eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Podział geodezyjny działek gruntowych położonych w granicach linii brzegowej Kanału Białego 1 i 2 przewidzianych do przejęcia na rzecz Skarbu Państwa gm. Dolsk, Borek Wlkp., Książ Wlkp., pow. Śrem, woj. wielkopolskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-22

Poznań: Podział geodezyjny działek gruntowych położonych w granicach linii brzegowej Kanału Białego 1 i 2 przewidzianych do przejęcia na rzecz Skarbu Państwa gm. Dolsk, Borek Wlkp., Książ Wlkp., pow. Śrem, woj. wielkopolskie
Numer ogłoszenia: 252748 - 2011; data zamieszczenia: 22.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu , ul. Piekary 17, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6475221, faks 061 8525561.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Podział geodezyjny działek gruntowych położonych w granicach linii brzegowej Kanału Białego 1 i 2 przewidzianych do przejęcia na rzecz Skarbu Państwa gm. Dolsk, Borek Wlkp., Książ Wlkp., pow. Śrem, woj. wielkopolskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Celem zamówienia jest uzyskanie gotowych materiałów geodezyjnych niezbędnych do przejęcia na rzecz Skarbu Państwa gruntów znajdujących się tylko w granicach linii brzegowych cieków naturalnych zgodnie z wydanym pozwoleniem wodnoprawnym dla wody płynącej o nazwie Kanał Biały 1 i 2. Wykonanie usługi polegać będzie na wykonaniu podziału geodezyjnego (wydzieleniu) ok. 190 działek gruntowych wzdłuż kanału i sporządzeniu dla wydzielonych działek dokumentacji do celów prawnych dla tych nieruchomości. Materiały te mają stanowić podstawę do dokonania zmian w księgach wieczystych przez zamawiającego. Na terenie objętym zamówieniem aktualnie realizowana jest inwestycja pn. Odbudowa Kanału Białego 1 od km 0+000 do km 3+538 i Kanału Białego 2 od km 0+000 do km 7+369, na dł. 10,91 km na terenie gminy Dolsk wsie Lipówka i Błażejewo, gminy Książ Wielkopolski wsie Mchy, Włościejewice, Kołacin i Chwałkowo Kościelne, gminy Borek Wielkopolski wsie Studzianna i Jeżewo, woj. wielkopolskie. Zamawiający wstępnie przewiduje wykonanie podziałów dla 190 działek gruntowych (jest to ilość wyliczona przed podziałem) zgodnie z opracowany projektem budowlanym. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie faktycznej ilości wyko-nanych podziałów, uwzględniających przebieg linii brzegowej na omawianym odcinku Kanału, w oparciu o oferowaną cenę jednostkową za wykonanie podziału jednej działki (przed podziałem). W przypadku, kiedy konieczne będzie dzielenie działki na trzy lub więcej części, w celu wydzielenia działki przeznaczonej do przejęcia na rzecz Skarbu państwa, cena za każdy dodatkowy jej podział wynosić będzie 50% ceny podziału. Cena jednostkowa wykonania podziału - to jest oferowana cena usługi liczona za działkę przed podziałem. Oferowana przez Wykonawcę cena w zamówieniu musi obejmować cenę jednostkową dla wykonania podziału jednej działki (dzielonej na dwie części) pomnożoną przez wstępnie zakładaną ilość dzia-łek przewidzianych do podziału, tj. cena jednostkowa x 190 szt. działek. Wykonanie podziału działek gruntowych obejmuje prace polowe i kameralne, badanie ksiąg wieczystych, uzyskanie ostatecznych decyzji zatwierdzających projekty podziałów i wyciągów z wykazu zmian gruntowych, zastabilizowanie kamieni granicznych w gruncie i zakończeniu całości robót sprawozdaniem. Sprawozdanie z prac winno zawierać opis, tabele bilansujące obrębami i mapę poglądową w skali 1:5000. Sprawozdanie z prac i przyjęcie protokołem odbioru wykonanego całego zakresu prac lub jego etapu, będzie stanowiło podstawę do wystawienia faktury przez wykonawcę. Zakres rzeczowy wykupu gruntów ograniczony jest linią brzegową wód płynących (lub obrysem budowli hydrotechnicznych) i jest zaznaczony na mapach zagospodarowania terenu w projekcie budowlanym i na podstawie wydanej decyzji wodnoprawnej. Przewiduje się sukcesywne - etapami przekazywanie Zamawiającemu