Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-16
Warszawa: Dostawa artykułów promocyjno-reklamowych i nagród rzeczowych
Numer ogłoszenia: 253054 - 2012; data zamieszczenia: 16.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 4198 , ul. Żwirki i Wigury 1C, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6821316, faks 022 6821316.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.1blot.sp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa 4198.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów promocyjno-reklamowych i nagród rzeczowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1 - Album -Historia Lotnictwa w Polsce- - szt. 30 ZADANIE NR 2 - MATERIAŁY PROMOCYJNE PAPIERNICZE i PIŚMIENNICZE . Pozycja nr 1. Torby reklamowe z logo SP -duże--200 szt. Pozycja nr 2. Torby reklamowe z logo SP -małe- - 300 szt. Pozycja nr 3. Zestaw piśmienniczy w etui z logo SP - 50 szt. Pozycja nr 4. Smycz promocyjna SP - 1000 szt. Pozycja nr 5. Długopis promocyjny z logo SP - 1000 szt. ZADANIE NR 3 - MATERIAŁY PROMOCYJNE TEKSTYLNE. Pozycja nr 1. Koszulka polo z logo Sił Powietrznych - 100 szt. Pozycja nr 2. Koszulka bawełniana z logo Sił Powietrznych - 100 szt. ZADANIE NR 4 - MATERIAŁY PROMOCYJNE - SŁODYCZE. Pozycja nr 1. Cukierki promocyjne z logo Sił Powietrznych - 20 kg. ZADANIE NR 5 - MATERIAŁY PROMOCYJNE - PORTFELE, TORBY. Pozycja nr 1. Portfel promocyjny z logo Sił Powietrznych - 30 szt. 1. Portfel męski wzór: PL-190 - szt. 30 ZADANIE NR 6 - MATERIAŁY PROMOCYJNE SZKLANE. Pozycja nr 1. Model samolotu F-16 grawerowany laserem w szkle - 15 szt. Pozycja nr 2. Logo Sił Powietrznych grawerowane laserem w szkle - 20 szt. ZADANIE NR 7 - MATERIAŁY PROMOCYJNE - SPINKI, SYGNETY. Pozycja nr 1. Spinki promocyjne w etui z gapą lotniczą - 40 szt. 1. Spinki do mankietów: 2. Spinka do krawata: Pozycja nr 2 . Sygnet z gapą lotniczą- szt. 30 ZADANIE NR 8 - MATERIAŁY PROMOCYJNE - MEDALE, RYNGRAFY, RAMKI. Pozycja nr 1. Ramka z panoramą Warszawy i samolotami - szt. 35 Pozycja nr 2. Ryngraf w kształcie szachownicy z gapą lotniczą- 70 szt. Pozycja nr 3. Ramka z Gapą Lotniczą - 25 szt. Pozycja nr 4.Ramka z Orłem Sił Powietrznych - 15 szt. Pozycja nr 5. Medal pamiątkowy SP w etui - 25 szt. Pozycja nr 6. Medal -coin - wersja polskojęzyczna - 160 szt. Pozycja nr 7. Medal -coin - wersja anglojęzyczna - 60 szt. Pozycja nr 8.Tablo promocyjne - 25 szt. ZADANIE NR 9 - MATERIAŁY PROMOCYJNE - PINSY, BUTONY. Pozycja nr 1. Znaczek pins z logo Sił Powietrznych - 300 szt. Pozycja nr 2. Znaczek button z logo Sił Powietrznych - 950 szt. Pozycja nr 3. Znaczek pins -Szachownica- -200 szt. ZADANIE NR 10 - MATERIAŁY PROMOCYJNE - PUCHARY. Pozycja nr 1. Puchar promocyjny z modelem samolotu F-16 - 20 szt. ZADANIE NR 11 - NAGRODY RZECZOWE. Pozycja nr 1. Statuetka Ikara - 15 szt. Pozycja nr 2 . Kordzik Lotniczy- szt. 5 Pozycja nr 3 . Zestaw piśmienniczy w etui - szt. 11 Pozycja nr 4. Teczka konferencyjna - 1 szt. 2 Termin wykonania dostawy - dostawa w ciągu maksimum 7 dni, licząc od daty podpisania umowy. 3. Cena logotypów musi zawierać koszt nadruku oraz koszt grawerowania. 4. Dostawa do siedziby zamawiającego przy ul. Żwirki i Wigury 1c, 00-909 Warszawa na koszt wykonawcy 5. Wykonawca najpóźniej wraz z ofertą na dzień i godzinę składania ofert jest zobowiązany dostarczyć próbki (prototypy) przedmiotu zamówienia do oceny. 6. Upoważnionymi do kontaktów są: 1) kpt. Jacek Waryszak, tel. (22) 6 821 685 2) chor. Dariusz Nosowicz, ; sierż. Jarosław Ciaja tel. (22) 6 821 361 lub (22) 6 821 158..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty Próbki (prototypy) przedmiotu zamówienia, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1blot. sp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4198, 00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C,
budynek 50, pok. 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4198, 00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C, budynek 51, Kancelaria..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Album -Historia Lotnictwa w Polsce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1 - Album -Historia Lotnictwa w Polsce- - szt. 30 1. album w twardej oprawie; 2. obwoluta lakierowana; 3. format: 255x355 mm; 4. oprawa: twarda z obwolutą; 5. strony: 304. 6. obwoluta na stałe przymocowana do okładki. 7. ISBN: 978 83 7705 047 7. 8. Okres gwarancji minimum 12 miesięcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: MATERIAŁY PROMOCYJNE PAPIERNICZE i PIŚMIENNICZE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 2 - MATERIAŁY PROMOCYJNE PAPIERNICZE i PIŚMIENNICZE . Pozycja nr 1. Torby reklamowe z logo SP -duże- -200 szt. Torba reklamowa z logo SP powinna być wykonana zgodnie z poniższymi wymaganiami: 1. musi być z papieru kredowego, koloru białego 120 g-m2; 2. denko i zakładki górne muszą być usztywnione kartonem minimum 400 g-m2; 3. uszy wykonane ze sznurków bawełnianych, przewlekanych do środka, koloru białego; 4. wymiary torby: 5. - wysokość nie mniejsza niż 400 mm; 6. - szerokość nie mniejsza niż 300 mm; 7. - głębokość nie mniejsza niż 100 mm; 8. wytrzymałość torby nie mniejsza niż 4 kg. 9. na jednej stronie torby reklamowej, w centralnym miejscu, umieścić