To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-01
Bobolice: Przebudowa drogi leśnej pożarowej (10P) o numerze inwentarzowym 220/00760 położonej w Leśnictwie Wrzosowiec
Numer ogłoszenia: 252818 - 2013; data zamieszczenia: 01.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 202850 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Bobolice, ul. Polanowska 12, 76-020 Bobolice, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3187221, faks 094 3187487.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PAŃSTWOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NIEPOSIADAJĄCA OSOBOWOŚCI PRAWNEJ.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi leśnej pożarowej (10P) o numerze inwentarzowym 220/00760 położonej w Leśnictwie Wrzosowiec.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie drogi leśnej pożarowej (10P) w Leśnictwie Wrzosowiec. Stan istniejący: Przebudowywana droga leśna zlokalizowana jest w północno-zachodniej części Gminy Bobolice, południowo-wschodniej części Gminy Manowo oraz w południowo-zachodniej części Gminy Polanów. Istniejącą warstwę jezdną stanowi utwardzona nawierzchnia żwirowa o zmiennej szerokości od 2,8 m do 3,2 m. Na całej długości przedmiotowego odcinka drogi leśnej nie zostały zachowane podstawowe parametry techniczne wymagane dla tego typu dróg. Warunki geologiczne: Na podstawie warunków wodnych oraz wysadzinowości gruntów, grupę nośności podłoża sklasyfikowano jako G1. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. (Dz. U. Nr 43 z 1999 r., poz. 430) podłoże G2-G4, powinno być doprowadzone do grupy G1, zgodnie ze sposobami przedstawionymi w rozporządzeniu. Parametry techniczne projektowanej drogi: - klasa techniczna ulicy - D - prędkość projektowa - Vp = 30 km/h - szerokość nawierzchni jezdni - 3,5 m - szerokość nawierzchni jezdni z mijanką - 6,0 m - szerokość poboczy - 2 x 0,75 m - długość przebudowanej drogi - 2 189,90 m - max obciążenie na oś - 100 kN Droga w planie: Hektometr zerowy - początek profilu oraz początek przebudowy dowiązano do osi istniejącej drogi leśnej. Koniec profilu - koniec przebudowy dowiązano do osi istniejącej drogi leśnej w km 2 + 189,9. Całkowita długość przebudowywanego odcinka wynosi 2 189,9. Na całej długości zaprojektowano przekrój drogowy z obustronnymi rowami. W km: 0 + 200, 0 str. P, 0+710,0 str. P, 0+970,0 str. L, 1+440,0 str. L, 1+890,0 str. L, 2+160 str. P zaprojektowano mijanki o następujących parametrach: długość 23 m, długość skosu 17,5 m, załomy wyokrąglono promieniem R = 50 m, szerokość jezdni wraz z mijanką 6,00 m. W km: 0 + 485,00 str. P, 0+505,70 str. L, 0+ 692,00 str. P, 0+ 717,00 str. L, 0+998,0 str. L i P, 1+ 461,0 str. L, 1+ 495,0 str. P, 1+ 970,0 str. L, 2+ 136,0 str. P. Wloty wyokrąglono promieniami od R=4 do R=12,0 m. Pochylenia podłużne na wlotach na długości min 10 m nie powinny przekroczyć 4% , szerokość każdego ze zjazdów 3,5 m. Na całej długości drogi przyjęto łuki kołowe poziome o promieniach od 110 m do 800 m. Na łukach poziomych, gdzie występuje poszerzenie lub zmiana spadku poprzecznego zaprojektowano proste przejściowe o długościach 25 i 30 m. Droga w profilu podłużnym: Niweletę dostosowano do otaczającego terenu. Zachowano istniejące spadki terenu, przy jednoczesnym zapewnieniu normatywnych promieni łuków pionowych i pochyleń podłużnych. Konstrukcja nawierzchni: Na projektowanym odcinku drogi, po usunięciu warstwy humusu (gr. próchniczego) zastosowano następujące przekroje konstrukcyjne: Nawierzchnia jezdni - warstwa ścieralna (jezdna) z betonowych płyt drogowych typu YOMB podwójnie zbrojonych o wym. 100 x 75 x 12,5 cm, układanych śladowo oraz z pełnym wypełnieniem zgodnie z projektem zagospodarowania terenu. Na odcinkach układanych śladowo środek drogi i po 25 - 50 cm poza płytami należy uzupełnić kruszywem naturalnym łamanym 0 - 31,5 mm. Otwory w płytach należy zasypać piaskiem