Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-17
Gdańsk: Wykonanie prac remontowych na obiektach położonych w Gdańsku
przy ul. Kartuskiej 249
Numer ogłoszenia: 252744 - 2010; data zamieszczenia: 17.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Gdańsku , ul. Na Stoku 50, 80-958 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3023252, faks 058 3023962.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.wiw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac remontowych na obiektach położonych w Gdańsku przy ul. Kartuskiej 249.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1. Wykonanie prac remontowych dachu i elewacji budynku magazynu zlokalizowanego na terenie posesji Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Gdańsku przy ul. Kartuskiej 249. Zakres prac obejmuje wykonanie: - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - remont pokrycia dachowego, rynien i rur spustowych - obróbek blacharskich - robót elewacyjnych zgodnie z dostarczoną dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik do SIWZ. 1.2.Wykonanie prac remontowych dachu i elewacji budynku archiwum, zlokalizowanego na terenie posesji Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Gdańsku przy ul. Kartuskiej 249. Zakres prac obejmuje wykonanie: - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - remontu pokrycia dachu, rynien i rur spustowych - obróbek blacharskich - robót elewacyjnych zgodnie z dostarczoną dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik do SIWZ. 1.3. Wykonanie prac remontowych dachu budynku weterynaryjnego zlokalizowanego na terenie Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Gdańsku przy ul. Kartuskiej 249. Zakres prac obejmuje: - remont dachu, rynien i rur spustowych zgodnie z dostarczoną dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik do SIWZ. 1.4 Wykonanie ogrodzenia na terenie Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Gdańsku przy ul. Kartuskiej 249. Zakres prac obejmuje: - rozbiórkę istniejących ogrodzeń z elementów betonowych i przęseł z siatki oraz utylizację betonu - dostawę i montaż ogrodzenia w systemie panelowym o długości ok. 449,10 mb. - dostawę i montaż bram i furtek zgodnie z dostarczoną dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy 00/100).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące: 1.2.1 dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą, pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie. 2. Zamawiający nie zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając mu w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.wiw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii,
ul. Na Stoku 50,
80-958 Gdańsk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii, ul. Na Stoku 50, 80-958 Gdańsk, sekretariat - pok. 410.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Dostawy wyrobów medycznych jednorazowych dla Copernicus PL Sp. z o.o."
- Usługa prania bielizny szpitalnej na potrzeby 7 Szpitala Marynarki Wojennej w Gdańsku
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gdańskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego sp. z o.o.
- Dostawa wraz z montażem nisz kolumbaryjnych.
- Wykonanie robót remontowych polegających na wymianie opraw oświetleniowych na oprawy energooszczędne LED na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego w Sopocie przy ul. Armii Krajowej 101.
- Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 56 im. Andrzeja Struga w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Regulacja gospodarki wodnej na terenie Gminy Siemiatycze
- Wykonywanie bieżących prac konserwacyjno-remontowych ogólnobudowlanych w nieruchomościach będących własnością Gminy Siechnice
- Modernizacja instalacji wody basenowej basenu przy PZS nr 2 w Pszczynie.
- Budowa obiektu magazynowego na wyposażenie i sprzęt p.poż. w Goniądzu w formule zaprojektuj i wybuduj
- "Modernizacja budynku byłej szkoły podstawowej w Strzegowie na potrzeby utworzenia punktu przedszkolnego"
- 4WOG.1200.2712.1.2025 Roboty budowlane w Składzie Krapkowice w trybie "zaprojektuj i wykonaj" z podziałem na 7 części
więcej: Wykonywanie pokryć dachowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.