eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinUsługa druku wraz z dostawą1. regulaminu, 2. zeszytów naukowych, 3. materiałów konferencyjnych Numer sprawyBZP/BW/1/2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-26

Szczecin: Usługa druku wraz z dostawą: 1. regulaminu, 2. zeszytów naukowych, 3. materiałów konferencyjnych Numer sprawy: BZP/BW/1/2012
Numer ogłoszenia: 25304 - 2012; data zamieszczenia: 26.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Morska w Szczecinie , ul. Wały Chrobrego 1/2, 70-500 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4809400, faks 91 4809575.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa druku wraz z dostawą: 1. regulaminu, 2. zeszytów naukowych, 3. materiałów konferencyjnych Numer sprawy: BZP/BW/1/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest druk wraz z dostawą: Część 1: regulaminu Nakład 100 sztuk . Format A5 Objętość ok. 33 kartki Papier środek off 80gr Okładka - kreda 300gr, kolor 4+0, folia błysk Zleceniodawca dostarczy pracę w formie PDF Część 2: zeszytów naukowych 1) okładki (będzie drukowane raz na kwartał) = 600 sztuk łącznie Nakład: 4 x150 sztuk Format: A4 papier kreda błyszcząca 350 gram, folia błysk (pantone 289+ srebrny), 2+1 według projektu (PDF) przekazanego przez Zamawiającego po podpisaniu umowy Zleceniodawca dostarczy pracę w formie PDF , praca klejona, druk offset. b) środki Nakład:4x 150 sztuk (od 100 do 200 stron) Format: A4 Papier satyna 120gram, 1+1 (druk dwustronny) ; praca klejona; Zamawiający wymaga wyceny jednej strony, przy założeniu że zamawiający zamierza zlecić wydruk minimum 100 stron a maksimum 200 stron środka. Wycena wymagana jest dla oceny oferty. Zamawiający zapłaci za ilość faktycznie wydrukowanych stron Zleceniodawca dostarczy pracę w formie PDF. Część 3: materiałów konferencyjnych Nakład 80 sztuk. Format B5 Objętość ok. 40 kartki (+/- 10%) Papier środek off 80gr Okładka - kreda 300gr, kolor 4+0, folia błysk Zleceniodawca dostarczy pracę w formie PDF 2. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający informuje, że przewiduje możliwości zmiany umowy . Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach gdy: a) wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia, a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej.) i inne zdarzenia, których przyczyny nie leżą po żadnej ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunięcia terminu realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód; b) zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia. c) w trakcie obowiązywania umowy nastąpiła zmiana stawki podatku VAT, w takim przypadku umowa nie ulegnie zmianie w zakresie wysokości ceny brutto; 2. Wzór umowy stanowi załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 3. Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bzp.am.szczecin.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Morska w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 1-2, 70-500 Szczecin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2012 godzina 09:45, miejsce: Akademia Morska w Szczecinie, Kancelaria pok. 73a, ul. Wały Chrobrego 1-2, 70-500 Szczecin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: regulamin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nakład 100 sztuk . Format A5 Objętość ok. 33 kartki Papier środek off 80gr Okładka - kreda 300gr, kolor 4+0, folia błysk Zleceniodawca dostarczy pracę w formie PDF.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.02.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zeszyty naukowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) okładki (będzie drukowane raz na kwartał) = 600 sztuk łącznie Nakład: 4 x150 sztuk Format: A4 papier kreda błyszcząca 350 gram, folia błysk (pantone 289+ srebrny), 2+1 według projektu (PDF) przekazanego przez Zamawiającego po podpisaniu umowy Zleceniodawca dostarczy pracę w formie PDF , praca klejona, druk offset. b) środki Nakład:4x 150 sztuk (od 100 do 200 stron) Format: A4 Papier satyna 120gram, 1+1 (druk dwustronny) ; praca klejona; Zamawiający wymaga wyceny jednej strony, przy założeniu że zamawiający zamierza zlecić wydruk minimum 100 stron a maksimum 200 stron środka. Wycena wymagana jest dla oceny oferty. Zamawiający zapłaci za ilość faktycznie wydrukowanych stron Zleceniodawca dostarczy pracę w formie PDF..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: materiały konferencyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nakład 80 sztuk. Format B5 Objętość ok. 40 kartki (+/- 10%) Papier środek off 80gr Okładka - kreda 300gr, kolor 4+0, folia błysk Zleceniodawca dostarczy pracę w formie PDF.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.