Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-22
Chełmek: Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Chełmek w 2011 i 2012 roku
Numer ogłoszenia: 252746 - 2011; data zamieszczenia: 22.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chełmek , ul. Krakowska 11, 32-660 Chełmek, woj. małopolskie, tel. 033 8449040, 8449000, faks 033 8449019.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelmek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Chełmek w 2011 i 2012 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Chełmek w 2011 i 2012 roku 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Chełmek w 2011 i 2012 roku w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006r. nr 89 poz 625 z późn. zm.) realizowany na podstawie umowy sprzedaży o której mowa w art. 5 ust. 2 pkt 1 tej ustawy. 2. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej pomiędzy Gminą Chełmek, a ENION S.A. wynikające z odrębnego postępowania o zamówienie publiczne. Wspólnym Słowniku Zamówienia (CPV): 09300000-2 energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa 1) Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulic, placów, dróg w gminie Chełmek, Operator Systemu Dystrybucji (OSD) jest - ENION S.A. w Krakowie Oddział w Bielsku Białej, Rejon Dystrybucji Kęty. Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulic, placów, dróg. 2) Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia budynków komunalnych i placów, Operator Systemu Dystrybucji (OSD) jest - ENION S.A. w Krakowie Oddział w Bielsku Białej, Rejon Dystrybucji Kęty. Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej na potrzeby: 1)Budynków i placów: a) Plac targowy w Chełmku przy ul. Krakowskiej, b) budynek byłego przedszkola na ul. Brzozowej w Chełmku, c) budynek Wiejskiego Domu Ludowego w Gorzowie przy ul. Gorzowskiej, d) budynek sołtysówki w Gorzowie ul. Gorzowska 67. 3) Zakup energii elektrycznej na potrzeby zasilania budynku Urzędu Miejskiego w Chełmku Operator Systemu Dystrybucji (OSD) jest - ENION S.A. w Krakowie Oddział w Bielsku Białej, Rejon Dystrybucji Kęty. Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej na potrzeby: 1)zasilania budynku Urzędu Miejskiego w Chełmku przy ul Krakowskiej 11. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części został określony w załączniku nr 4 do SIWZ, który zawiera wykaz obiektów wraz ze wskazaniem ich lokalizacji, grup taryfowych i przyłączeniowych, mocy przyłączeniowych, ilość punktów pomiarowo-rozliczeniowych, oraz przewidywanego zużycia energii elektrycznej w kWh. 4. Warunkiem koniecznym umożliwiającym sprzedaż energii elektrycznej przez Wykonawcę jest podpisanie przez niego umowy o świadczenie usług dystrybucji z właściwym obszarowo Operatorem Systemu Dystrybucji (OSD), która reguluje kompleksowo stosunki pomiędzy sprzedawcą a OSD. Oświadczenie, że umowa taka została zawarta zostanie przedłożone przez Wykonawcę przed podpisaniem umowy. 5. Wykonawca, w imieniu Zamawiającego (w oparciu o udzielone Pełnomocnictwo) zobligowany będzie do złożenia wniosku o zmianę sprzedawcy do właściwego operatora. 6. Sprzedaż energii elektrycznej do obiektów określonych w załączniku Nr 4 do SIWZ, odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie - Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. (tj. Dz. U. Nr 89 z 2006 r., póz. 625 ze zm.), przepisach wykonawczych do tej ustawy, a w szczególności Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 2 lipca 2007 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. Nr 128 poz. 895z późn. zmianami) oraz ustawa - Kodeks cywilny. 7.Dostarczana energia musi spełniać parametry jakościowe oraz techniczne energii elektrycznej, określone w ustawie Prawo energetyczne wraz z rozporządzeniami wykonawczymi. 8. Obiekty przeznaczone do zasilania należą do V grupy przyłączeniowej. 9. Podstawą rozliczenia za sprzedaną energię elektryczną będzie faktyczne zużycie energii w kWh oraz zaoferowana cena jednostkowa, zgodnie z zapisami określonymi w istotnych postanowieniach, które zostaną wprowadzone do umowy . 10. Zamawiajacy posiada umowy kompleksowe na zakup i dystrybucję energii elektrycznej. 11. Zamawiający nie posiada dostosowanych układów pomiarowo - rozliczeniowych do zasad TPA. 12. Procedura zmiany sprzedawcy jest przeprowadzona przez Zamawiającego po raz pierwszy. 13. Zamawiający przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. W okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, Wykonawca przyjmie w przypadku koniecznym wykonanie zamówień uzupełniających, których wartość nie przekroczy 10% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające będzie polegać na rozszerzeniu dostawy. 14. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. 15. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 16. Zamawiający wymaga złożenia oferty w oparciu o dokumenty zawarte w SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- W okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, Wykonawca przyjmie w przypadku koniecznym wykonanie zamówień uzupełniających, których wartość nie przekroczy 10% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające będzie polegać na rozszerzeniu dostawy.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie koncesji na sprzedaż energii (koncesja wydana przez Prezesa URE wymagana ustawą z dnia 10.04.1997 r. - Prawo energetyczne - Dz.U. z 2006 r. nr 89, poz. 625 z późn. zm.) - ważna na dzień składania ofert. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych postanowieniami niniejszej specyfikacji, na podstawie formuły: spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz istotnymi postanowieniami, które zostaną wprowadzone do umowy i przyjęciu warunków w nich zawartych, b) formularz ofertowy - uzupełniony, c) kalkulacja ofertowa zawierająca ceny jednostkowe według załącznika 5. d) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres reprezentacji, podpisane przez uprawnione osoby. e) pełnomocnictwo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, podpisane przez uprawnione osoby.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany umowy: a) zmianą urzędowej stawki podatku VAT, b) zaprzestaniem sprzedaży energii elektrycznej dla poszczególnych punktów poboru podyktowane faktycznymi potrzebami, c) zmianą wielkości zużycia energii elektrycznej w przypadku zmian w sposobie wykorzystania urządzeń i instalacji elektrycznych w poszczególnych punktach poboru, do wysokości wynagrodzenia określonego w umowie. d) zaprzestaniem lub zmianą sprzedaży energii elektrycznej w przypadku zbycia lub zmiany sposobu użytkowania obiektów wymienionym w przedmiocie zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chelmek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Chełmku, ul. Krakowska 11, 32-660 Chełmek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miejskim - 32-660 Chełmek, ul. Krakowska 11, w pokoju 102 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI CHEŁMEK
- Przebudowa dworca kolejowego w Gorzowie, w celu poprawy mobilności oraz dostępu do rynku pracy mieszkańców gminy Chełmek.
- Modernizacja systemu klimatyzacji i wentylacji sali kinowo-widowiskowej w Siedzibie Miejskiego Ośrodka Kultury Sportu i Rekreacji z kinem
więcej: przetargi CHEŁMEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Montaż paneli fotowolt. dla oczyszczalni ścieków w Łaniętach i dla stacji uzdatniania wody Anielin- Pomarzany oraz montaż paneli fotowolt. i pomp ciepła dla świetlicy wiejskiej w Suchodębiu
- Dostawa i dystrybucja energii elektrycznej na potrzeby RCKiK w Szczecinie
- Sukcesywna dostawa energii elektrycznej do budynków zlokalizowanych przy ul. Mińskiej 65 oraz Chodakowskiej 26/32 w Warszawie obejmująca dostawę i dystrybucję
- Dostawa energii elektrycznej dla Miasta Rawa Mazowiecka oraz jednostek organizacyjnych
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz ze świadczeniem usługi jej dystrybucji do WITU OBD w Stalowej Woli
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.