drobnym. - podbudowa zasadnicza z mieszanki kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 o grubości 20 cm, - warstwa odsączająca z pospółki gr. 10 cm. Pobocza Utwardzona nawierzchnia z gruntu rodzimego. Nawierzchnia mijanki, składnic, zjazdów - nawierzchnia z mieszanki kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 o grubości 15 cm, - warstwa odsączająca z pospółki gr. 10 cm. Roboty ziemne: Na podstawie badań makroskopowych stwierdzono w podłożu występowanie gruntów, które nadają się do ponownego wbudowania w nasyp. Zdejmowany humus należy złożyć w miejscu wskazanym przez Inwestora. Wskaźnik zagęszczenia w poziomie dna koryta powinien wynosić Is = 0,98, natomiast wtórny moduł odkształcenia E = 100 MPa (dla dróg i placów). Wszystkie roboty ziemne należy wykonać zgodnie z normą Roboty ziemne - Wymagania i badania PN-S-02205/98 oraz Roboty ziemne - Wymagania ogólne PN-B-06050/99. Prace ziemne oraz inne prace związane z wykorzystaniem sprzętu mechanicznego lub urządzeń technicznych, prowadzone w obrębie bryły korzeniowej drzew lub krzewów na terenach zieleni lub zadrzewieniach powinny być wykonane w sposób najmniej szkodzący drzewom lub krzewom - art. 82 ust. 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. Nr 92, poz.. 880 z późn. zm.). Wszystkie prace wykonane w strefie wzrostu korzeni powinny być prowadzone z zachowaniem szczególnej ostrożności i bez użycia ciężkiego sprzętu. Strefę wzrostu korzeni określa powierzchnia wyznaczona przez promień rzutu korony drzewa powiększony o 1 m. Odwodnienie: Odprowadzenie wód opadowych będzie zapewnione poprzez odpowiednie ukształtowanie nawierzchni (zapewnienie normatywnych spadków poprzecznych i podłużnych). Wody opadowe odprowadzane są powierzchniowo do rowów drogowych. Projekt przewiduje wykonanie rowów drogowych chłonnych. Woda w rowach przydrożnych może pojawiać się okresowo jedynie po większych opadach deszczowych. Zgodnie z Dz. U. 06.137.984 § 19 ust. 2 wody opadowe lub roztopowe pochodzące z powierzchni innych niż powierzchnie, o których mowa w ust. 1 (drogi zaliczane do kategorii dróg krajowych, wojewódzkich i powiatowych klasy G), mogą być wprowadzane do wód lub do ziemi bez oczyszczania. Obszar inwestycji zlokalizowany jest poza obszarem, z którego odprowadzanie wody powierzchniowej bezpośrednio do ziemi lub do odbiornika wody jest niedopuszczalne. W związku z powyższym nie ma potrzeby stosowania szczelnych urządzeń ściekowych. Urządzenia obce: Na przedmiotowym odcinku drogi nie zinwentaryzowano urządzeń obcych typu kable, rurociągi, gazociągi itp. Nie wyklucza się istnienia urządzeń obcych, które nie zostały zgłoszone do zasobu Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. Szczegółowy zakres zamówienia określa: Projekt Budowlany, Przedmiar Robót, SST..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE EKO - TRANS KOŁODZIEJCZYK ADAM
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE EKO - TRANS KOŁODZIEJCZYK ADAM
- PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE EKO-TRANS ADAM KOŁODZIEJCZYK, UL. AKADEMICKA 13/6, 75-337 KOSZALIN, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 701294,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 691304,28
Oferta z najniższą ceną: 691304,28 / Oferta z najwyższą ceną: 748574,10
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych w m. Jenin, Gm. Bogdaniec
- Remont odcinków ulic Słowackiego oraz Skierniewickiej w Rawie Mazowieckiej
- REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH PLACÓW PRZY BUDYNKU SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE - STRONA ZACHODNIA I PÓŁNOCNA
- "Modernizacja korony Zapory Wodnej Besko"
- Budowa drogi gminnej - ulicy Alibaby w Ostrowi Mazowieckiej, wraz z infrastrukturą techniczną na dz. nr ew. 849/14
- Przebudowa drogi gminnej nr 080614C w miejscowości Grążawy
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.