Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-02
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wojaszówka: remont nawierzchni dróg na terenie gminy Wojaszówka Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Wojaszówka, do kontaktów: Skalski Paweł, Wojaszówka 115, 38-471 Wojaszówka, woj. podkarpackie, tel. 013 4385016, fax 013 4385225, e-mail: ug_wojaszowska@poczta.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): wojaszowka.bip.otd.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Drogownictwo. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont nawierzchni dróg na terenie gminy Wojaszówka. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Bratkówka, Łączki Jagiellońskie, Łęki Strzyżowskie, Odrzykoń, Pietrusza Wola, Przybówka, Rzepnik, Ustrobna, Wojaszówka, Wojkówka. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont nawierzchni dróg na terenie gminy Wojaszówka poprzez wykonanie nawierzchni asfaltowych. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Formularz oferty 2. Dowód wpłaty wadium 3. Oświadczenie wykonawcy o dokonanej wizji lokalnej 4. Oświadczenie wykonawcy o spelnieniu warunków w związku z art. 22 i 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych 5. Aktualny odpis z wlaściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji dzialalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgloszenie do ewidencji dzialalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem tenninu składania ofert 6. Zaświadczenie wlaściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub spoleczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego 7. Informacja z banku, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową dostawcy lub wykonawcy 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 9. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 10. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakladają obowiązek posiadania takich uprawnień 11. Oświadczenie o realizacji zadania środkami własnymi 12. Oświadczenie o podjęciu obowiązków kierownika budowy z kopią uprawnień 13. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostaly wykonane z należytą starannością 14. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje dostawca lub wykonawca 15. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że dostawca lub wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: - Remont nawierzchni drogi gminnej nr 36 w miejscowości Bratkówka o dł. 100 mb i szer. 2.80 m - Remont drogi gminnej - umocnienie brzegów w miejscowości Łączki Jagiellońskie - Remont nawierzchni drogi gminnej nr 1173 w miejscowości Łęki Strzyżowskie o dł. 150 mb i szer. 3.00 m - Remont nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Odrzykoń ul. Czarny Potok o dł. 100 mb i szer. 2.70 m - Remont nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Odrzykoń ul. Zapłocie o dl. 290 mb i szer. 2.80 m - Remont nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Odrzykoń ul. Białobrzeska o dl. 385 mb i szer. 2.80 m - Remont nawierzchni drogi gminnej nr 459 w miejscowości Pietrusza Wola - Piotrówka o dl. 250 mb i szer. 2.80 - Remont nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Przybówka k. Kościoła - Remont nawierzchni koło Domu Strażaka w miejscowości Przybówka - Remont nawierzchni drogi,gminnej nr 24 w miejscowości Rzepnik o dł. 55 mb i szer. 2.80 - Remont nawierzchni drogi gminnej publicznej nr 1 15177 R w miejscowości U strobna o dl. 420 mb i średniej szer. 2.90 m - Remont nawierzchni drogi gminnej nr 26/6 w miejscowości Wojkówka o dł. 90 mb i szer. 2.60 m - Umocnienie brzegów mostu w ciągu drogi gminnej publicznej nr l 15162 R w miejscowości Wojaszówka. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.08.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Kwoty wadium wymagane do wzięcia udziału w poszczególnych zadaniach (oznaczenie zadania - kwota) 1. Zadanie 1 - 258,42 zł 2. Zadanie 2 - 475,84 zł 3. Zadanie 3 - 415,32 zł 4. Zadanie 4 - 249,19 zł 5. Zadanie 5 - 749,42 zł 6. Zadanie 6 - 994,92 zł 7. Zadanie 7 - 646,05 zł 8. Zadanie 8 - 298,08 zł 9. Zadanie 9 - 172,78 zł 10. Zadanie 10 - 142,13 zł 11. Zadanie 11 - 1 140,75 zł 12. Zadanie 12 - 215,97 zł 13. Zadanie 13 - 196,72 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. - Dysponują uprawnieniami niezbędnymi do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia. - Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Oferta musi zawierać: - Formularz oferty - Dowód wpłaty wadium - Oświadczenie wykonawcy o dokonanej wizji lokalnej - Oświadczenie wykonawcy o spelnieniu warunków w związku z art. 22 i 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktuałnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działałności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem tenninu składania ofert - Zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdząjących odpowiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych platności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - Informacja z banku. w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową dostawcy łub wykonawcy - Aktualna informacja z Krajowego Rejestm Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skladania ofert - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Oświadczenie o realizacji zadania środkami własnymi - Oświadczenie o podjęciu obowiązków kierownika budowy z kopią uprawnień - Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością - Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje dostawca lub wykonawca Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że dostawca lub wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej dzialalności gospodarczej
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wojaszowka.bip.otd.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2007 godzina 09:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.06.2007, godzina 10:00, Urząd Gminy Wojaszówka, pok. nr 10.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.04.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Remont nawierzchni drogi gminnej nr 36 w miejscowości Bratkówka o dł. 100 mb i szer. 2.80 m. 1) Krótki opis: Remont nawierzchni drogi gminnej nr 36 w miejscowości Bratkówka poprzez wykonanie nawierzchni mineralno - asfaltowej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23. 3) Wielkość lub zakres: Remont nawierzchni drogi gminnej nr 36 w miejscowości Bratkówka o dł. 100 mb i szer. 2.80 m. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.08.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Remont drogi gminnej - umocnienie brzegów w miejscowości Łączki Jagiellońskie. 1) Krótki opis: Remont drogi gminnej - umocnienie brzegów w miejscowości Łączki Jagiellońskie dwoma rzędami płyt Jomb na dł. 110,0 mb. