eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › zakup respiratorów dla dzieci i dorosłych wysokiej klasy (jeden zestaw z kompresorem) - 5 szt i respiratorów stacjonarnych wysokiej klasy - 5 szt oraz aparatów do znieczulania ogólnego wraz z zestawem monitorującym - 3 szt.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-02

POZYCJA 25305

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Poznań: zakup respiratorów dla dzieci i dorosłych wysokiej klasy (jeden zestaw z kompresorem) - 5 szt i respiratorów stacjonarnych wysokiej klasy - 5 szt oraz aparatów do znieczulania ogólnego wraz z zestawem monitorującym - 3 szt. Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 Przemienienia Pańskiego Akademii Medycznej, do kontaktów: mgr Grażyna Kowalska, ul. Długa 1/2, 61-848 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 854-90-00, fax 061 852-94-72, e-mail: gkowalsk@sk1.usoms.poznan.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.sk1.am.poznan.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, Dział Zamówień Publicznych, Jolanta Stachowiak, ul. Długa 1/2, 61-848 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 854 92 42, fax 061 854 90 93, www.sk1.am.poznan.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Siedziba Zamawiającego, Dział Zamówień Publicznych, Jolanta Stachowiak, ul. Długa 1/2, 61-848 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 854 92 42, fax 061 854 90 93, www.sk1.am.poznan.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup respiratorów dla dzieci i dorosłych wysokiej klasy (jeden zestaw z kompresorem) - 5 szt i respiratorów stacjonarnych wysokiej klasy - 5 szt oraz aparatów do znieczulania ogólnego wraz z zestawem monitorującym - 3 szt. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Siedziba Zamawiającego, Magazyn Ogólny. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup respiratorów dla dzieci i dorosłych wysokiej klasy (jeden zestaw z kompresorem)- 5 szt i respiratorów stacjonarnych wysokiej klasy - 5 szt oraz aparatów do znieczulania ogólnego wraz z zestawem monitorującym - 3 szt.- 3 pakiety 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (min. 1)- zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.16.21.00 - Urządzenia używane na salach operacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.21.00 - Urządzenia używane na salach operacyjnych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: przetarg powyzej 137.000 Euro - 3 pakiety 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 1

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 14.980,00 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP. Wykonawcy dołączą do oferty zgodnie z rozprządzeniem PRM w sprawei rodzajów dokumentów, jakich moze żądać Zamawiający od Wykonawców oraz form w jakich te dokumety moga być składane Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiajacy dokuje oceny spełnienia warunków przez Wykonawcę na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę w ofercie przetargowej dokumentów i oświadczeń wymienionych ponizej oraz w SIWZ część II pkt. 2 Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz oferty: z ceną i terminem dostawy oraz dane ogólne dotyczące wykonawcy tj. pełna nazwa (firmy) oraz aktualny adres wykonawcy, nr telefonu i fax., zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, (dotyczy podmiotu zbiorowego) wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w SIWZ cz. II pkt 2 lit. b, c, d, e, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.Złożą oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 3 do SIWZ;nie podlegają wykluczeniu z postępowania z powodów określonych w art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych,spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych,pozostają związani ofertą przez okres 60 dni ( licząc od dnia, w którym upływa termin składania ofert).Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (min. 1)- zgodnie z załącznikiem nr 4. Ważny dokument dopuszczający przedmiot zamówienia do obrotu w kraju -zgodnie z obowiązującym prawem stosownie do pakietu ( np. CE lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych oznaczonych znakiem CE dla którego wystawiono deklarację zgodności). Dokument musi być w języku polskim lub przetłumaczony na język polski. W przypadku, gdy Wykonawcy będą ubiegać się wspólnie o zamówienie publiczne ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, zgodnie z art. 23 ust. 2. Pełnomocnictwo dołączyć do oferty. Zamawiający na podstawie art. 36 ust. 4 żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, a także podania nazw (firm) proponowanych podwykonawców ( w przypadku, gdy zachodzi taka sytuacja - dokument dołączyć do oferty przetargowej)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. jakość 20 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sk1.am.poznan.pl. Opłata: 40 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.06.2007, godzina 10:00, Siedziba Zamawiającego, sala wykładowa, III piętro, wejście D.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.04.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Zakup respiratorów dla dzieci i dorosłych wysokiej klasy ( jeden zestaw z kompresorem) - 5 szt i respiratorów stacjonarnych wysokiej klasy - 5 szt oraz aparatów do znieczulania ogólnego wraz z zestawem monitorujacym - 3 szt. 1) Krótki opis: Respirator dla dzieci i dorosłych wysokiej klasy ( jeden zestaw z komtresorem) 5 sztuk. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: pakiet składa się z 1 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 1 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. jakość 20 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Zakup respiratorów dla dzieci i dorosłych wysokiej klasy ( jeden zestaw z kompresorem) - 5 szt i respiratorów stacjonarnych wysokiej klasy - 5 szt oraz aparatów do znieczulania ogólnego wraz z zestawem monitorujacym - 3 szt. 1) Krótki opis: respirator stacjonarny wysokiej klasy - 5 sztuk. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: pakiet składa się z 1 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 1 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. jakość 20 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Zakup respiratorów dla dzieci i dorosłych wysokiej klasy ( jeden zestaw z kompresorem) - 5 szt i respiratorów stacjonarnych wysokiej klasy - 5 szt oraz aparatów do znieczulania ogólnego wraz z zestawem monitorujacym - 3 szt. 1) Krótki opis: aparaty do znieczulania ogólnego wraz z zestawem monitorujacym - 3 sztuki. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00, 33.16.21.00. 3) Wielkość lub zakres: pakiet składa się z 1 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 1 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. jakość 20 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.