Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-24
Opole: P/23/2009 PRODUKTY MEDYCZNE W 2010 R
Numer ogłoszenia: 253020 - 2009; data zamieszczenia: 24.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi , ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5414100, faks 077 5414237.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszn.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P/23/2009 PRODUKTY MEDYCZNE W 2010 R.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do zamawiającego produktów medycznych w 2010 roku (1.01.2010 - do 31.12.2010) według zestawienia stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ, spełniający wymagania jakościowe i techniczne określone w ww. załączniku, z rozbiciem na pakiety, zawierające poszczególne pozycje asortymentowe produktów medycznych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki 33.14.11.10 - Opatrunki 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne 33.14.11.12 - Plastry 33.14.11.13 - Bandaże 33.14.11.14 - Gaza medyczna 33.14.11.15 - Wata medyczna 33.14.11.16 - Zestawy opatrunkowe 33.14.11.19 - Kompresy 33.14.12.00 - Cewniki 33.14.12.20 - Kaniula 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne 33.14.16.40 - Dreny 33.14.16.41 - Sondy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; a na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy złożą oświadczenie i dokumenty wymienione w pkt 2.1., 2.2, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; a na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy złożą oświadczenie wymienione w pkt 2.1, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; a na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy złożą oświadczenie wymienione w pkt 2.1. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Tj. wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy: a na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy złożą oświadczenie wymienione w pkt 2.1. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w Rozdziale III SIWZ dokumenty. Niespełnienie przez wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 2.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu /załącznik nr 3/; 2.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2a. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z zapisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 ze zmn.)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszn.opole.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi
ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole Pocztą, przesyłką kurierską, w Sekretariacie WSZN (czynny od godz. 7.25 do 15.00).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET 1 - RÓŻNE PRODUKTY MEDYCZNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do zamawiającego produktów medycznych w 2010 roku (1.01.2010 - do 31.12.2010) według zestawienia stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ, spełniający wymagania jakościowe i techniczne określone w ww. załączniku, z rozbiciem na pakiety, zawierające poszczególne pozycje asortymentowe produktów medycznych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET 2 - IGŁY, KANIULE, STRZYKAWKI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do zamawiającego produktów medycznych w 2010 roku (1.01.2010 - do 31.12.2010) według zestawienia stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ, spełniający wymagania jakościowe i techniczne określone w ww. załączniku, z rozbiciem na pakiety, zawierające poszczególne pozycje asortymentowe produktów medycznych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8, 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET 3 WKŁUCIE CENTRALNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do zamawiającego produktów medycznych w 2010 roku (1.01.2010 - do 31.12.2010) według zestawienia stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ, spełniający wymagania jakościowe i techniczne określone w ww. załączniku, z rozbiciem na pakiety, zawierające poszczególne pozycje asortymentowe produktów medycznych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET 4 - OPATRUNKI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do zamawiającego produktów medycznych w 2010 roku (1.01.2010 - do 31.12.2010) według zestawienia stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ, spełniający wymagania jakościowe i techniczne określone w ww. załączniku, z rozbiciem na pakiety, zawierające poszczególne pozycje asortymentowe produktów medycznych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET 5 - PIELUCHOMAJTKI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do zamawiającego produktów medycznych w 2010 roku (1.01.2010 - do 31.12.2010) według zestawienia stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ, spełniający wymagania jakościowe i techniczne określone w ww. załączniku, z rozbiciem na pakiety, zawierające poszczególne pozycje asortymentowe produktów medycznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET 6 - RĘKAWICE LATEKSOWE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do zamawiającego produktów medycznych w 2010 roku (1.01.2010 - do 31.12.2010) według zestawienia stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ, spełniający wymagania jakościowe i techniczne określone w ww. załączniku, z rozbiciem na pakiety, zawierające poszczególne pozycje asortymentowe produktów medycznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.14.