Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-18
Olkusz: Dostawa szwów chirurgicznych do Apteki Szpitala Powiatowego w Olkuszu - Zadania 1-7
Numer ogłoszenia: 252892 - 2007; data zamieszczenia: 18.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, al. 1000 lecia 13, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. (032) 758 13 05, fax (032) 758 13 50.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.olkusz.pl.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.szpital.olkusz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa szwów chirurgicznych do Apteki Szpitala Powiatowego w Olkuszu - Zadania 1-7.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szwów chirurgicznych do Apteki Szpitala Powiatowego w Olkuszu - Zadania 1-7 Zadanie 1 - szew syntetyczny pleciony powlekany, okres podtrzymywania 21 dni, okres wchłaniania 56-70 dni Zadanie 2-monofilament polipropylenowy z dodatkiem glikolu polietylenowego, niewchłanialny Zadanie 3 - monofilament polibutestrowy, niewchłanialny Zadanie 4 - monofilament z poliglikonatu o kresie podtrzymywania 42 dni, okresie wchłaniania 180 dni Zadanie 5 - szew syntetyczny pleciony podtrzymujący tkankę około 10 dni, okres wchłaniania 42 dni Zadanie 6 - szew chirurgiczny odbarczający Zadanie 7 - siatka do przepukliny monofilament polipropylenowy
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.24 - Szwy wchłanialne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.20 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe Oryginalny kod CPV: 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne Oryginalny kod CPV: 33.14.11.20 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.20 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, określonego w niniejszej specyfikacji mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: -zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu: 1)posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy prawo zam. publ. Warunek odnoszący się do przedmiotu zamówienia: a)oferowane szwy chirurgiczne, siatki do przepukliny - muszą być zgodne z wymaganiami zasadniczymi dyrektywy 93/42/EWG oraz z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2004 r. Nr 93 poz.896 z późn.zm.); b)zaproponowane w ofercie szwy chirurgiczne/siatki muszą być zgodne z opisem wyrobu medycznego przedstawionym w Załączniku nr 2A do siwz co do: składu chemicznego, okresu podtrzymywania i wchłaniania, długości nici, rodzaju i wielkości igły i siatki. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów lub oświadczeń, z których musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił. Ocena nastąpi zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest zgodnie z treścią art.44 ustawy pzp złożyć wraz z ofertą: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - oświadczenie wymienione w pkt.1 oraz dokument wymieniony w pkt 2. składa każdy z wykonawców składających wspólną ofertę. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentu z pkt 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument/y te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie to powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dotyczy przedmiotu zamówienia - należy złożyć wraz z ofertą: a)deklarację zgodności potwierdzającą zgodność wyrobu medycznego z wymaganiami zasadniczymi dyrektywy 93/42/EWG wraz z certyfikatem jednostki notyfikowanej; W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego - należy złożyć wraz z ofertą: b)instrukcje używania dla oferowanych szwów chirurgicznych/siatek do przepukliny;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.olkusz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Olkuszu 32-300 Olkusz, Al. 1000-lecia 13.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego Sekretariat ZOZ w Olkuszu, 32-300 Olkusz, Al.1000-lecia 13, pok.67, w godz. od 7,00-14,35..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew syntetyczny pleciony powlekany, okres podtrzymywania 21 dni, okres wchłaniania 56-70 dni - 25 pozycji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monofilament polipropylenowy z dodatkiem glikolu polietylenowego, niewchłanialny - 8 pozycji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monofilament polibutestrowy, niewchłanialny - 6 pozycji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monofilament z poliglikonatu o kresie podtrzymywania 42 dni, okresie wchłaniania 180 dni - 4 pozycje..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew syntetyczny pleciony podtrzymujący tkankę około 10 dni, okres wchłaniania 42 dni - 5 pozycji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew chirurgiczny odbarczający - 1 pozycja.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatka do przepukliny monofilament polipropylenowy - 2 pozycje..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLKUSZA
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Olkuszu.
- Poprawa efektywności energetycznej infrastruktury społeczno-edukacyjnej wraz z elementami systemu gospodarki wodnej na terenie miasta i gminy Olkusz
więcej: przetargi w Olkuszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa asortymentu do chirurgicznego szycia i zamykania ran do Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
- DZP/6/25 DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH I AKCESORIÓW DO URZĄDZEŃ DLA BLOKU OPERACYJNEGO
- Dostawa materiału szewnego
- Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowego użytku, odpowiednio od jednej do sześciu części zamówienia
- Dostawa materiałów szewnych do Centrum Medycznego "Żelazna" sp. z o.o. Sygnatura sprawy: 46-W-D-01-2025
- Zakup i dostawa materiałów szewnych: szwów chirurgicznych, siatek, materiałów hemostatycznych, staplerów, zszywek, podwiązek endoskopowych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.