należy kolorowe logo Sił Powietrznych o średnicy 22 cm, drugą stronę torby reklamowej należy pozostawić bez nadruków; 10. nadruk musi być odporny na ścieranie, wilgoć, działanie promieni UV; 11. nadruk logo błyszczący -lakierowany- 12. gwarancja minimum 12 miesięcy. Pozycja nr 2. Torby reklamowe z logo SP -małe- 300 szt. Torba reklamowa z logo SP powinna być wykonana zgodnie z poniższymi wymaganiami: 1. musi być z papier kredowego, koloru białego 120 g-m2; 2. denko i zakładki górne muszą być usztywnione kartonem minimum 400 g-m2; 3. uszy wykonane ze sznurków bawełnianych, przewlekanych do środka, koloru białego; 4. wymiary torby: - wysokość nie mniejsza niż 200 mm i nie większa niż 300 mm; - szerokość nie mniejsza niż 150 mm i nie większa niż 200 mm - głębokość nie mniejsza niż 100 mm i nie większa niż 130 mm 5. wytrzymałość torby nie mniejsza niż 2 kg. 6. na jednej stronie torby reklamowej, w centralnym miejscu, umieścić należy kolorowe logo Sił Powietrznych o średnicy 15 cm, drugą stronę torby reklamowej należy pozostawić bez nadruków; 7. nadruk musi być odporny na ścieranie, wilgoć, działanie promieni UV; 8. nadruk logo błyszczący -lakierowany - 9. gwarancja minimum 12 miesięcy. Pozycja nr 3. Zestaw piśmienniczy w etui z logo SP - 50 szt. Zestaw piśmienniczy musi być wykonany zgodnie z następującymi wymaganiami: 1. zestaw musi składać się z następujących artykułów piśmienniczych: - czarnego pióra z nabojem wypełnionym niebieskim atramentem, metalowymi okuciami, metalową skuwką w kolorze srebrnym o długości, od stalówki do metalowej obręczy 4,5 cm, długość od paska 8 cm, - czarnego pióra kulkowego z niebieskim wkładem wymiennym, metalową skuwką w kolorze srebrnym i srebrnymi wykończeniami o wymiarach: 4 cm do paska 8 cm od paska, - długopisu z dużym, metalowym wkładem w kolorze czarnym, metalową skuwką o następujących wymiarach: 8 cm od wkładu do paska, górna skuwka metalowa w kolorze srebrnym o dł. 6 cm; 2. elementy piśmiennicze zestawu - metalowe; 3. końcówka skuwki musi być estetycznie zaokrąglona; 4. w dolnej części skuwki musi przebiegać pierścień koloru czarnego, identycznego z kolorem części głównej wszystkich elementów zestawu; 5. klip w kształcie kłosu zboża; 6. końcówka od strony elementów piśmiennych oraz łączka środkowa przy gwincie koloru srebrnego; 7. pozostałe części wszystkich elementów zestawu piśmienniczego w kolorze czarnym, błyszczącym; 8. sposób włączenia długopisu poprzez przekręcenie; 9. nad metalowym klipem, należy umieścić trwałą metodą graweru następujące napisy: - od lewej strony: Na pamiątkę - pod klipem: od Dowódcy Sił Powietrznych 10. zestaw należy zapakować w eleganckie pudełko w kolorze czarnym -dopuszczalny kolor granatowy- o wymiarach nie mniejszych niż: 18 x 8 x 3,5 cm i nie większych niż 20 x 10 x 4,5 cm; 11. pudełko wykonane z ekoskóry, ozdobione białym przeszyciem dookoła; 12. zamknięcie pudełka trwałe uniemożliwiające jego samootwarcie, zamykane na dwa zatrzaski -zatrzaski umieszczone 1 cm od dolnego brzegu etui-; 13. na pudełku należy umieścić kontury logotypu Sił Powietrznych, które zamawiający przekaże Wykonawcy w wersji elektronicznej, o średnicy nie mniejszej niż 4,5cm i nie większej niż 5,5 cm. 14. poszczególne elementy zestawu muszą być umieszczone wewnątrz pudełka w dostosowanej do nich wkładce uniemożliwiającej ich samoczynne przemieszczanie; 15. w środku etui znajduje się -poduszeczka- o wymiarach 7 x 11 cm, wykonana z gładkiej czarnej tkaniny, ozdobionej dookoła białym przeszyciem -poduszeczka musi stanowić oddzielny element pudełka-; 16. gwarancja nie mniej niż 12 miesięcy. Pozycja nr 4. Smycz promocyjna SP - 1000 szt. Smycz reklamowa z logo Sił Powietrznych musi spełniać następujące wymagania: 1. taśma dwustronna, poliestrowa; 2. dwukrotnie zwiększona gęstość przędzy; 3. taśma poliestrowa, miękka, kolor granatowy - Pantone DE 184-1C lub zbliżony; 4. szerokość taśmy - nie mniej niż 15 mm i nie więcej niż 20 mm; 5. napisy na taśmie koloru białego, z granatową otoczką wokół każdej litery; 6. szerokość taśmy - nie mniej niż 9 mm i nie więcej niż 12 mm; 7. długość taśmy w górnej części smyczy ok. 88 cm (+ - 1 cm); 8. długość taśmy na złączce ok.14cm (+ - 1 cm); 9. drukowana techniką sitodruku lub termotransferu; - łącznik - klamra z tworzywa w kolorze czarnym; - zakończenie łącznika smyczy karabińczykiem typu rybka w kolorze srebrnym; - łączenia taśmy szyte lub nitowane; 10. napisy i elementy po prawej stronie : adres email - www.sp.mil.pl, szachownica lotnicza, napis Siły Powietrzne, samolot Herkules, www.sp.mil.pl, szachownica lotnicza, napis Siły Powietrzne, samolot F-16; 11. napisy i elementy po lewej stronie: adres email - www.sp.mil.pl, szachownica lotnicza, napis Siły Powietrzne, samolot Casa, Hercules www.sp.mil.pl, szachownica lotnicza, napis Siły Powietrzne, samolot F-16; 12. czcionka z cieniem - 12 ARIEL. 