Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-26
Katowice: Zakup sprzętu sportowego dla KWP w Katowicach (OPP Katowice) oraz zakup sprzętu dla KP Skoczów
Numer ogłoszenia: 252947 - 2013; data zamieszczenia: 26.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach , ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002050, faks 032 2002060.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu sportowego dla KWP w Katowicach (OPP Katowice) oraz zakup sprzętu dla KP Skoczów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup sprzętu sportowego dla KWP w Katowicach (OPP Katowice) oraz zakup sprzętu dla KP Skoczów 1.Zamówienie zostało podzielone na 3 zadania i obejmuje: 1.1Zadanie nr 1 - Zakup sportowego dla KWP w Katowicach (OPP Katowice) 1.2Zadanie nr 2 - Zakup sprzętu do siłowni KP Skoczów 1.3Zadanie nr 3 - Zakup sprzętu do KP Skoczów 2.Szczegółowe informacje dotyczące sprzętu znajdują się w załącznikach: 2.1Załącznik nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na zadanie nr 1. 2.2Załącznik nr 4 do SIWZ - Formularz cenowy - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na zadanie nr 2. 4.3Załącznik nr 5 do SIWZ - Formularz cenowy - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na zadanie nr 3. 4.4Załączniki nr 3, nr 4 i nr 5 do SIWZ zawierają minimalne parametry techniczne oraz ilości zakupywanego sprzętu sportowego 5.Miejscem dostawy będzie: zadania nr 1 - siedziba OPP Katowice ul. Koszarowa 17, zadanie nr 2 - siedziba KP Skoczów, ul. Rzeczna 7A, 43-430 Skoczów, zadanie nr 3 - siedziba KP Skoczów, ul. Rzeczna 7A, 43-430 Skoczów. 6.Zamawiający wymaga, aby asortyment dostarczany w ramach realizacji umowy był produkowany jako fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu w UE, gatunku I-go oraz był zgodny z normami UE w szczególności dotyczącymi bezpieczeństwa użytkowania. 7.Zamawiający wymaga, aby asortyment dostarczany w ramach realizacji umowy posiadał deklarację zgodności CE w przypadku sprzętu który taką deklarację winien posiadać, 8.Zamawiający wymaga, aby serwis asortymentu określonego w Załączniku nr 3, nr 4 i nr 5 do SIWZ był realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego. 9.Zamawiający zastrzega sobie, że wszystkie urządzenia wymagające montażu i instalacji winny być zamontowane na koszt dostawcy zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną. Za zrealizowanie zamówienia uznaje się zakup, dostawę i montaż elementów stałych wyposażenia. 10.Zamawiający wymaga aby dostarczony sprzęt posiadał co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji liczony od dnia dostawy. Zamawiający wymaga oświadczenia o udzieleniu określonego okresu gwarancji na załączniku nr 1 do SIWZ. Odpowiednie dokumenty gwarancyjne Wykonawca dostarczy przy dostawie asortymentu. 11.Wykonawca w ramach dostawy zapewnia wniesienie sprzętu do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego wraz z montażem elementów stałych wyposażenia. 12.W przypadku podania przez Zamawiającego w dokumentacji przetargowej: norm, nazw własnych - znaków towarowych itp. - Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 dopuszcza też inne równoważne produkty które będą w stanie zapewnić pełną funkcjonalność i bezpieczeństwo użytkowania wymaganego asortymentu. Jednocześnie zgodnie z obowiązującymi przepisami (art. 30 ust. 5 ustawy pzp) udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. Za równoważność Zamawiający uzna sprzęt o takim samym przeznaczeniu jak wskazany w załącznikach do SIWZ, o co najmniej o takim samym zakresie użytkowania np. zakres wykonywanych ćwiczeń, wielkość obciążenia itd. 13.Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania zakresu jaki będzie realizował przy jego/ich udziale..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.30.00.00-5, 37.42.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Oświadczenie Wykonawcy o udzieleniu okresu gwarancji złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy lub na odrębnym dokumencie. 2.Oświadczenie Wykonawcy, że asortyment dostarczany w ramach realizacji umowy jest produkowany jako fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu w UE, gatunku I-go oraz jest zgodny z normami UE w szczególności dotyczącymi bezpieczeństwa użytkowania złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy lub na odrębnym dokumencie. 