niezbędnej dokumentacji geodezyjnej i dokumentacji do celów prawnych, w celu dokonywania wykupu gruntów przez Zamawiającego. Prace geodezyjne muszą być skorelowane z aktualnie prowadzonymi robotami budowlanymi na obiekcie. Termin zakończenia wykonania robót budowlano - montażowych ustalony jest na dzień 15 października 2012 r. . Szczegółowy harmonogram wykonania będzie zawierał załącznik do umowy - tabela elementów fakturowania. Zakładane przez Zamawiającego terminy i zakres finansowo-rzeczowy realizacji zamówienia: - w 2011 roku - nie przewiduje się płatności, - w 2012 roku - ok. 2 fakturowania (odbiory), w tym: - pierwsza płatność po wykonaniu projektów podziału i złożeniu ich do organu - w wysokości do 40% warności za-mówienia, nie później niż do 30 marca 2012 r. - ostatnie fakturowanie na kwotę pozostałą po wyniesieniu podziału w teren i wkopaniu kamieni granicznych oraz przekazaniu wszystkich wymaganych niniejszym zamówieniem dokumentów (ostateczne decyzje zatwierdzające projekty podziałów, wyciągi z wykazu zmian gruntowych, protokoły z zastabilizowania kamieni granicznych w gruncie i zakończeniu całości robót sprawozdaniem) - odbiór końcowy całości zamówienia do 30 czerwca 2012 r..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67.1.6 ustawy pzp. Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzą następujące okoliczności, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Okoliczności, po których zaistnieniu mogą być udzielane zamówienia uzupełniające to: dysponowanie przez zamawiającego wystarczającymi środkami finansowymi przeznaczonymi na ten cel oraz możliwość uregulowania spraw majątkowych po ustaniu przeszkody powodującej niemożność wykonania prac geodezyjnych lub w wyniku ujawnionych zmian w zasobach geodezyjnych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 5000,00 PLN (słownie pięć tysięcy złotych).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - doświadczenie w zakresie rozgraniczania i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych - min. 50 podziałów w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - dysponowanie osobą uprawnioną do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie: rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - dysponowanie środkami finansowymi w wysokości nie mniej niż 20 tysięcy złotych, - wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 20 tys. złotych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewiduje się możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie: a. terminów wykonania umowy lub w zakresie harmonogramu realizacji zamówienia i etapów fakturowania: 1. o okres trwania przeszkody istniejącej z przyczyny niezawinionej przez Wykonawcę, tj. działania siły wyższej, szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych lub przedłużających się terminów wydania niezbędnych dokumentów lub decyzji administracyjnych, 2. wynikającym z wystąpienia nieprzewidzianych warunków realizacji umowy lub warunków uniemożliwiających czasowe lub stałe wykonywanie robót (lub odpowiednio części robót), b. harmonogramu realizacji zamówienia i etapów fakturowania, które mogą być przez strony uzgadniane w toku realizacji zamówienia w oparciu o potwierdzenia wielkości środków finansowych otrzymanych przez Zamawiającego zgodnie z zatwierdzonym planem finansowym Zamawiającego. c. zmiany obowiązującej stawki podatku VAT od towarów i usług.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu, 61-823 Poznań, ul. Piekary 17, pokój 105..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2011 godzina 09:00, miejsce: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu, 61-823 Poznań, ul. Piekary 17, pokój 201 - sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt inwestycyjny finansowany w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 oś. 1, działanie 125, schemat II -Gospodarowanie rolniczymi zasobami wodnymi..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.