13. gwarancja minimum 12 miesięcy. Pozycja nr 5. Długopis promocyjny z logo SP - 1000 szt. Długopis promocyjny z logo SP musi być wykonany zgodnie z następującymi wymaganiami: 1. metalowo-plastikowy; 2. długopis automatyczny; 3. musi posiadać mocny, metalowy klip; 4. końcówka od strony wkładu, łączka środkowa przy gwincie oraz końcówka chromowana koloru srebrnego z włącznikiem; 5. pozostałe części długopisu niebieskie błyszczące; 6. złączka w części środkowej - pod kątem, nadającym długopisowi stylizowany, nowoczesny wygląd; 7. niebieski wkład; 8. wymiary długopisu: 13,5 x 1,9 x 1,1 cm; 9. na korpusie należy umieścić: - po lewej stronie: szachownicę lotniczą, napis -SIŁY POWIETRZNE- szachownicę lotniczą; - po prawej stronie: szachownicę lotniczą, napis -Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 103-, szachownicę lotniczą; 10.opakowanie: transparentna, akrylowa, tuba na jeden długopis o wymiarach: 15,5 x o 20 cm, zakończona z obydwu stron zatyczkami w kolorze srebrnym; 11.gwarancja nie mniej niż 12 miesięcy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: MATERIAŁY PROMOCYJNE TEKSTYLNE..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 3 - MATERIAŁY PROMOCYJNE TEKSTYLNE. Pozycja nr 1. Koszulka polo z logo Sił Powietrznych - 100 szt. Koszulka polo z logo Sił Powietrznych musi spełniać następujące wymagania: 1. jednokolorowy, gładki materiał; 2. posiadać krótki rękawek; 3. wykonana musi być w 100% z bawełny- dzianina stabilizowana; 4. gramatura minimalna materiału 190 g/m2; 5. dekolt musi mieć kołnierzyk w kolorze materiału z którego koszulka jest wykonana; 6. rodzaj dekoltu polo; 7. przy kołnierzyku musi posiadać nie mniej niż dwa i nie więcej niż trzy guziki; 8. na prawym rękawku mankietu wyhaftowany białymi nićmi napis: www.sp.mil.pl; 9. na piersi z lewej strony kolorowy haft logo Sił Powietrznych; 10. logo obrobione musi być ściegiem maszynowym w kolorze ciemnym granatowym; 11. haft należy wykonać zgodnie z wizualizacją graficzną logotypu - załącznik nr 1; 12. średnica haftu nie mniej niż 7 cm nie więcej niż 9 cm; 13. haft należy wykonać zgodnie z graficznym wzorem, który zamawiający przekaże wykonawcy; 14. posiadać podwójne szwy na łączeniach; 15. kolor granatowy 50-szt.; kolor jasny granat 50-szt ; 16. rozmiary : L, XL, XXL; 17. rozbicie na rozmiary kolor granatowy - L- 30 szt., XL- 15 szt., XXL- 5 szt.; 18. rozbicie na rozmiary kolor jasny granat - L -30 szt., XL -15 szt., XXL -5 szt.; 19. opakowania: foliowe torebki, kartonowe opakowania zbiorcze; 20. gwarancja 12 miesięcy. Pozycja nr 2. Koszulka bawełniana z logo Sił Powietrznych - 100 szt. Koszulka bawełniana z logo Sił Powietrznych musi spełniać następujące wymagania: 1. jednokolorowy, gładki materiał; 2. posiadać krótki rękawek; 3. wykonana musi być w 100% z bawełny-dzianina stabilizowana; 4. gramatura minimalna materiału 180 g/m2; 5. rodzaj dekoltu okrągły ze ściągaczem; 6. musi posiadać nadruk logo Sił Powietrznych na lewej piersi; 7. parametry kolorystyczne logotypu - załącznik nr 1; 8. nadruk wykonany musi być metodą sitodruku; 9. średnica nadruku nie mniej niż 9 cm; 10. nadruk należy wykonać zgodnie z graficznym wzorem, który zamawiający przekaże wykonawcy; 11. kolor granatowy- szt. 80; kolor jasny granat- szt. 20; 12. rozmiary : L, XL, XXL; 13. rozbicie na rozmiary kolor granatowy - L -55 szt., XL -15 szt., XXL -10 szt.; 14. rozbicie na rozmiary kolor jasny granat - L -15 szt., XL -5 szt.; 15. opakowania: foliowe torebki, kartonowe opakowania zbiorcze; 16. gwarancja 12 miesięcy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: MATERIAŁY PROMOCYJNE - SŁODYCZE..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 4 - MATERIAŁY PROMOCYJNE - SŁODYCZE. Pozycja nr 1. Cukierki promocyjne z logo Sił Powietrznych - 20 kg. Cukierki promocyjne z logo Sił Powietrznych muszą spełniać następujące wymagania: 1. wyprodukowane ze składników naturalnego pochodzenia: cukier, masło, syrop skrobiowy, mleko w proszku, aromat; 2. cukierek zawijany ręcznie w dwa papierki: wewnętrzny biały najwyższej jakości papierek, umożliwiający łatwe odwijanie, zewnętrzny kredowany z nadrukiem; 3. cukierek typu krówka; 4. logo Sił Powietrznych na owijce nadrukowane dwóch miejscach; 5. logo Sił Powietrznych nie większe niż 24 mm; 6. pakowane luzem w kartony po 5 kg; 7. umieszczony na opakowaniu napis sp.mil.pl. 8. mieć termin przydatności do spożycia minimum 3 miesiące..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: MATERIAŁY PROMOCYJNE - PORTFELE, TORBY..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 5 - MATERIAŁY PROMOCYJNE - PORTFELE, TORBY. Pozycja nr 1. Portfel promocyjny z logo Sił Powietrznych - 30 szt. Przedmiotem zamówienia jest dostawa portfeli z logo Sił Powietrznych oraz z Gapą Lotnicy dla Dowództwa Sił Powietrznych według poniższej specyfikacji: 1. Portfel męski wzór: PL-190 - szt. 30 Portfel musi być wykonany z wysokiej jakości skóry naturalnej, - posiadać nie mniej niż 2 kieszenie na banknoty, - minimum 1 duże miejsce na monety, - minimum 8 miejsc na karty kredytowe, - minimum 7 dodatkowych kieszeni w tym minimum 1 zamykana na suwak - minimum 3 przeźroczyste, miejsce na dowód osobisty, całość zamykana na zatrzask. - na przedniej części portfela należy umieścić logo Sił Powietrznych wykonane metodą tłoczenia o średnicy nie mniejszej niż 5 cm. Wymiary: szerokość - 8 cm wysokość - 12 cm - okres gwarancji minimum 12 miesięcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: MATERIAŁY PROMOCYJNE SZKLANE..