eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PszczółkiBudowa kanalizacji sanitarnej w Pszczółkach na ul. Rataja, Piłsudskiego, Jarzębinowej i Brzozowej oraz budowa wodociągu w miejscowości Ostrowite.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-05

Pszczółki: Budowa kanalizacji sanitarnej w Pszczółkach na ul. Rataja, Piłsudskiego, Jarzębinowej i Brzozowej oraz budowa wodociągu w miejscowości Ostrowite.
Numer ogłoszenia: 253045 - 2014; data zamieszczenia: 05.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pszczółki , ul. Pomorska 18, 83-032 Pszczółki, woj. pomorskie, tel. 058 6839128.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczolki.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej w Pszczółkach na ul. Rataja, Piłsudskiego, Jarzębinowej i Brzozowej oraz budowa wodociągu w miejscowości Ostrowite..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej w Pszczółkach na ul. Rataja, Piłsudskiego, Jarzębinowej i Brzozowej oraz budowa wodociągu w miejscowości Ostrowite. Zadanie zostało podzielone na następujące części: Część I Wykonanie robót budowlanych w miejscowości Pszczółki na ul. Rataja, Piłsudskiego, Jarzębinowej i Brzozowej polegających na: - budowie kolektorów sanitarnych od studni Sw1 do S18, od S3 do S1.8, od S4 do S2.5, od S5 do S3.13, od S6 do S4.7, od S7 do S5.15, od S11 do S6.5, o łącznej długości ok. 1.384 mb, o średnicy d=200mm z materiału PCV; - budowie odcinków kanalizacji sanitarnej od sieci kanalizacji sanitarnej do granicy nieruchomości prywatnej od studni S1.1 do granicy dz. nr 694, od S1.2 do gr. dz. nr 688, od S1.3 do gr. dz. nr 693 i 687, od S1.4 do gr. dz. nr 686, od S1.6 do gr. dz. nr 685 i 692, od S1.7 do gr dz. nr 684 i 691, od S1.8 do gr. dz. nr 683 i 690, od S2.1 do gr. dz. nr 728 i 730, od S2.2 do gr. dz. nr 727 i 731, od S2.3 do gr. dz. nr 726 i 732, od S2.4 do gr. dz. nr 725 i 733, od S2.5 do gr. dz. nr 724 i 734, od S3.1 do gr. dz. nr 695 i 708, od S3.2 do gr dz. nr 696 i 707, od. S3.3 do gr. dz. 706, od S3.4 do gr. dz. nr 697, od S3.5 do gr. dz. nr 705, od S3.6 do gr. dz. nr 698, od S3.7 do gr. dz. nr 704, od S3.8 do gr. dz. nr 699, od S3.9 do gr. dz. 703, od S3.10 do gr. dz. nr 700, od S3.11 do gr. dz. 702, od S3.12 do gr. dz. nr 701, od S4.1 do gr. dz. nr 711 i 719, od S4.2 do gr. dz. nr 712 i 720, od S4.3 do gr. dz. nr 713 i 721, od S4.4 do gr. dz. nr 714 i 722, od S4.5 do gr. dz. nr 715 i 723, od S4.6 do gr. dz. nr 717, od S4.7 do gr. dz. nr 716, od S5.1 do gr. dz. nr 829, od S5.2 do gr. dz. nr 830 i 837, od S5.3 do gr. dz. nr 831, od S5.4 do gr. dz. nr 838, od S5.5 do gr. dz. nr 832 i 839, od S5.6 do gr. dz. nr 833, od S5.7 do gr. dz. nr 840, od S5.8 do gr. dz. nr 834, od S5.10 do gr. dz. nr 835, od S5.11 do gr. dz. nr 854, od S5.12 do gr. dz. nr 842, od S5.13 do gr. dz. nr 853, od S5.14 do gr. dz. nr 852, od S5.15 do gr. dz. nr 852 i 851, od S6.1 do gr. dz. nr 847, od S6.2 do gr. dz. nr 845, od S6.3 do gr. dz. nr 844 i 848, od S6.4 do gr. dz. nr 843 i 849, od S6.5 do gr. dz. nr 850, od Sist.1 do gr. dz. nr 767, od T1 do gr. dz. nr 768, od T2 do gr. dz. nr 769, od T3 do gr. dz. nr 770, od S9 do gr. dz. nr 836, od S10 do gr. dz. nr 846, o łącznej długości ok. 235 mb, o średnicy d=160mm z materiału PCV, koniec rurociągu należy zaślepić; - wykonaniu robót rozbiórkowych nawierzchni na trasie projektowanej kanalizacji sanitarnej; - przywróceniu do stanu pierwotnego istniejących nawierzchni dróg oraz terenu posesji; Część II Wykonanie robót budowlanych w miejscowości Ostrowite polegających na: - budowie sieci wodociągowej od węzła W5 do W6, od W7 do W8, od W7 do W10, od W 9 do W13 o łącznej długości ok. 611 mb, o średnicy d=90mm z materiału PE, wraz montażem 6 hydrantów przeciwpożarowych; - budowie przyłączy wodociągowych wraz z 18 studniami wodomierzowymi do nieruchomości zlokalizowanych na terenie działek nr 409, 358/2, 412, 413, 414, 417, 418, 419, 420, 421, 422, 426, 427, o łącznej długości ok. 425 mb, o średnicy d=40mm z materiału PE, przyłącza należy podłączyć do instalacji wewnętrznych zlokalizowanych w nieruchomościach prywatnych; - wykonaniu robót rozbiórkowych nawierzchni na trasie projektowanego wodociągu; - przywróceniu do stanu pierwotnego istniejących nawierzchni dróg oraz terenu posesji; Roboty dot. budowy infrastruktury wodociągowej od W5 do W6 należy wykonać za pomocą przewiertu maszyną do wierceń poziomych. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dokumentacji projektowej, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, obowiązującymi normami i przepisami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem istotnych (głównych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu co najmniej tego samego poziomu jakości, trwałości oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi przy realizacji zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.20.00-3, 45.23.24.10-9, 45.23.32.20-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala dla części I wadium w wysokości 20.000,00 zł, dla części II w wysokości 10.000,00 zł, a w przypadku złożenia oferty na obie części ustala się wadium w wysokości 30.000,00 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I - wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) dwóch zadań polegających na budowie kanalizacji sanitarnej, których wartość wynosiła minimum 700.000,00 zł netto każde. Część II - wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) dwóch zadań polegających na budowie sieci wodociągowej, których wartość wynosiła minimum 300.000,00 zł netto każde. W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia przedstawi dowody zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany wyliczony i ogłoszony przez Narodowy Bank Polski bieżący kurs średni wymiany na dzień zakończenia realizacji usług potwierdzających posiadanie stosownego doświadczenia. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają następujące uprawnienia: Część I i II - jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadająca co najmniej 3 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na wartość: Część I - co najmniej 900.000,00 zł, Część II - co najmniej 400.000,00 zł. W przypadku złożenia oferty na obie części należy posiadać ubezpieczenie na wartość wynikającą z sumowania wartości ubezpieczenia dla poszczególnych części zamówienia. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz warunków określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przez Zamawiającego (znajdujące się w Druku Oferta - pkt 2); 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, mają zastosowanie postanowienia § 4.1. Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231). 3. Wykonawca wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, o której mowa w art. 24 ust 2 pkt. 5 ustawy Pzp, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, na podstawie art. 26 ust. 2d ustawy Pzp. 4. Wykluczeniu z postępowania będą podlegali Wykonawcy, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2007 r., Nr 50, poz. 331 z późn. zm.), złożyli odrębne oferty w tym samym postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Wypełniony druk oferty - o treści odpowiadającej drukowi Oferty stanowiącej część II SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji jakości - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej z uwzględnieniem podanych warunków jej wprowadzenia. 1. Zmiana terminu zakończenia robót może nastąpić w wypadku: a) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: - klęski żywiołowe, - warunki atmosferyczne, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, dokonanie odbiorów; b) zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: - niewypały i niewybuchy, - wykopaliska archeologiczne, - odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne, c) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: - wstrzymanie robót przez Zamawiającego, - konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; d) zmiany będące następstwem działania innych organów, np. eksploatatorów infrastruktury, właścicieli gruntów pod inwestycję, organy administracji poprzez przekroczenie terminów wydania niezbędnych do prowadzenia inwestycji: decyzji, zezwoleń, uzgodnień, odmowa wydania tychże decyzji, zezwoleń i uzgodnień, która nie nastąpiła z winy Wykonawcy, odmowa udostępnienia gruntu przez właścicieli nieruchomości; e) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy, wskutek których niemożliwe będzie ukończenie zamówienia w terminie umownym. 2. Zmiana sposobu realizacji przedmiotu zamówienia spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami: a) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń, wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; b) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji, pozwalających na zaoszczędzenia kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót; c) pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót, pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; d) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonanie przedmiotu umowy. 3. Wykonawca w trakcie wykonywania umowy może powierzyć wykonanie części robót budowlanych Podwykonawcom, mimo niewskazania w ofercie takiej części do powierzenia Podwykonawcom, wskazać inny zakres Podwykonawstwa niż przedstawiony w ofercie, zrezygnować z Podwykonawstwa, zmienić Podwykonawcę. 