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET 7 - RĘKAWICE WINYLOWE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do zamawiającego produktów medycznych w 2010 roku (1.01.2010 - do 31.12.2010) według zestawienia stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ, spełniający wymagania jakościowe i techniczne określone w ww. załączniku, z rozbiciem na pakiety, zawierające poszczególne pozycje asortymentowe produktów medycznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET 8 - RĘKAWICE CHIRURGICZNE STERYLNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do zamawiającego produktów medycznych w 2010 roku (1.01.2010 - do 31.12.2010) według zestawienia stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ, spełniający wymagania jakościowe i techniczne określone w ww. załączniku, z rozbiciem na pakiety, zawierające poszczególne pozycje asortymentowe produktów medycznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET 9 - PAPIER DO APATATURY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do zamawiającego produktów medycznych w 2010 roku (1.01.2010 - do 31.12.2010) według zestawienia stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ, spełniający wymagania jakościowe i techniczne określone w ww. załączniku, z rozbiciem na pakiety, zawierające poszczególne pozycje asortymentowe produktów medycznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET 10 - BIELIZNA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do zamawiającego produktów medycznych w 2010 roku (1.01.2010 - do 31.12.2010) według zestawienia stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ, spełniający wymagania jakościowe i techniczne określone w ww. załączniku, z rozbiciem na pakiety, zawierające poszczególne pozycje asortymentowe produktów medycznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PAKIET 11 - RTG.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do zamawiającego produktów medycznych w 2010 roku (1.01.2010 - do 31.12.2010) według zestawienia stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ, spełniający wymagania jakościowe i techniczne określone w ww. załączniku, z rozbiciem na pakiety, zawierające poszczególne pozycje asortymentowe produktów medycznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PAKIET 12 - RURKI INTUBACYJNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do zamawiającego produktów medycznych w 2010 roku (1.01.2010 - do 31.12.2010) według zestawienia stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ, spełniający wymagania jakościowe i techniczne określone w ww. załączniku, z rozbiciem na pakiety, zawierające poszczególne pozycje asortymentowe produktów medycznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: PAKIET 13 - filtry do respiratora.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do zamawiającego produktów medycznych w 2010 roku (1.01.2010 - do 31.12.2010) według zestawienia stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ, spełniający wymagania jakościowe i techniczne określone w ww. załączniku, z rozbiciem na pakiety, zawierające poszczególne pozycje asortymentowe produktów medycznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: PAKIET 14 - filtry do ssaka.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do zamawiającego produktów medycznych w 2010 roku (1.01.2010 - do 31.12.2010) według zestawienia stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ, spełniający wymagania jakościowe i techniczne określone w ww. załączniku, z rozbiciem na pakiety, zawierające poszczególne pozycje asortymentowe produktów medycznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: PAKIET 15 - filtry do ssaka.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do zamawiającego produktów medycznych w 2010 roku (1.01.2010 - do 31.12.2010) według zestawienia stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ, spełniający wymagania jakościowe i techniczne określone w ww. załączniku, z rozbiciem na pakiety, zawierające poszczególne pozycje asortymentowe produktów medycznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: PAKIET 16 - żel.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do zamawiającego produktów medycznych w 2010 roku (1.01.2010 - do 31.12.2010) według zestawienia stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ, spełniający wymagania jakościowe i techniczne określone w ww. załączniku, z rozbiciem na pakiety, zawierające poszczególne pozycje asortymentowe produktów medycznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: PAKIET 17 - ELEKTRODY I AKCESORIA DO APARATU EMG KEYPOINT FIRMY MEDTRONIC A/S.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do zamawiającego produktów medycznych w 2010 roku (1.01.2010 - do 31.12.2010) według zestawienia stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ, spełniający wymagania jakościowe i techniczne określone w ww. załączniku, z rozbiciem na pakiety, zawierające poszczególne pozycje asortymentowe produktów medycznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: PAKIET 18 - RURY DO RESPIRATORA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do zamawiającego produktów medycznych w 2010 roku (1.01.2010 - do 31.12.2010) według zestawienia stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ, spełniający wymagania jakościowe i techniczne określone w ww. załączniku, z rozbiciem na pakiety, zawierające poszczególne pozycje asortymentowe produktów medycznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- U/03/2025 Sukcesywne wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby sklepu Uniwersytetu Opolskiego
- ZP/01/2025 "SYSTEM ZAMKNIĘTY DO POBIERANIA KRWI PRÓŻNIOWY LUB ASPIRACYJNO-PRÓŻNIOWY"
- [D/1/TP/2025] Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń kiosków gastronomicznych w budynku głównym Stadionu Opolskiego.
- Wykonanie badań laboratoryjnych na zadaniach inwestycyjnych realizowanych na drogach wojewódzkich w 2025 r.
- Zakup i dostawa mięsa i wędlin na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Modernizacja pokrycia dachowego z płyt bitumicznych onduline na blachę trapezową z powłoką antykondensacyjną dla budynku stodoły, działka nr 441, obręb Goworowice, powiat nyski, woj. opolskie.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/01/2025 "SYSTEM ZAMKNIĘTY DO POBIERANIA KRWI PRÓŻNIOWY LUB ASPIRACYJNO-PRÓŻNIOWY"
- Dostawa sprzętu medycznego 1x użytku
- Dostawa materiałów opatrunkowych i sprzętu medycznego jednorazowego użytku.
- Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowego użytku, odpowiednio od jednej do sześciu części zamówienia
- Dostawa heparyn drobnocząsteczkowych oraz preparatu Alteplasum
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku- powtórka
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.