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 6 - MATERIAŁY PROMOCYJNE SZKLANE. Pozycja nr 1. Model samolotu F-16 grawerowany laserem w szkle - 15 szt. Model samolotu F-16 grawerowany laserem w szkle musi spełniać następujące wymagania: 1. statuetka wykonana z kryształowego szkła o wymiarach nie mniej niż 100 x 100 x 100 mm i nie więcej niż 110 x 110 x 110 mm; 2. w środku bryły szklanej wygrawerowany model samolotu F-16 metodą 3D o wymiarach nie mniej niż 6 cm; 3. grawer ma przedstawiać samolot wznoszący się do góry; 4. na tylnej ścianie bryły w tle samolotu wygrawerowane ma być logo SP; 5. logo SP ma mieć średnice nie mniejszą niż 7 cm; 6. etui na szkło powinno być wykonane w następujący sposób: - wymiary pozwalające na umieszczenie szkła z grawerem; - wykonane z twardego i wytrzymałego materiału oklejonego materiałem w kolorze granatowym; - wewnątrz w podstawie musi być umieszczona wkładka w kolorze granatowym; - etui musi być wykonane estetycznie; - zamknięcie etui musi być wykonane w taki sposób aby jego otwarcie nie wymagało użycia nadmiernej siły; - na zewnętrznej stronie etui od góry należy umieścić naniesiony metoda tampodruku logotyp Sił Powietrznych o średnicy nie mniejszej niż 5 cm w kolorze srebrnym; 7. gwarancja minimum 12 miesięcy. Pozycja nr 2. Logo Sił Powietrznych grawerowane laserem w szkle - 20 szt. Logo Sił Powietrznych grawerowane laserem w szkle musi spełniać następujące wymagania: 1. statuetka wykonana z kryształowego szkła o wymiarach nie mniej niż 100 x 100 x 100 mm i nie więcej niż 110 x 110 x 110 mm; 2. w środku bryły szklanej wygrawerowany logo Sił Powietrznych 3D o wymiarach nie mniej niż 6 cm; 3. etui na szkło powinno być wykonane w następujący sposób: - wymiary pozwalające na umieszczenie szkła z grawerem; - wykonane z twardego i wytrzymałego materiału oklejonego materiałem w kolorze granatowym; - wewnątrz w podstawie musi być umieszczona wkładka w kolorze granatowym; - etui musi być wykonane estetycznie; - zamknięcie etui musi być wykonane w taki sposób aby jego otwarcie nie wymagało użycia nadmiernej siły; - na zewnętrznej stronie etui od góry należy umieścić naniesiony metoda tampodruku logotyp Sił Powietrznych o średnicy nie mniejszej niż 5 cm w kolorze srebrnym; 4. gwarancja minimum 12 miesięcy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: MATERIAŁY PROMOCYJNE - SPINKI, SYGNETY..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 7 - MATERIAŁY PROMOCYJNE - SPINKI, SYGNETY. Pozycja nr 1. Spinki promocyjne w etui z gapą lotniczą - 40 szt. Spinki promocyjne w etui z gapą lotniczą muszą spełniać następujące wymagania: 1. Spinki do mankietów: a. spinka z grawerowanym wypełnieniem z kamieni naturalnych w kolorze czarnym; b. obudowa - stal chirurgiczna; c. średnica - nie mniej niż 17 mm i nie więcej niż 18 mm, d. średnica wypełnienia kamieniem naturalnym nie mniej niż 13,7 mm; e. długość zapięcia - nie mniej niż 15 mm i nie więcej niż 18 mm f. długość uchwytu łączącego korpus z ruchomą zapinką nie krótszą niż 15 mm i nie dłuższą niż 17 mm; g. obwiednia spinki w kolorze srebrnym, o szerokości 2 mm; h. centralnie w środku umieszczona gapa lotnicza w kolorze srebrnym; i. gwarancja minimum 12 miesięcy. 2. Spinka do krawata: a. korpus spinki do krawata wykonany ze stali chirurgicznej; b. długość spinki 60 mm, szerokość 7 mm; c. gapa lotnicza umieszczona na tle okręgu wypełnionego kamieniem naturalnym w kolorze czarnym; d. okrąg z gapą lotniczą o średnicy nie większej niż.17 mm nie mniejszej niż 16 mm: e. tło spinki wypełnione kamieniem naturalnym w kolorze czarnym ze srebrną oblamówką; f. obwiednia w kolorze srebrnym o szerokości 2 mm; g. gapa lotnicza umieszczona na korpusie spinki z prawej strony; h. łańcuszek łączący korpus spinki z zapięciem koszuli na guzik; i. zapięcie na guzik wykonane ze stali chirurgicznej; j. spinki promocyjne muszą być zapakowane w eleganckie etui koloru granatowego k. gwarancja minimum 12 miesięcy. Pozycja nr 2 . Sygnet z gapą lotniczą- szt. 30 Sygnet z gapą lotniczą musi spełniać następujące wymagania: 1. sygnet nowy, ocechowany; 2. wykonany ze srebra o próbie 925; 3. oczko sygnetu szerokość nie mniej niż 15 mm, długość oczka nie mniej niż 20 mm; 4. sygnet ozdobiony gapą lotniczą; 5. obrzeża sygnetu gładkie; 6. gapę lotniczą na sygnecie należy wykonać zgodnie ze wzorem, który zamawiający przekaże wykonawcy; 7. rozmiary sygnetów uzgodnione będą po wyborze wykonawcy (od 16 do 28) 8. etui na sygnet w kolorze granatowym; 9. na zewnętrznej stronie etui należy umieścić kontury orła lotnictwa metodą tampodruku; 10. waga min. 12 g - max 16 g. 11. gwarancja 12 miesięcy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: MATERIAŁY PROMOCYJNE - MEDALE, RYNGRAFY, RAMKI..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 8 - MATERIAŁY PROMOCYJNE - MEDALE, RYNGRAFY, RAMKI. Pozycja nr 1. Ramka z panoramą Warszawy i samolotami - szt. 35 1. Płaskorzeźby wykonywane są w srebrze mają; 2. Wymiary ok. 80 x110 mm; 3. Mają przedstawiać widok panoramy Warszawy i sylwetkami dwóch przelatujących samolotów F-16 na tle nieba. 