To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-09-25
Koziegłowy: Poprawa jakości życia mieszkańców Gminy Koziegłowy poprzez budowę instalacji solarnych
Numer ogłoszenia: 253022 - 2015; data zamieszczenia: 25.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 104197 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Koziegłowy, Plac Moniuszki 14, 42-350 Koziegłowy, woj. śląskie, tel. 34 3141219, faks 34 3141219.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa jakości życia mieszkańców Gminy Koziegłowy poprzez budowę instalacji solarnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakres rzeczowy zadania obejmuje: - wykonanie niezbędnej dokumentacji projektowej dla montażu 62 szt. instalacji solarnych dla odbiorców indywidualnych w Gminie Koziegłowy, w następujących miejscowościach: Koziegłowy, Cynków, Gniazdów, Koclin, Koziegłówki, Krusin, Lgota Górna, Lgota Mokrzesz, Mysłów, Pińczyce, Pustkownie Lgockie, Rzeniszów, Siedlec Duży, Siedlec Mały, Stara Huta, Wojsławice, Zabijak. Projekt indywidualny musi być dopasowany do potrzeb danego gospodarstwa domowego i budynku mieszkalnego. - wykonanie robót budowlanych wg opracowanych projektów, polegających na dostawie i montażu określonej liczby kompletów instalacji solarnych (62 szt. zestawów kolektorów solarnych dla budynków mieszkalnych na obszarze Gminy i Miasta Koziegłowy) i dostosowaniu instalacji grzewczej w każdym budynku do prawidłowego współdziałania z instalacją solarną wraz z udzieleniem gwarancji na wykonane roboty i materiały. - rozruch technologiczny instalacji solarnych - poprzez przeprowadzenie wymaganych prób i badań przed uzyskaniem odbiorów robót, przygotowanie dokumentów związanych z przekazaniem do użytkowania wybudowanych instalacji solarnych oraz udzielenie instrukcji użytkownikom instalacji solarnych w celu prawidłowego ich użytkowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno Użytkowy, który stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - wykonanie i montaż tablic informacyjnych 62 szt. na każdym budynku objętym wsparciem. Tablice muszą być wykonane zgodnie z zapisami księgi wizualizacji znaku Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013. 2. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów i urządzeń niż podane w Programie Funkcjonalno Użytkowym pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ o parametrach technicznych, właściwościach eksploatacyjnych i funkcjonalnych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu (art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych). Nazwy urządzeń /materiałów podane w Programie Funkcjonalno Użytkowym podawane są jedynie tytułem przykładu w celu sprecyzowania opisanych parametrów technicznych i jakościowych zadania. Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać że oferowany przez niego materiał urządzenie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Materiały powinny być dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie, posiadać stosowne certyfikaty, deklaracje zgodności i aprobaty techniczne wynikające z art. 10 ustawy Prawo Budowlane..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.33.11.00 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.12.15 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 74.22.20.00 - 74.22.20.00 74.23.20.00 - 74.23.20.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie dofinansowane w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej - w zakresie budowy mikroinstalacji prosumenckich wykorzystujących odnawialne źródła energii objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ANTINUS Sp. z o. o., ul. Sobieskiego 39 B5, 96-100 Skierniewice, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 848440,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 736092,48
Oferta z najniższą ceną: 736092,48 / Oferta z najwyższą ceną: 899681,46
Waluta: PLN .
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.