą ceną: 108936,43 / Oferta z najwyższą ceną: 277400,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Sukcesywna dostawa nabiałowych produktów porcjowanych w ramach realizacji programu pilotażowego "Dobry posiłek w Szpitalu"
- Dostawa środków czystości
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do oznaczania parametrów krytycznych do analizatorów będących własnością Zamawiającego-2 zadania
- Dostawa licencji do posiadanych urządzeń FortiGate - 1101E
- Dostawa urządzeń laboratoryjnych dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 22 części.
- Wykonanie oraz dostawa drukowanych materiałów promocyjnych dla Gminy Lublin - album i kalendarze - 2 części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do żłobka samorządowego w Gminie Olszanica w ramach programu "MALUCH+
- "Dostawa wyposażenia do Gminnego Klubu Dziecięcego "Promyczek" w ramach Programu "Maluch+" 2022-2029 -edycja I.
- Przebudowa stadionu sportowego przy ul. Budowlanych w Przeworsku
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby Sądu Rejonowego Gdańsk-Południe w Gdańsku
- "Modernizacja i rozbudowa budynku na potrzeby tworzonego Gminnego Ośrodka Kultury w Gawłuszowicach" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- wykonanie, dostawa oraz montaż mebli na potrzeby punktu pomocy przedmedycznej i potrzeby socjalne pracowników Domu Pomocy Społecznej przy ul. Kaletniczej 8 MCUS we Wrocławiu (II postępowanie)
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.