Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-18
Bydgoszcz: Dostawy żywności
Numer ogłoszenia: 252917 - 2007; data zamieszczenia: 18.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Dziecięcy im. J.Brudzińskiego, ul. Chodkiewicza 44, 85-667 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3262100, fax 052 3262101.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsd.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy żywności.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: - mleka i przetworów mlecznych - tłuszczy - zupek i obiadków w słoiczkach
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie Kod CPV wg słownika 2008: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie Oryginalny kod CPV: 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne Kod CPV wg słownika 2008: 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne Oryginalny kod CPV: 15.88.40.00 - Produkty dla niemowląt Kod CPV wg słownika 2008: 15.88.40.00 - Produkty dla niemowląt .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy którzy : - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia tj: spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Pzp - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Nie spełnienie jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, posiadania uprawnień do wykonywania przedmiotowej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca załączy następujące dokumenty i oświadczenia do oferty: - Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej ( wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). - Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Decyzję właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej, potwierdzającą spełnienie wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie artykułami będącymi przedmiotem zamówienia oraz zapewnienie właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów ( Podstawa: art.27 ust 1 i 2 ustawy jak wyżej, Dz. U. Nr 31,poz. 265 z późn. zm.) - Dokument potwierdzający spełnianie warunków sanitarnych przez środek transportu, jakim przewożona będzie żywność z uwzględnieniem jego marki i nr rejestracyjnego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19.12.2002 r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności ( Dz. U. z 2003 r., Nr 21, poz. 179).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres utrzymania ceny - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsd.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego, budynek D Ip. pok 17.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.01.2008 godzina 09:45, miejsce: w siedzibe zamawiającego, budynek D Ip. sekretariat Dyrektora.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mleko i przetwory mleczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 11 pozycji w pakiecie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres utrzymania ceny - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Tłuszcze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 pozycje w pakiecie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.40.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres utrzymania ceny - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obiadki i zupki w sloiczkach.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 pozycji w pakiecie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.88.40.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres utrzymania ceny - 20
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych dla zadania w Bydgoszczy pn. "Rozbudowa systemu depozytorów kluczy (Budynek nr 1)" - zadanie 11866.
- Zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego (85-039 Bydgoszcz, ul. Hetmańska 38) dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych typu Full Hybrid na potrzeby KOWR OT Bydgoszcz
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW ORAZ MATERIAŁÓW KONTROLNYCH DO ANALIZATORÓW HEMATOLOGICZNYCH SYSMEX XN-1000, UŻYWANYCH W DIAGNOSTYCE LABORATORYJNEJ W RCKIK W BYDGOSZCZY
- Odnowa nawierzchni DW Nr 189 na odc. Sypniewo - Zakrzewska Osada od km 39+500 do km 43+500 dł. 4,000 km
- Modernizacja budynku administracyjnego przy ul. Bogdana Raczkowskiego 11 w Bydgoszczy - roboty budowlane
- Dostawa samochodu dostawczego typu chłodnia dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Bydgoszczy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025
- Sukcesywne dostawy nabiału i tłuszczy dla Działu Żywienia Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej w Stradomi Wierzchniej z podziałem na 6 części
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby żywieniowe uczniów i pracowników Zespołu Szkolno- Przedszkolnego imienia świętego Jana Pawła II w Borzęcinie Górnym
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
- Dostawa mieszanek mlecznych i smoczków dla niemowląt
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.