4. Każda płaskorzeźba posiada próbę urzędu probierczego; 5. Kolor ramki: teak lub heban (do uzgodnienia z wykonawcą); 6. Płaskorzeźba umieszczona w passpartou o kolorze kremowym, otoczona złotym ćwierćwałkiem; 7. Ramka o wymiarach ok. 240 x 270 mm; 8. Szerokość ramki: ok. 3-4 cm. Pozycja nr 2. Ryngraf w kształcie szachownicy z gapą lotniczą- 70 szt. Ryngraf w kształcie Szachownicy z gapą lotniczą musi spełniać następujące wymagania: 1. podkład ryngrafu ekskluzywny drewniany w rozmiarze 203 x 254mm z frezem około 5 mm i lekko zaokrąglony na rogach; 2. kolor podkładu mahoniowy(połysk) ; 3. szachownica ma być wykonana z mosiądzu posrebrzonego o wymiarach 136 mm x 136 mm, metodą foto-trawienia; 4. kolory na szachownicę nałożone warstwami, emalią; 5. do szachownicy trwale i estetycznie przymocowana jest gapa lotnicza; 6. gapa lotnicza oraz tło tabliczki powinno być patynowane czarną patyną; 7. tabliczka trwale i estetycznie przymocowana do podkładu; 8. opakowanie kartonowe; 9. gwarancja 12 miesięcy ; 10. szerokość gapy lotniczej ok. 120 mm; 11. gapa miedziana wykonana metodą galwano-plastyki ; 12. gapa musi być posrebrzona galwanicznie ; 13. wieniec w dziobie gapy musi być w kolorze złotym; 14. tabliczka z dedykacją w rozmiarze ok. 116-42 mm; 15. tabliczka wykonana z nowego-srebra; 16. napis na tabliczce wykonany metodą foto-trawienia, litery na tabliczce powinny być wystające ponad powierzchnię. Pozycja nr 3. Ramka z Gapą Lotniczą - 25 szt. 1. Płaskorzeźby wykonywane są w srebrze; 2. Wymiary ok. 70 x 70 mm; 3. Mają przedstawiać widok panoramy Warszawy i sylwetkami dwóch przelatujących samolotów F-16 na tle nieba. 4. Każda płaskorzeźba posiada próbę urzędu probierczego; 5. Kolor ramki: teak lub heban (do uzgodnienia z wykonawcą); 6. Płaskorzeźba umieszczona w passpartou o wymiarach ok. 140 x 140 mm kolorze kremowym, otoczona złotym ćwierćwałkiem; 7. Ramka o wymiarach ok. 210 x 210 mm; 8. Szerokość ramki: ok. 3-4 cm. Pozycja nr 4.Ramka z Orłem Sił Powietrznych - 15 szt. 1. Płaskorzeźby wykonywane są w srebrze mają wymiary ok. 50 x 80 mm 80 x110 mm; 2. Mają przedstawiać widok panoramy Warszawy i sylwetkami dwóch przelatujących samolotów F-16 na tle nieba. 3. Każda płaskorzeźba posiada próbę urzędu probierczego; 4. Kolor ramki: teak lub heban (do uzgodnienia z wykonawcą); 5. Płaskorzeźba umieszczona w passpartou o kolorze kremowym, otoczona złotym ćwierćwałkiem; 6. Ramka o wymiarach ok. 240 x 270 mm; 7. Szerokość ramki: ok. 3-4 cm. Pozycja nr 5. Medal pamiątkowy SP w etui - 25 szt. Medal pamiątkowy SP w etui , musi spełniać następujące wymagania: wykonany jednostronnie, gwarancja 12 miesięcy, AWERS: 1) Awers medalu pamiątkowego SP, musi spełniać następujące wymagania: a. wymiary: średnica 70 mm x grubość 4 mm. b. wykonany powinien być całkowicie metodą odlewu. c. wykonany w kształcie okręgu, d. na środku okręgu umieszczona musi być sylwetka -gapy lotniczej-, trzymającej w dziobie wieniec laurowy koloru złotego. Wewnątrz wieńca należy umieścić szachownicę lotniczą w kolorze biało - czerwonym. W dolnej części obwiedni medalu, na jego okręgu o szerokości 8 mm, umieścić należy napis -SIŁY POWIETRZNE-. Obwiednia powinna być wypełniona farbą w kolorze granatowym. Krawędź okręgu medalu o szerokości 2 mm należy pozostawić w kolorze srebrnym. e. parametry kolorystyczne logotypu Sił powietrznych - załącznik nr 1; f. medal należy wykonać zgodnie ze wzorem, który zamawiający przekaże wykonawcy. 2) Etui na medal powinno być wykonane w następujący sposób: a. wymiary: 11 x 16 x 25 mm; b. wykonane metodą odlewu zapewniającą walory estetyczne; c. pokryte matowym koagulatem skóropodobnym w kolorze granatowym; d. wewnątrz, w podstawie musi być umieszczona wkładka w kolorze szafirowym, flokowana, termoformingowa z łożem do medalu O 70 mm; e. wewnątrz, w wieczku, należy umieścić białą, satynową wkładkę umieszczoną w lewym dolnym rogu pozwalającom na umieszczenie dedykacji ; f. zamknięcie etui musi być wykonane w taki sposób aby umożliwiało jego otwarcie; bez konieczności nadmiernego użycia siły, jednak nie pozwalało na niepożądane otwieranie etui; g. narożniki etui zaokrąglone; h. etui musi być wykonane estetycznie; i. na zewnętrznej stronie etui należy umieścić kontur gapy lotniczej w kolorze srebrnym, naniesione metodą tampodruku o średnicy nie mniejszej niż 7 cm; j. wewnątrz etui musi znajdować się stylizowana metalowa szarfa oksydowana na wygrawerowanie napisu; k. po wyborze wykonawcy przekazana zostanie informacja o treści napisu na szarfie. Pozycja nr 6. Medal -coin - wersja polskojęzyczna - 160 szt. Medal Coin - wersja polskojęzyczna musi spełniać następujące wymagania: 1. wykonany w kształcie okręgu o średnicy 5 cm; 2. awers: na okręgu o szerokości 5 mm na granatowym tle należy umieścić napis SIŁY POWIETRZNE, w okręgu o średnicy 2,5 cm (w środku) umieszczone musi być logo Sił Powietrznych; 3. parametry kolorystyczne logotypu - załącznik nr 1; 4. medal coin musi być srebrny otoczony srebrną oblamówką o szerokości 2 mm; 5. rewers: na okręgu o szerokości 5 mm, na granatowym tle, w górnej części, należy umieścić napisu -DOWÓDCA SIŁ POWIETRZNYCH-, w miejscu -godz. 6.00- mają znajdować się trzy gwiazdki generalskie w kolorze srebrnym, pomiędzy napisem, a gwiazdkami należy umieścić z dwóch stron wężyk generalski, w okręg należy wpisać o średnicy 2,5 cm szachownicę lotniczą w kolorze