To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-12-23
Stargard Szczeciński: Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania obiektu Domu Dziecka Nr 1 w Stargardzie Szczecińskim, zlokalizowanego przy ulicy Andersa 14, na wielofunkcyjną placówkę opiekuńczo - wychowawczą w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja obiektów Domu Dziecka Nr 1 w Stargardzie Szczecińskim.
Numer ogłoszenia: 253025 - 2009; data zamieszczenia: 23.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 167613 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Stargardzki, ul. Skarbowa 1, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4804802, faks 091 4804873.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania obiektu Domu Dziecka Nr 1 w Stargardzie Szczecińskim, zlokalizowanego przy ulicy Andersa 14, na wielofunkcyjną placówkę opiekuńczo - wychowawczą w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja obiektów Domu Dziecka Nr 1 w Stargardzie Szczecińskim..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania obiektu Domu Dziecka Nr 1 w Stargardzie Szczecińskim, zlokalizowanego przy ulicy Andersa 14, na wielofunkcyjną placówkę opiekuńczo - wychowawczą w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja obiektów Domu Dziecka Nr 1 w Stargardzie Szczecińskim. Budynek Domu Dziecka Nr 1 posadowiony jest na działce nr 102, w obrębie nr 12 miasta Stargardu Szczecińskiego. Obecna powierzchnia użytkowa wynosi 646 m2, a kubatura budynku 2 780 m3. Zakres robót obejmie: 1) roboty rozbiórkowe, 2) wykonanie robót ziemnych, 3) wykonanie robót murarskich, 4) wykonanie robót żelbetowych, 5) montaż stolarki okiennej i drzwiowej, 6) wykonanie okładzin z płyt gipsowo - kartonowych, 7) wykonanie izolacji cieplnych i przeciwwilgociowych, 8) wykonanie robót wykładzinowych i okładzinowych, 9) wykonanie izolacji przeciwwilgociowych, 10) wykonanie robót ciesielskich, 11) wykonanie obróbek blacharskich, 12) wykonanie robót malarskich, 13) wykonanie robót ślusarskich, 14) wykonanie docieplenia budynku, 15) wykonanie podsypki piaskowej i z pospółki, 16) układanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej, 17) wymiana instalacji gazowej, 18) wymiana instalacji wody zimnej, 19) wymiana instalacji kanalizacyjnej, 20) wymiana instalacji centralnego ogrzewania, 21) wykonanie instalacji wentylacyjnej, 22) wymiana instalacji elektrycznej, 23) prace w zakresie instalacji sygnalizacji pożaru, 24) roboty towarzyszące związane z remontem..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.12.11 - Instalowanie wentylacji zewnętrznej 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 1218879.86 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe SANIT Spółka Jawna Arkadiusz Jackowski, Krzysztof Błażejewski, ul. Bema 5, 73-110 Stargard Szczeciński, kraj/woj. zachodniopomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 1218879.86
- Oferta z najniższą ceną: 1218879.86 oferta z najwyższą ceną: 1218879.86
- Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
- "Remont instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w Auli Nova Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87"
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 724 w zakresie budowy przejścia dla pieszych oraz budowy sieci elektroenergetycznej do 1 kV oświetlenia drogowego". - nr postępowania 270/24
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania obiektu handlowego na żłobek.
- Wykonanie prac remontow. robót ogólnobudowlanych, świadcz. usług pogotowia techn. robót ogólnob. związ. z utrzym. w należytym stanie techn. w zasobach przez ZGN Praga-Południe na terenie AN Nr 5.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.