3.Oświadczenie Wykonawcy, że asortyment dostarczany w ramach realizacji umowy posiada deklarację zgodności CE w przypadku asortymentu który taką deklaracje winien posiadać złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy lub na odrębnym dokumencie. 4.Oświadczenie Wykonawcy, że w ramach dostawy zapewnia wniesienie asortymentu do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego oraz, że dokona montażu elementów stałych złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy lub na odrębnym dokumencie. 5.Do produktów opisanych w załączniku nr 3 do SIWZ dla zadania nr 1 - poz. 1,2,3,4,5,6,7,10 i/lub nr 5 do SIWZ dla zadania nr 3 - poz. 8 i 9 Zamawiający wymaga dołączenia do oferty Specyfikacji Technicznych na zaoferowany sprzęt. 6.Oświadczenie Wykonawcy czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Wykonawca wskaże zakres jaki będzie realizował przy jego/ich udziale na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy lub na odrębnym dokumencie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Postanowienia dotyczące realizacji zamówienia są zawarte w załączniku nr 2 do SIWZ - projekt umowy. 2.Jednocześnie w myśl art. 144 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy w zakresie 3.Jednocześnie Zamawiający informuje, że w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę asortymentu równoważnego do wskazanego w projekcie umowy nazwy własne zostaną wprowadzone do zawieranej umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, Zespół Zamówień Publicznych, ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, Zespół Zamówień Publicznych ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup sportowego dla KWP w Katowicach (OPP Katowice).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Szczegółowe informacje dotyczące sprzętu znajdują się w załączniku nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na zadanie nr 1. Załącznik nr 4 do SIWZ zawiera minimalne parametry techniczne oraz ilości zakupywanego sprzętu sportowego. Miejscem dostawy będzie: siedziba OPP Katowice ul. Koszarowa 17..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.30.00.00-5, 37.42.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup sprzętu do siłowni KP Skoczów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowe informacje dotyczące sprzętu znajdują się w załączniku nr 4 do SIWZ - Formularz cenowy - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na zadanie nr 2. Załącznik nr 4 do SIWZ zawiera minimalne parametry techniczne oraz ilości zakupywanego sprzętu sportowego. Miejscem dostawy będzie:siedziba KP Skoczów, ul. Rzeczna 7A, 43-430 Skoczów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.30.00.00-5, 37.42.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup sprzętu dla KP Skoczów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Szczegółowe informacje dotyczące sprzętu znajdują się w załączniku nr 5 do SIWZ - Formularz cenowy - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na zadanie nr 3. Załącznik nr 5 do SIWZ zawiera minimalne parametry techniczne oraz ilości zakupywanego sprzętu sportowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.30.00.00-5, 37.42.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Sukcesywna dostawa drobnego jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego
- Przeprowadzenie kursu z podstaw fotografii w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości" w Zespole Szkół Poligraficzno - Mechanicznych im. Armii Krajowej w Katowicach
- Przeprowadzenie szkolenia z obsługi ploterów tnących dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Remont pomieszczeń w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach w ramach projektu: "Wdrażanie nowoczesnych technologii w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach"
- DOSTAWA LEKÓW 17
- Wykonanie etażowej instalacji C.O. w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez KZGM w Katowicach II/2025
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane wraz z dostawą wyposażenia medycznego i niemedycznego w formule "wybuduj i wyposaż" oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego
- "Rozbudowa kompleksu i przebudowa istniejącego budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Leżajsku -WYPOSAŻENIE"
- Zakup pomocy dydaktycznych i wyposażenia na zajęcia dodatkowe do Przedszkola Publicznego nr 1 w Górkach Małych w ramach projektu pt.:"Akademia dobrej przyszłości - przedszkolak najlepszą inwestycją"
więcej: Sprzęt gimnastyczny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.