eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrzyżówDOSTAWA ODCZYNNIKÓW, KALIBRATORÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH I EKSPLOATACYJNYCH DO ANALIZATORA PENTRA 400 PRZEZ OKRES 36 MIESIĘCY

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-01

Strzyżów: DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, KALIBRATORÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH I EKSPLOATACYJNYCH DO ANALIZATORA PENTRA 400 PRZEZ OKRES 36 MIESIĘCY
Numer ogłoszenia: 252782 - 2013; data zamieszczenia: 01.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 227088 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Dąbrowskiego 10, 38-100 Strzyżów, woj. podkarpackie, tel. 17 2761058, faks 17 2761058.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, KALIBRATORÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH I EKSPLOATACYJNYCH DO ANALIZATORA PENTRA 400 PRZEZ OKRES 36 MIESIĘCY.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i eksploatacyjnych do analizatora biochemicznego PENTRA 400 przez okres 36 miesięcy od dnia podpisania umowy w zakresie określonym w Części XIX SIWZ Szczegółowa specyfikacja - Oferta cenowa. Wykonawca ma obowiązek obliczyć ilość niezbędnych materiałów kontrolnych, kalibratorów oraz materiałów eksploatacyjnych (zgodnie z zaleceniami producenta odczynników) z uwzględnieniem podanej przez zamawiającego w Części nr 1 Oferty cenowej planowanej ilości oznaczeń na 3 lata. 2. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia i finansowania Zamawiającemu udziału w międzynarodowej kontroli zewnątrz-laboratoryjnej - LABQUALITY (internetowa droga przekazywania wyników oraz opracowań), jak również potwierdzenia uczestnictwa odpowiednimi certyfikatami. 3. Wykonawca w okresie obowiązywania umowy zapewni bezpłatny serwis dotyczący analizatora biochemicznego PENTRA 400 - nr seryjny: 710P4-0857, ROK PRODUKCJI: 2007. 3.1. W ramach usług serwisowych Wykonawca ma obowiązek zapewnić bezpłatnie: a) wykonanie obowiązkowych okresowych przeglądów (półrocznych i rocznych) potwierdzonych certyfikatem, jak również wpisem do paszportu technicznego i karty okresowych przeglądów technicznych analizatora PENTRA 400, b) wykonanie usług serwisowych w razie awarii wraz z wpisem do paszportu technicznego, c) dojazd serwisanta, d) zapewnienie aktualnych wersji oprogramowania. 3.2. W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego awarii, Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia naprawy w terminie do 24 godzin od otrzymania pisemnego zlecenia na naprawę przez 7 dni w tygodniu. 3.3. Wykonawca ma obowiązek usunąć zaistniałą awarię do 48 godzin od chwili jej pisemnego zgłoszenia. 3.4. Po wykonaniu usługi serwisowej i usunięciu awarii, Wykonawca jest zobowiązany do napisania tzw. raportu serwisowego z przebiegu usługi, z wyszczególnieniem zakresu wykonanych prac orazwykorzystywanych części i materiałów eksploatacyjnych. 4. Oferowane odczynniki i materiały muszą spełniać wymagania dodatkowe zawarte w załączniku nr 1 - Oferta cenowa. 5. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać wpisy do odpowiednich rejestrów lub deklaracje zgodności lub inne dokumenty dopuszczające do obrotu i użytku w placówkach służby zdrowia na terenie RP. 6. Wykonawca wyłoniony w wyniku niniejszego postępowania będzie zobowiązany do zapewnienia aktualnych wersji aplikacji odczynnikowych do analizatora PENTRA 400 po podpisaniu umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HORIBA ABX Sp. z o.o.,, Wał Miedzeszyński 598, 03-994 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 384735,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 323749,65

  • Oferta z najniższą ceną: 323749,65 / Oferta z najwyższą ceną: 323749,65

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.