Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-24
Wieliczka: Wykonanie demontażu czteropoziomowego pomostu wraz z linami zawieszonego
w szybie Regis na poziomie III oraz transport zdemontowanych elementów na powierzchnię kopalni
Numer ogłoszenia: 252854 - 2009; data zamieszczenia: 24.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna , Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 278711, 012 2787132, faks 012 2787110.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kopalnia-pp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Górnictwo Spółka Akcyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie demontażu czteropoziomowego pomostu wraz z linami zawieszonego w szybie Regis na poziomie III oraz transport zdemontowanych elementów na powierzchnię kopalni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: demontażu czteropoziomowego pomostu wraz z linami zawieszonego w szybie Regis na poziomie III zwanego pomostem oraz transportu zdemontowanych elementów pomostu na powierzchnię kopalni. 2. Pomost, o którym mowa w części IV pkt.2 ppkt 2.1. SIWZ jest zawieszony na linach O 32 mm na głębokości 123 m na poziomie III szybu Regis. Średnica szybu Regis w miejscu zawieszenia pomostu wynosi 5 m. Przedmiotowy pomost o wadze 12,5 t został wykonany ze stali. Szczegółowe informacje zawarte są w SIWZ i na stronie internetowej Kopalni Soli Wieliczka S.A..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 31.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 3.000 zł nalezy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonym w części XII pkt.2 specyfikacji.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: 1)posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem publicznym, to jest wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy tego wymagają; 2)nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 t.j. wraz z późn. zm.); 3)posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie objętym zamówieniem to jest:a)udokumentowanie należytego wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług mających za przedmiot wykonanie robót w podziemnych wyrobiskach górniczych o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł brutto, z podaniem przedmiotu, wartości, daty wykonania i odbiorców, załączając dokumenty potwierdzające, że prace objęte wykazem zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru). Wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji. 4)dysponowanie potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia takiego potencjału technicznego; 5)dysponowanie niezbędnymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia takich osób; 6)znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1)oświadczenie określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych, zgodnie z wzorem podanym w załączniku nr 2 do niniejszej Specyfikacji, 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)wykaz stwierdzający należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług mających za przedmiot wykonanie robót w podziemnych wyrobiskach górniczych o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł brutto, z podaniem przedmiotu, wartości, daty wykonania i odbiorców, załączając dokumenty potwierdzające, że prace objęte wykazem zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru). Wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.kopalnia-pp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kopalnia Soli Wieliczka Spółka Akcyjna, Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, Dział Zamówień
Publicznych, pok. nr A., Cena formularza- 30 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2009 godzina 11:30, miejsce: Kopalnia Soli Wieliczka S.A. Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, Budynek Zarządu - Sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Dostawa elektronarzędzi"
- "Dostawa komponentów do utylizacji wód zasolonych - część 2 - wapno budowlane hydratyzowane"
- "Dostawa sprzętu komputerowego"
- "Wykonanie automatyzacji parkingu przy ul. Dembowskiego"
- Remont odcinków dróg powiatowych na terenie Powiatu Wielickiego w 2024r."
- "Dostawa środków czystości: część 7 - środki BHP (pasta BHP, mydło ,środek przeciwgrzybiczny do stóp i obuwia)"
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych wraz z materiałem w łazienkach zlokalizowanych na II piętrze budynku przy Placu Akademickim 17 w Bytomiu
- Przebudowa w zakresie przystosowania do aktualnie obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej budynku PLSP w Krakowie - instalacja wentylacji mechanicznej na drugim piętrze budynku
- Roboty budowlane związane z korektą nawierzchni dziedzińca oraz wymianą okien na parterze Kamienicy Szołayskich
- Roboty budowlane polegające na remoncie budynku Urzędu Gminy w Łukowej (etap II)
- Remont kompleksu sportowego "Moje boisko - ORLIK 2012" przy ZS-P w Nowej Wsi Ełckiej
- "Prace konserwatorskie przy wieży bramnej Zamku Książąt Mazowieckich w Czersku" Remont fragmentu lica i korony wschodniego i północnego ceglanego muru obwodowego Zamku w Czersku - Etap I
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.