biało-czerwonym, na niej należy w środkowej części umieścić gapę lotniczą w kolorze srebrnym; 6. całość musi być otoczona srebrną oblamówką; 7. gwarancja 12 miesięcy. Pozycja nr 7. Medal -coin- - wersja anglojęzyczna - 60 szt. Medal Coin - wersja anglojęzyczna musi spełniać następujące wymagania: 1. wykonany w kształcie okręgu o średnicy 5 cm; 2. awers: na okręgu o szerokości 5 mm na granatowym tle należy umieścić napis: POLISH AIR FORCE, w okręgu o średnicy 2,5 cm (w środku) umieszczone musi być logo Sił Powietrznych; 3. parametry kolorystyczne logotypu - załącznik nr 1; 4. medal coin musi być srebrny otoczony srebrną oblamówką o szerokości 2 mm; 5. rewers: na okręgu o szerokości 5 mm, na granatowym tle, w górnej części, należy umieścić napis -COMMANDER OF POLISH AIR FORCE-, w dolnej części coina -na godz. 6.00- należy umieścić trzy gwiazdki generalskie w kolorze srebrnym, pomiędzy napisem a gwiazdkami znajdować się ma, z dwóch stron wężyk generalski, w okręg należy wpisać o średnicy 2,5 cm szachownicę lotniczą w kolorze biało-czerwonym, na niej należy w środkowej części umieścić gapę lotniczą w kolorze srebrnym; 6. całość musi być otoczona srebrną oblamówką; 7. gwarancja 12 miesięcy. Pozycja nr 8.Tablo promocyjne - 25 szt. Tablo promocyjne musi spełniać następujące wymagania: 1. tablo z logotypem Sił Powietrznych (zdj. Nr.1) ma mieć wymiary: szerokość - 30 cm, wysokość - 20 cm; 2. wykonane musi być na sztywnym podkładzie, oprawionym w ramkę koloru niebieskiego z wewnętrzna srebrna obwódką; 3. grubość profilu ramki to około 2 cm. 4. ramka powinna być wykonana z drewna dębowego w kolorze starego złota; 5. z tyłu tablo umieszczony musi być element do jego zawieszenia; 6. tło tabla ma być pokryte czarnym aksamitem; 7. wszystkie elementy muszą być trwale i estetycznie zamocowane; 8. w centralnej części tabla znajdować się ma wyśrodkowany logotyp Sił Powietrznych o średnicy 5 cm, wykonany z zachowaniem proporcji wszystkich elementów logotypu; 9. po lewej stronie tablo znajdować się mają sylwetki samolotów CASA C-295M , PZL-130 Orlik oraz Mig-21 ; 10. po prawej stronie tablo mają by umieszczone sylwetki statków powietrznych: C-130 Herkules, Mig-29 oraz SW-4 Puszczyk ; 11. na wysokości samolotu F-16, po lewej stronie umieszczona ma być gapa pilota, natomiast po prawej stronie gapa nawigatora (koloru złotego); 12. nad logotypem Sił Powietrznych musi być umieszczona sylwetka samolotu F-16; 13. wszystkie elementy powinny być wykonane metodą foto-trawienia z posrebrzonego mosiądzu; 14. w dolnej części ramki pod Logotypem Sił Powietrznych umieszczona będzie dedykacja o treści uzgodnionej z wykonawcą; 15. gwarancja 12 miesięcy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: MATERIAŁY PROMOCYJNE - PINSY, BUTONY..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 9 - MATERIAŁY PROMOCYJNE - PINSY, BUTONY. Pozycja nr 1. Znaczek pins z logo Sił Powietrznych - 300 szt. Znaczek Sił Powietrznych musi spełniać następujące wymagania: 1. średnica 2 cm; 2. wykonany musi być z blachy mosiężnej powleczonej srebrem próby 990; 3. powłoka zewnętrzna epoksydowana; 4. znaczek musi posiadać z tyłu zatrzask typu -euroklips-, umożliwiający trwałe przypięcie go do ubrania i jednoczesną łatwość wypięcia; 5. na awersie znaczka, na tle niebieskim znajdować się musi symbol oznaki rozpoznawczej -gapy lotniczej- z wieńcem laurowym, pośrodku którego umieszczona jest -szachownica lotnicza-; 6. na obwodzie znaczka koloru ciemnoniebieskiego o szerokości 3 mm, w dolnej jego części, widnieć powinien napis, powleczony srebrem próby 990: SIŁY POWIETRZNE; 7. znaczek zapakowany musi być w estetyczną, przezroczystą, sztywną torebkę foliową; 8. znaczek należy wykonać zgodnie ze wzorem, który Zamawiający przekaże Wykonawcy, a Wykonawca zwróci go Zamawiającemu w nienaruszonym stanie, po wykonaniu zamówienia; 9. gwarancja nie mniej niż 12 miesięcy. Pozycja nr 2. Znaczek button z logo Sił Powietrznych - 950 szt. Znaczek okolicznościowy -button- z logo Sił Powietrznych powinien spełniać następujące wymagania: 1. zaprojektowany w kształcie okręgu; 2. średnica znaczka - nie mniej niż 5,5 cm i nie więcej niż 6 cm; 3. wnętrze i spód znaczka powinien być wykonany z cienkiej blaszki bądź plastiku; 4. obrazek należy nanieść na cienką blaszkę i poprzez zagięcie obrębu doczepić do podstawki -dopuszczalne jest inne rozwiązanie zapewniające jednak wysokie walory estetyczne i użytkowe-; 5. na znaczek musi być naciągnięta folia ochronna gwarantująca doskonałą widoczność umieszczonego na nim nadruku; 6. w centralnej części obrazka musi być umieszczona oznaka rozpoznawcza Sił Powietrznych; 7. znaczek musi posiadać zapięcie na agrafkę, uniemożliwiające jego przypadkowe odpięcie -ostrze agrafki tępe-; 8. znaczki zapakowane muszą być w estetyczną, przezroczystą, torebkę foliową po 50 szt.; 9. znaczek należy wykonać zgodnie z logotypem oznaki rozpoznawczej Sił Powietrznych, który Zamawiający przekaże Wykonawcy w wersji elektronicznej; 10. gwarancja nie mniej niż 12 miesięcy. Pozycja nr 3. Znaczek pins -Szachownica- -200 szt. Znaczek -Szachownica- musi spełniać następujące wymagania: 1. wymiary: 1 cm x 1cm; 2. wykonany powinien być z mosiądzu lub jego stopów z innymi