Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-23
Tarnów Opolski: Zagospodarowanie terenu wokół zbiornika wody w Tarnowie Opolskim - Etap I
Numer ogłoszenia: 252927 - 2009; data zamieszczenia: 23.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tarnów Opolski , ul. Dworcowa 6, 46-050 Tarnów Opolski, woj. opolskie, tel. 077 4644282, faks 077 4644282.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.tarnowopolski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu wokół zbiornika wody w Tarnowie Opolskim - Etap I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu wokół zbiornika wody w Tarnowie Opolskim. Teren inwestycyjny znajduje się w miejscowości Tarnów Opolski, przy ul. Św. Marcina, w sąsiedztwie zbiornika wodnego p.poż. o wymiarach 44 x 24 m. W zbiorniku jest woda stojąca. Oprócz zbiornika brak na nim obiektów kubaturowych. Obejmuje działki o numerze ewidencyjnym 2198/215 i 944/215. Teren w planie zagospodarowania przestrzennego zakwalifikowany jest jako ZP (zieleń parkowa) Planuje się wykonanie kompleksowego zagospodarowania terenu (wersja II bilansu terenu zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym dołączonym do SIWZ): - nowe nawierzchnie piesze - pomost drewniany - nasadzenie zieleni - czyszczenie i renowacja zbiornika wodnego Zakresy i technologie zgodnie z dokumentacją projektową. Ze względu na ograniczone środki Gmina w przetargu zamierza wykonać następujące punkty przedmiaru (oznaczone kolorem zielonym na mapie jednostkowej dołączonej do SIWZ): 1.Zagospodarowanie terenu - podest drewniany. 2.Nawierzchnie. 3.Tereny zielone (zgodnie z załącznikiem do SIWZ - wykaz roślin) 5.Zbiornik. W ramach przetargu Gmina nie realizuje punktu 4 przedmiaru - Mała architektura.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.20.00 - Budowa infrastruktury wypoczynkowej na terenach nadwodnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się wnoszenia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania prac objętych zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 6.1.1. Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 i 24 Ustawy o zamówieniach publicznych 6.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.1.3. Wykaz wykonanej co najmniej jednej roboty budowlanej w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą wartością brutto min 100 000,00 zł i rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie. 6.1.4. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (kierownicy budowy i/lub robót), posiadają uprawnienia budowlane określone przepisami ustawy Prawo budowlane, 6.1.5. Na etapie składania ofert Stowarzyszenie nie wymaga kosztorysu ofertowego. Dokument ten zgodny z opisem w przedmiarze robót - zał. nr 3, wymagany jest jedynie od Wykonawcy wyłonionego w ramach powyższego przetargu nieograniczonego przed podpisaniem umowy, którego wartość jest zgodna ze złożoną wcześniej przez Niego ofertą. 6.2. Forma dokumentów. Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (poświadczenie za zgodność z oryginałem musi być dokonane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy). Gdy kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości ,zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialne poświadczenie kopii dokumentu. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej i trwale zamkniętej kopercie lub opakowaniu..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarnowopolski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego: Urzad Gminy w Tarnowie Opolskim ul. Dworcowa 6, 46-050 Tarnów Opolski.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.01.2010 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego: Urzad Gminy w Tarnowie Opolskim ul. Dworcowa 6, 46-050 Tarnów Opolski.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowywany ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.