Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-24
Końskie: Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę urządzeń i licencji oraz wykonanie usługi w ramach wdrożenia systemu biometrycznego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Końskich.
Numer ogłoszenia: 252710 - 2009; data zamieszczenia: 24.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Konecki , ul. Staszica 2, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 372 41 34, faks 0-41 372 83 20.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę urządzeń i licencji oraz wykonanie usługi w ramach wdrożenia systemu biometrycznego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Końskich..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzeń i licencji oraz wykonanie usługi w ramach wdrożenia systemu biometrycznego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Końskich : 1. Czytnik linii papilarnych z oprogramowaniem dla stacji klienckich - Identix Biotouch DFR 500 USB lub równoważny- 67 szt. 2. Oprogramowanie dla kontrolera domeny - Identix Biologon Security System 4 lub równoważne - 1 szt. 3. Licencje dostępowe do kontrolera domeny - Identix Biologon Server License lub równoważne - 67 szt. 4. Windows Svr CAL 2003 (device CAL) (MOLP) - 35 szt. Wdrożenie obejmuje: 1.2Wdrożenie Active Directory w PUP Końskie oraz w 2 zdalnych lokalizacjach w Stąporkowie i Końskich. 2. Podłączenie 67 stacji roboczych do Active Directory w PUP Końskie oraz w 2 zdalnych lokalizacjach w Stąporkowie i Końskich. 3. Instalacja sieciowego systemu biometrycznego na kontrolerze domeny. 4. Instalacja klienckiego systemu biometrycznego wraz z czytnikami linii papilarnych na 67 stacjach roboczych- w trzech lokalizacjach. 5. Nadzorowanie rejestracji wzorców biometrycznych oraz kalibracja klienckiego systemu biometrycznego na 67 stacjach roboczych wraz z przeszkoleniem przystanowiskowym 67 użytkowników z zakresu użytkowania - w trzech lokalizacjach. 6. Szkolenie dla informatyków (3 osoby) z zakresu przeprowadzonego wdrożenia. 7. Wdrożenie mechanizmu uwierzytelniania biometrycznego w aplikacji SyriuszStd oraz PSZ.eDOK w oparciu o ścisłą integrację z sieciowym systemem biometrycznym. 8. Instalacja Novell Netware na maszynie wirtualnej zainstalowanej w środowisku SLES 10 wraz z przeniesieniem instalacji systemu bazodanowego Progress 7.3..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 oraz w art. 24 ust.1 : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 , Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. KONSORCJUM W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, warunki opisane powyżej będą oceniane łącznie ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Zasady ogólne dotyczące dokumentów. Do oferty Wykonawcy zobowiązani są dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Podpisane przez Wykonawcę lub upoważnionego pełnomocnika oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kopia dokumentu ( dokumentów ) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę / osoby uprawnioną / uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - kopia dokumentu ( dokumentów ) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę / osoby uprawnioną / uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - kopia dokumentu ( dokumentów ) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę / osoby uprawnioną / uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 5. Pełnomocnictwo do reprezentacji Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne, jeżeli oferta składana jest przez pełnomocnika . Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do których wykonywania pełnomocnik jest upoważniony. 6. Formularz Ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 7. Zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. B. Zasady dotyczące dokumentów składanych przez konsorcjum. 1. Każdy z podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne zobowiązany jest do odrębnego złożenia dokumentów wskazanych w pkt 2 - 4. Dokumenty wymienione w pkt 1 składane są w zakresie w jakim niezbędne jest to do wykazania się spełnianiem warunków udziału w postępowaniu ( nie muszą być składane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie ). 2. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności , co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. C. Zasady dotyczące dokumentów składanych przez podmioty zagraniczne. 1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w lit. A niniejszego rozdziału : 1) pkt 2-4 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2. Dokumenty o których mowa w ust. 1 pkt. 1 lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument , o który mowa w ust.1 pkt.1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.konskie.ibip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Końskich
ul. Spółdzielcza 3,26 - 200 Końskie
sekretariat pok. nr 8 I piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Końskich ul. Spółdzielcza 3, 26-200 Końskie..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KOŃSKICH
- Wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Końskie GT-1 w miejscowości Końskie
- Przebudowa dróg wewnętrznych położonych na terenie gminy Końskie
- Przebudowa drogi wewnętrznej w Nowym Kazanowie
więcej: przetargi w Końskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Barciany w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027
- Dostawa sprzętu drukującego wraz z usługą serwisową i oprogramowaniem zarządzającym Documaster lub równoważnym.
- Opracowanie (implementacja i wdrożenie) kompleksowego systemu informatycznego w zakresie ochrony przyrody w województwie podkarpackim
- Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach projektu "Cyberbezpieczne Starostwo Powiatowe w Gnieźnie i jednostki podległe" Etap I
- Dostawa i wdrożenie systemu kadrowo-płacowego wraz ze świadczeniem usług serwisu oraz integracja z istniejącym systemem finansowo-księgowym Enova365.
- Zakup i dostawa sprzętu IT wraz z licencjami w ramach Grantu w projekcie "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Wydminy"
więcej: Sprzęt związany z komputerami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.