metalami metodą tłoczenia; 3. powleczony srebrem próby 990 lub 1000 w procesie galwanizacji; 4. awers pokryty musi być powłoką zewnętrzną epoksydowaną; 5. znaczek musi posiadać z tyłu zatrzask typu -euroklips-, umożliwiający trwałe przypięcie go do ubrania i jednoczesną łatwość wypięcia; 6. na awersie znaczka znajdować się musi symbol szachownicy lotniczej, wykonany lakierami akrylowymi, z widocznymi obrysami kolorów w kolorze srebrnym; 7. szachownica lotnicza koloru biało - czerwonego powinna być wykonana zgodnie z przyjętym wzorem w Ustawie (Dz. U. Nr 34 z 1993r., poz. 154) 8. znaczek zapakowany musi być w estetyczną, przezroczystą, sztywną torebkę foliową; 9. znaczek należy wykonać zgodnie ze wzorem, który Zamawiający przekaże Wykonawcy, a Wykonawca zwróci go Zamawiającemu w nienaruszonym stanie, w dniu zaakceptowania prototypu; 10. gwarancja nie mniej niż 12 miesięcy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: MATERIAŁY PROMOCYJNE - PUCHARY..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 10 - MATERIAŁY PROMOCYJNE - PUCHARY. Pozycja nr 1. Puchar promocyjny z modelem samolotu F-16 - 20 szt. 1. statuetka wykonana z mosiądzu; 2. wykończona przez patynowanie powierzchni; 3. na szczycie zamocowany model samolotu F-16; 4. wysokość statuetki ok. 30 cm; 5. na podstawie umieszczona gapa lotnicza; 6. nad gapą lotniczą umieszczony napis Od Dowódcy Sił Powietrznych; 7. pod gapą umieszczony napis gen. broni pil. Lecha MAJEWSKIEGO; 8. statuetka powinna być osadzona na podstawie dopasowanej do wysokości i dopasowanych napisów; 9. gwarancja 12 miesięcy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: NAGRODY RZECZOWE..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 11 - NAGRODY RZECZOWE. Pozycja nr 1. Statuetka Ikara - 15 szt. Statuetka Ikara musi spełniać następujące wymagania: 1). Wysokość Ikara powinna charakteryzować się następującymi cechami: - wysokość całej statuetki: ok. 35 cm, - waga wraz z podstawą wynosić powinna: ok. 5,2 kg; - statuetka wykonana z mosiądzu. 2). Statuetka powinna przedstawiać mitycznego Ikara, którego rozpiętość skrzydeł powinna odpowiednio wynosić: - w górnym końcu ok. 32 cm, - w środkowej części ok. 23.5; - w dolnej części: ok. 7 cm. 3). Statuetka powinna być osadzona na podstawie marmurowej o n-w parametrach: - wymiary podstawy: ok. 9 - 9 cm, - wysokość podstawy: ok. 10 cm, - przymocowany do spodu podstawy w kolorze postumentu; Pozycja nr 2 . Kordzik Lotniczy- szt. 5 Kordzik Lotniczy musi spełniać następujące wymagania: W skład ukompletowania kordzika wchodzą: kordzik, pochwa, rapcie i futerał. 1. Głownia kordzika honorowego Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej wykonana ze stali nierdzewnej przeznaczonej na noże, taliowana, wypolerowana, prosta obosieczna, o przekroju romboidalnym, z centrycznym sztychem - wzdłuż obu płazów głowni wyszlifowana od progu do sztychu symetryczna ość. Na zewnętrznym płazie głowni wzdłuż ości, w kierunku od sztychu do rękojeści, wypukły napis -HONOR I OJCZYZNA- umieszczony na wklęsło wytrawionym matowym kartuszu. Na tym samym kartuszu, po napisie, wytrawiony wypukły wizerunek obowiązującego orła, ustalony dla godła Rzeczypospolitej Polskiej, zwrócony szponami do rękojeści. Końce kartusza ozdobione wypukło wytrawionymi stylizowanymi liśćmi akantu. Na kordzikach honorowych napis -HONOR I OJCZYZNA-, korona, dziób i szpony orła oraz częściowo liście akantu mogą być pozłocone elektrolitycznie. Na wewnętrznym płazie głowni na kordzikach honorowych, wzdłuż ości, w kierunku od sztychu do rękojeści, napis dedykacyjny wypukło wytrawiony (wygrawerowany lub wykonany inną metodą zapewniającą estetyczny wygląd), ułożony w trzech wierszach, na wklęsło wytrawionym matowym kartuszu. Końce kartusza ozdobione wypukło wytrawionymi stylizowanymi liśćmi akantu. Dedykacja umieszczona w trzech wierszach, w: 1) wierszu pierwszym: stopień wojskowy, tytuł wojskowy, imię i nazwisko wyróżnionego - w trzecim przypadku deklinacyjnym; 2) wierszu drugim: krótki opis zasługi lub czynu; 3) wierszu trzecim: data wyróżnienia i stanowisko służbowe przełożonego dyscyplinarnego udzielającego wyróżnienia. W przypadku wykonania pozłocenia na zewnętrznym płazie głowni - napis dedykacyjny oraz częściowo liście akantu powinny być pozłocone elektrolitycznie. - Rękojeść otwarta z prostym jelcem. - Ramiona jelca zakończone wachlarzowatym rozszerzeniem. -Trzon (uchwyt) rękojeści o przekroju owalnym od strony jelca lekko zwężony, wykonany z tworzywa sztucznego w barwie kości słoniowej, odpornego na działania mechaniczne i atmosferyczne. Pomiędzy jelcem a trzonem (uchwytem) metalowy pierścień w przekroju owalnym, przy jelcu lekko rozszerzony, od góry obwiedziony drutem o przekroju kwadratowym. - Na stronie wewnętrznej pierścienia otwór na przycisk blokady sprężyny. Sprężyna przynitowana do trzpienia głowni, przechodząca przez okienko jelca naprzeciwko wewnętrznego progu głowni. - Powyżej trzonu (uchwytu) metalowa głowica o przekroju owalnym, od dołu obwiedziona drutem o przekroju kwadratowym, od góry zamknięta, z otworem na grzybek - nakrętkę M-6, mocującą elementy rękojeści do trzpienia głowni. - Wszystkie elementy metalowe rękojeści kordzików honorowych dla Marynarki Wojennej wykonane z polerowanego mosiądzu w barwie złocistej. - Dla pozostałych rodzajów sił zbrojnych z białego nierdzewnego metalu oksydowanego na stare srebro. - Na kordziku honorowym MW mosiężne elementy rękojeści mogą być pozłocone. Na pozostałych kordzikach honorowych te same elementy mogą być posrebrzone. - Na zewnętrznej stronie głowicy kordzika przylutowany orzeł odpowiedni dla rodzaju sił zbrojnych, wykonany z metalu w barwie jasnosrebrzystej, według wzorów określonych w art. 5-7a ustawy o znakach. 