Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-23
Otwock: przygotowanie i dostarczenie dla 115 osób uczestników szkolenia językowego i informatyczno-matematycznego (102 słuchaczy i 13 lektorów) tj. 2123 zestawów posiłków, w ramach projektu Nauka i współpraca z pracodawcą to przyszły sukces współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
1 posiłek składa się z kanapki i napoju i deseru.
Numer ogłoszenia: 252781 - 2009; data zamieszczenia: 23.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ekonomiczno-Gastronomicznych im. Stanisława Staszica , ul. Marii Konopnickiej 3, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 0-22 7792644, faks 0-22 7793786.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zseg.home.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: edukacja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przygotowanie i dostarczenie dla 115 osób uczestników szkolenia językowego i informatyczno-matematycznego (102 słuchaczy i 13 lektorów) tj. 2123 zestawów posiłków, w ramach projektu Nauka i współpraca z pracodawcą to przyszły sukces współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 1 posiłek składa się z kanapki i napoju i deseru..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie dla 115 osób uczestników szkolenia językowego i informatyczno-matematycznego (102 słuchaczy i 13 lektorów), tj. 2123 zestawów posiłków, w ramach projektu Nauka i współpraca z pracodawcą to przyszły sukces współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Powyższe zamówienie obejmuje podanie dla 11 grup szkoleń językowych liczących po 7 osób tj. 6 słuchaczy i jednego lektora oraz 3 grup szkoleń informatyczno-matematycznych liczących po 13 osób tj. 12 słuchaczy i jednego lektora zestawu posiłkowego w miejscu szkolenia udostępnionym przez Zamawiającego tj. salach Zespołu Szkół Ekonomiczno-Gastronomicznych w Otwocku przy ul. Konopnickiej 3, jak również uprzątnięcie stołu po każdym posiłku, co może nastąpić po zakończonych zajęciach. Zamawiający zapewnia miejsce do podania posiłku w sali szkoleniowej wraz z wyposażeniem obejmującym nienakryty stół, natomiast Wykonawca ma obowiązek nakrycia stołu i umiejscowienia na nim zestawu posiłkowego w czasie 5 minut przed rozpoczęciem zajęć oraz sprzątnięcia stołu i usunięcia resztek po zestawach posiłkowych w czasie 5 minut po zakończeniu zajęć. Planowany harmonogram zajęć: zajęcia odbywają się od poniedziałku do piątku w godzinach określonych w harmonogramie dla każdej z grup . Jednego dnia odbywają się szkolenia dla 2 grup w w/w placówce w różnych salach. Zamawiający dopuszcza inny rozkład dniowy i godzinowy zajęć, co wiąże się ze zmianą terminów dostarczenia posiłków. W przypadku zmian harmonogramu szkolenia informacja o ilości i terminie dostarczenia posiłków będzie przekazywana pisemnie bądź telefonicznie przez Zamawiającego Wykonawcy na co najmniej 3 dni przed szkoleniem. W skład zestawu posiłkowego ma wchodzić 7 lub 13 jednakowych posiłków w zależności od grupy: 7 jednakowych kanapek, 7 jednakowych napojów i 7 jednakowych deserów (dla grup zajęć językowych) lub 13 jednakowych kanapek, 13 jednakowych napojów i 13 jednakowych deserów (dla grup zajęć informatyczno-matematycznych). Zestawy mają być zróżnicowane, np. jednego dnia - kanapka, sok, jabłko, drugiego dnia - kanapka, woda niegazowana, baton, itp. Jeden zestaw posiłkowy musi składać się z: kanapka, w skład której ma wchodzić = bułka kajzerka o wadze min. 50 g. z wypieku z dnia szkolenia, wędlina - szynka lub baleron o wadze min. 5 g, i sera żółtego o wadze min.5 g, i warzyw min. 4 rodzaje, spośród następujących rodzajów: sałata, ogórek świeży lub kiszony, rzodkiewka, koper, pietruszka. Wędlina i ser żółty muszą pokrywać całość bułki. Kanapka musi być zapakowana w folię spożywczą. napój , w skład którego ma wchodzić woda mineralna gazowana lub niegazowana o poj. min. 0,33 l podawana w opakowaniu plastikowym producenta, albo sok: pomarańczowy, wiśniowy, jabłkowy, porzeczkowy, multiwitamina o poj. min. 0,33 l podawany w opakowaniu szklanym producenta deser, w skład którego ma wchodzić baton czekoladowy o wadze min. 50g podawany w opakowaniu producenta lub wypiek cukierniczy (np. pączek z nadzieniem o wadze min. 65 g albo drożdżówka z nadzieniem o wadze min. 90 g albo rogal z nadzieniem o wadze min. 65g), lub owoc (np. jabłko o wadze min. 150g albo gruszka o wadze min. 150g albo banan o wadze min. 150g.) Na Wykonawcy ciąży obowiązek dopilnowania potwierdzenia odbioru posiłku przez każdego uczestnika szkolenia w formie pisemnej. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt i ryzyko przedmiot usług cateringowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotycztIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się WYKONAWCY, którzy: 1.1 spełniają warunki określone w art 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 1.2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz.1655 ze zm.) . Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych oświadczeniach i dokumentach..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 11. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia lub poświadczenie za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie: 11 Oświadczenie, że Wykonawca spełnienia warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP oraz, 1.2 Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP. zgodne z wzorami stanowiącymi Załączniki do niniejszej Dokumentacji. 1.3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 1.2, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: A) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentami zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Brak jakiegokolwiek wymienionych dokumentów w pkt 1.1, 1.2, lub pełnomocnictw, złożenie dokumentu w niewłaściwej formie, nie uzupełnienie lub nie wyjaśnienie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków, zgodnie z art. 26 ust 3 PZP w terminie wyznaczonym przez zamawiającego, spowoduje o wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Dokumenty, o których mowa w pkt XIII mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy zgodnie z zasadą reprezentacji. W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby nie wymienione w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym), należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo określające zakres. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału, poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zseg.home.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W Zespole Szkól Ekonomiczno-Gastronomicznych w Otwocku ul. Konopnickiej 3 w sekretariacie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Szkól Ekonomiczno-Gastronomicznych w Otwocku ul. Konopnickiej 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: TAK Finansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Dostawa 5000g izotopu wzbogaconego Te-130 w postaci ditlenku telluru Te-130 (TeO2) do NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM"
- Dostawa produktów spożywczych do SPSK im prof. A. Grucy CMKP w Otwocku
- Zaprojektowanie oraz adaptacja hali znajdującej się przy ul. Górnej 16 w Otwocku na potrzeby handlowo - usługowe w ramach zadania budżetowego" Adaptacja hali przy ul. Górnej 16(...)
- Świadczenie usług odbioru odpadów z terenu Jednostek Organizacyjnych Powiatu Otwockiego oraz przekazanie ich do Instalacji Przetwarzania Odpadów
- Dostawa elementów zużywalnych do zestawu artroskopowego (wieży artroskopowej) produkcji Stryker dla potrzeb bloku operacyjnego w SPSK im. Prof. A. Grucy CMKP w Otwocku przez okres 24 miesięcy.
- Świadczenie usług transportowych w postaci ewakuacji i przewozu pracowników ZUOP
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa hotelowa ze śniadaniem (DZP.25.91.2025)
- Usługi organizacji wyjazdu
- Zamówienie na świadczenie usług hotelowych i restauracyjnych na potrzeby konferencji pn. "30th International Conference on Methods and Models in Automation and Robotics MMAR 2026" (powtórzony)
- Zapewnienie usługi konferencyjno-hotelarsko-gastronomicznej i transportowej w związku z organizacją szkoleń TRM przez Polską Agencję Żeglugi Powietrznej
- "Usługi hotelarskie dla Filharmonii im. Karola Szymanowskiego w Krakowie - w terminie od 10 stycznia do 30 lipca 2026 roku"
- Organizacja 8-dniowej wycieczki dla pracowników Zespołu Szkół Technicznych im. Tadeusza Kościuszki w Radomiu
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