4. Jeżeli zmiana lub rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Inne zmiany spowodowane następującymi okolicznościami: a) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne spełniające warunki określone w SIWZ. Zmiana ta nie wymaga aneksu do umowy (zmiana jest możliwa na osoby spełniające wymogi SIWZ, a dla skutecznej zmiany niezbędne jest uzyskanie zgody Zamawiających na zaproponowaną osobę); b) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; c) zmiana obowiązującej stawki VAT; d) zmiana sposobu rozliczenia umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy, na skutek zmiany zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu. 6. W szczególnych przypadkach Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości kar umownych. 7. Wszystkie powyższe zmiany stanowią katalog zmian, na które Zamawiający mogą wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 8. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: a) zmiana danych teleadresowych, b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pszczolki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Pszczółkach 83-032 Pszczółki, ul. Pomorska 18, pokój nr 1 - sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2014 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy w Pszczółkach 83-032 Pszczółki, ul. Pomorska 18, pokój nr 1 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa kanalizacji sanitarnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych w miejscowości Pszczółki na ul. Rataja, Piłsudskiego, Jarzębinowej i Brzozowej polegających na: - budowie kolektorów sanitarnych od studni Sw1 do S18, od S3 do S1.8, od S4 do S2.5, od S5 do S3.13, od S6 do S4.7, od S7 do S5.15, od S11 do S6.5, o łącznej długości ok. 1.384 mb, o średnicy d=200mm z materiału PCV; - budowie odcinków kanalizacji sanitarnej od sieci kanalizacji sanitarnej do granicy nieruchomości prywatnej od studni S1.1 do granicy dz. nr 694, od S1.2 do gr. dz. nr 688, od S1.3 do gr. dz. nr 693 i 687, od S1.4 do gr. dz. nr 686, od S1.6 do gr. dz. nr 685 i 692, od S1.7 do gr dz. nr 684 i 691, od S1.8 do gr. dz. nr 683 i 690, od S2.1 do gr. dz. nr 728 i 730, od S2.2 do gr. dz. nr 727 i 731, od S2.3 do gr. dz. nr 726 i 732, od S2.4 do gr. dz. nr 725 i 733, od S2.5 do gr. dz. nr 724 i 734, od S3.1 do gr. dz. nr 695 i 708, od S3.2 do gr dz. nr 696 i 707, od. S3.3 do gr. dz. 706, od S3.4 do gr. dz. nr 697, od S3.5 do gr. dz. nr 705, od S3.6 do gr. dz. nr 698, od S3.7 do gr. dz. nr 704, od S3.8 do gr. dz. nr 699, od S3.9 do gr. dz. 703, od S3.10 do gr. dz. nr 700, od S3.11 do gr. dz. 702, od S3.12 do gr. dz. nr 701, od S4.1 do gr. dz. nr 711 i 719, od S4.2 do gr. dz. nr 712 i 720, od S4.3 do gr. dz. nr 713 i 721, od S4.4 do gr. dz. nr 714 i 722, od S4.5 do gr. dz. nr 715 i 723, od S4.6 do gr. dz. nr 717, od S4.7 do gr. dz. nr 716, od S5.1 do gr. dz. nr 829, od S5.2 do gr. dz. nr 830 i 837, od S5.3 do gr. dz. nr 831, od S5.4 do gr. dz. nr 838, od S5.5 do gr. dz. nr 832 i 839, od S5.6 do gr. dz. nr 833, od S5.7 do gr. dz. nr 840, od S5.8 do gr. dz. nr 834, od S5.10 do gr. dz. nr 835, od S5.11 do gr. dz. nr 854, od S5.12 do gr. dz. nr 842, od S5.13 do gr. dz. nr 853, od S5.14 do gr. dz. nr 852, od S5.15 do gr. dz. nr 852 i 851, od S6.1 do gr. dz. nr 847, od S6.2 do gr. dz. nr 845, od S6.3 do gr. dz. nr 844 i 848, od S6.4 do gr. dz. nr 843 i 849, od S6.5 do gr. dz. nr 850, od Sist.1 do gr. dz. nr 767, od T1 do gr. dz. nr 768, od T2 do gr. dz. nr 769, od T3 do gr. dz. nr 770, od S9 do gr. dz. nr 836, od S10 do gr. dz. nr 846, o łącznej długości ok. 235 mb, o średnicy d=160mm z materiału PCV, koniec rurociągu należy zaślepić; - wykonaniu robót rozbiórkowych nawierzchni na trasie projektowanej kanalizacji sanitarnej; - przywróceniu do stanu pierwotnego istniejących nawierzchni dróg oraz terenu posesji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.20.00-3, 45.23.24.10-9, 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji jakości - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa wodociągu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych w miejscowości Ostrowite polegających na: - budowie sieci wodociągowej od węzła W5 do W6, od W7 do W8, od W7 do W10, od W 9 do W13 o łącznej długości ok. 611 mb, o średnicy d=90mm z materiału PE, wraz montażem 6 hydrantów przeciwpożarowych; - budowie przyłączy wodociągowych wraz z 18 studniami wodomierzowymi do nieruchomości zlokalizowanych na terenie działek nr 409, 358/2, 412, 413, 414, 417, 418, 419, 420, 421, 422, 426, 427, o łącznej długości ok. 425 mb, o średnicy d=40mm z materiału PE, przyłącza należy podłączyć do instalacji wewnętrznych zlokalizowanych w nieruchomościach prywatnych; - wykonaniu robót rozbiórkowych nawierzchni na trasie projektowanego wodociągu; - przywróceniu do stanu pierwotnego istniejących nawierzchni dróg oraz terenu posesji; Roboty dot. budowy infrastruktury wodociągowej od W5 do W6 należy wykonać za pomocą przewiertu maszyną do wierceń poziomych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.20.00-3, 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji jakości - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.