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42. 3) Wielkość lub zakres: Remont drogi gminnej - umocnienie brzegów w miejscowości Łączki Jagiellońskie dwoma rzędami płyt Jomb na dł. 110,0 mb. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.08.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Remont nawierzchni drogi gminnej nr 1173 w miejscowości Łęki Strzyżowskie o dł. 150 mb i szer. 3.00 m. 1) Krótki opis: Remont nawierzchni drogi gminnej nr 1173 w miejscowości Łęki Strzyżowskie poprzez wykonanie nawierzchni mineralno - asfaltowej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23. 3) Wielkość lub zakres: Remont nawierzchni drogi gminnej nr 1173 w miejscowości Łęki Strzyżowskie o dł. 150 mb i szer. 3.00 m. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.08.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Remont nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Odrzykoń ul. Czarny Potok o dł. 100 mb i szer. 2.70 m. 1) Krótki opis: Remont nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Odrzykoń ul. Czarny Potok poprzez wykonanie nawierzchni mineralno - asfaltowej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23. 3) Wielkość lub zakres: Remont nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Odrzykoń ul. Czarny Potok o dł. 100 mb i szer. 2.70 m. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.08.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Remont nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Odrzykoń ul. Zapłocie o dl. 290 mb i szer. 2.80 m. 1) Krótki opis: Remont nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Odrzykoń ul. Zapłocie poprzez wykonanie nawierzchni mineralno - asfaltowej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23. 3) Wielkość lub zakres: Remont nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Odrzykoń ul. Zapłocie o dl. 290 mb i szer. 2.80 m. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.08.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Remont nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Odrzykoń ul. Białobrzeska o dł. 385 mb i szer. 2.80 m. 1) Krótki opis: Remont nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Odrzykoń ul. Białobrzeska poprzez wykonanie nawierzchni mineralno - asfaltowej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23. 3) Wielkość lub zakres: Remont nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Odrzykoń ul. Białobrzeska o dł. 385 mb i szer. 2.80 m. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.08.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Remont nawierzchni drogi gminnej nr 459 w miejscowości Pietrusza Wola - Piotrówka o dł. 250 mb i szer. 2.80. 1) Krótki opis: Remont nawierzchni drogi gminnej nr 459 w miejscowości Pietrusza Wola - Piotrówka poprzez wykonanie nawierzchni mineralno - asfaltowej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23. 3) Wielkość lub zakres: Remont nawierzchni drogi gminnej nr 459 w miejscowości Pietrusza Wola - Piotrówka o dł. 250 mb i szer. 2.80. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.08.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: Remont nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Przybówka k. Kościoła. 1) Krótki opis: Remont nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Przybówka k. Kościoła poprzez wykonanie nawierzchni mineralno - asfaltowej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23. 3) Wielkość lub zakres: Remont nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Przybówka k. Kościoła. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.08.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: Remont nawierzchni koło Domu Strażaka w miejscowości Przybówka. 1) Krótki opis: Remont nawierzchni koło Domu Strażaka w miejscowości Przybówka poprzez wykonanie nawierzchni mineralno - asfaltowej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23. 3) Wielkość lub zakres: Remont nawierzchni koło Domu Strażaka w miejscowości Przybówka na powierzchni 313 m kw. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.08.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 10 Nazwa: Remont nawierzchni drogi gminnej nr 24 w miejscowości Rzepnik o dł. 55 mb i szer. 2.80 Remont. 1) Krótki opis: Remont nawierzchni drogi,gminnej nr 24 w miejscowości Rzepnik poprzez wykonanie nawierzchni mineralno - asfaltowej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23. 3) Wielkość lub zakres: Remont nawierzchni drogi,gminnej nr 24 w miejscowości Rzepnik o dł. 55 mb i szer. 2.80 Remont. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.08.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 11 Nazwa: Remont nawierzchni drogi gminnej publicznej nr l 15177 R w miejscowości Ustrobna o dl. 420 mb i średniej szer. 2.90 m. 1) Krótki opis: Remont nawierzchni drogi gminnej publicznej nr l 15177 R w miejscowości Ustrobna poprzez wykonanie nawierzchni mineralno - asfaltowej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23. 3) Wielkość lub zakres: Remont nawierzchni drogi gminnej publicznej nr l 15177 R w miejscowości Ustrobna o dl. 420 mb i średniej szer. 2.90 m. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.08.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 12 Nazwa: Remont nawierzchni drogi gminnej nr 26/6 w miejscowości Wojkówka o dł. 90 mb i szer. 2.60 m. 1) Krótki opis: Remont nawierzchni drogi gminnej nr 26/6 w miejscowości Wojkówka poprzez wykonanie nawierzchni mineralno - asfaltowej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23. 3) Wielkość lub zakres: Remont nawierzchni drogi gminnej nr 26/6 w miejscowości Wojkówka o dł. 90 mb i szer. 2.60 m. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.08.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 13 Nazwa: Umocnienie brzegów mostu w ciągu drogi gminnej publicznej nr 1 15162 R w miejscowości Wojaszówka. 1) Krótki opis: Umocnienie brzegów mostu w ciągu drogi gminnej publicznej nr 1 15162 R w miejscowości Wojaszówka płytami JOMB. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23. 3) Wielkość lub zakres: Umocnienie brzegów mostu w ciągu drogi gminnej publicznej nr 1 15162 R w miejscowości Wojaszówka. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.08.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI WOJASZÓWKA
więcej: przetargi WOJASZÓWKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wymiana nawierzchni z płyt betonowych wraz z uzupełnieniem kruszywem mineralnym łamanym, z mechanicznym nadaniem spadków podłużnych (DP nr 1120L)
- Remont ulic o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta Kalisza w 2025r. z podziałem na dwa rejony
- "Roboty i usługi w zakresie utrzymania dróg w gminie Pszczyna, dla których zarządcą jest Burmistrz Pszczyny"
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.