2. Pochwa z blachy stalowej o przekroju owalnym, wewnątrz drewniane wodzidła. Od kołnierza szyjki zwężająca się ku dołowi do grzybka trzewika, oklejona czarną chromową skórą, bez szwu. Posiada trzy metalowe okucia. Od góry - szyjka z kołnierzem i ruchomym kółkiem. W kołnierzu szyjki otwór na sprężynę blokady. Od dołu szyjka obwiedziona drutem o przekroju kwadratowym. W środkowej części pochwy ryfka z ruchomym kółkiem, od góry i od dołu obwiedziona drutem o przekroju kwadratowym. W dolnej części pochwy trzewik zwężający się ku dołowi pochwy, od góry obwiedziony drutem o przekroju kwadratowym, w dole zakończony grzybkiem - śrubą M-5, łączącym trzewik z pochwą. 3. Na zewnętrznej stronie szyjek wszystkich kordzików honorowych - przylutowany orzeł Ministerstwa Obrony Narodowej, wg wzoru określonego w § 2 rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 4 maja 2009 r. w sprawie określenia innych znaków używanych w Siłach Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. Nr 82, poz. 689). Wykonany dwuwarstwowo z metalu oksydowanego na stare srebro. Orzeł, okrąg i wypukły napis w kolorze metalu. Korona, dziób i szpony orła pozłocone. Wnętrze okręgu emaliowane w kolorze czerwonym, ustalonym dla barw Rzeczypospolitej Polskiej. 4. Futerał składa się z prostokątnego pudełka zamykanego na zamek błyskawiczny. Wykonany z twardej tektury obszytej na zewnątrz skórą lub tworzywem skóropodobnym barwy zależnej od rodzaju sił zbrojnych.Wnętrze futerału wyłożone amarantowym suknem. Podstawa prawna. Dziennik Ustaw Nr 124 - 10465 - Poz. 841 Załącznik nr 17 OPIS I WZÓR KORDZIKA HONOROWEGO SIŁ ZBROJNYCH RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ OPISY ELEMENTÓW WYRÓŻNIAJĄCYCH KORDZIKI HONOROWE SZ RP Dziennik Ustaw Nr 124 - 10466 - Poz. 841 KORDZIK HONOROWY SZ RP wz. 08-WL (SP, MW, WS) -HSZ strona zewnętrzna strona wewnętrzna KORDZIK 1. głownia 2. rękojeść 3. nasada głowni 4. próg 5. ość 6. ostrze 7. kartusz na płazie zewnętrznym 8. sztych 9. głowica 10. grzybek głowicy - nakrętka 11. orzeł rodzaju sił zbrojnych 12. uchwyt 13. pierścień 14. jelec 15. przycisk blokady 16. sprężyna blokady 17. kartusz na płazie wewnętrznym Dziennik Ustaw Nr 124 - 10467 - Poz. 841 wz. 08 MW - HSZ wz. 08 SP - HSZ Dziennik Ustaw Nr 124 - 10468 - Poz. 841 Pozycja nr 3 . Zestaw piśmienniczy w etui - szt. 11 Zestaw piśmienniczy musi spełniać następujące wymagania: 1) Powinien zawierać trzy elementy: pióro, długopis oraz notes; 2) Pióro i długopis powinny być wykonane z metalu, pomalowane czarnym połyskliwym lakierem, wykończone chromem; 3) Stalówka powinna być wykonana z wysokiej jakości stali; 4) Zestaw powinien być zapakowany w eleganckie szare lub czarne, dwuczęściowe pudełko. Pozycja nr 4. Teczka konferencyjna - 1 szt. Teczka konferencyjna powinna być wykonana zgodnie z poniższymi wymaganiami: 1) wykonana z eleganckiego materiału; 2) kolor materiału - czarny; 3) wymiary: nie mniej niż 245x345mm i nie więcej niż 255x355 mm, format A-4 ; 4) zamykanie zamkiem błyskawicznym (suwak); 5) wewnątrz wyposażona w kieszeń na dokumenty A-4, dodatkowa kieszeń w środku na suwak; 6) nie mniej niż 3 kieszenie na wizytówki; 7) przegrody na co najmniej 2 długopisy; 8) środek klip na notatnik A-4; 9) w środku zamocowany ring umożliwiający dołączenie dokumentów w koszulkach biurowych; 10) gwarancja: 12 miesięcy;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa artykułów spożywczych, nabiału i przetworów mlecznych oraz warzyw i owoców do jednostek obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3 w Warszawie na rok 2025.
- Roboty remontowo-budowlane, konserwacyjne w obiektach ZDM
- 964/2024 Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z ulic i poboczy na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wsparcie techniczne dla oprogramowania IBM SPSS - PS IMAGO PRO
- Dostawa i montaż verticali
- Świadczenie usług monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynku internatowym w Pruszczu Gdańskim.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów promocyjnych dla Jednostek Organizacyjnych PBŚ
- Zakup i dostawa materiałów promocyjnych z logo Urzędu PKDP
- Dostawa materiałów dla uczestników projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student"
- Usługi druku i dostawy materiałów poligraficznych na potrzeby Opolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego
- DZP.261.62.2024 - kompleksową organizację i obsługę XII Ogólnopolskiego Dnia Informacyjnego Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności, odbywającego się w dniu 14.01.2025 roku w Warszawie.
- Dostawa materiałów promocyjnych oraz odzieży reklamowej dla Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.