Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-29
Katowice: Prenumerata prasy na 2013 rok dla Izby Skarbowej w Katowicach (prasa papierowa i elektroniczna) - ZKP-12/2012
Numer ogłoszenia: 253091 - 2012; data zamieszczenia: 29.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Katowicach , ul. Damrota 25, 40-022 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2076000, faks 032 2076010.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.isnet.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prenumerata prasy na 2013 rok dla Izby Skarbowej w Katowicach (prasa papierowa i elektroniczna) - ZKP-12/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z trzech części: Część nr 1 - Prenumerata wydań papierowych prasy na 2013 rok wraz z dostawą do trzech lokalizacji Izby Skarbowej w Katowicach: a) Katowice, ul. Damrota 25, b) Bielsko-Biała, ul. Traugutta 2a, c) Częstochowa, ul. Rejtana 9. Część nr 2 - 2 prenumeraty e-Rzeczpospolitej na 2013 rok z dostępem on-line do numerów archiwalnych oraz do produktów specjalistycznych: a) Rzeczpospolita - dodatek Ekspert Księgowego, b) Archiwum Rzeczpospolitej - prawo, c) Serwis Prawo w Firmie. Część nr 3 - 7 prenumerat e-Dziennika Gazety Prawnej na 2013 rok (pełne wydanie Dziennika Gazety Prawnej w Internecie).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.20.00.00-2, 79.98.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za znajdujący się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia uważany będzie podmiot, który posiada na własnym rachunku środki finansowe lub ma zdolność kredytową w wysokości co najmniej: a) dla Części nr 1 - 60 000 zł, b) dla Części nr 2 - 3 500 zł, c) dla Części nr 3 - 3 500 zł. Wykonawca składający ofertę na wykonanie więcej niż jednej części winien posiadać na własnym rachunku środki finansowe lub mieć zdolność kredytową w wysokości równej sumie kwot z poszczególnych części. Jeżeli Wykonawca polega na zdolności finansowej innych podmiotów, wówczas zobowiązany jest przedłożyć: a) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu środków finansowych na czas realizacji zamówienia, b) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których podmioty, na zdolności finansowej których Wykonawca będzie polegał, posiadają rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową ww. podmiotów, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Brak wymaganych dokumentów będzie oceniany jako niespełnienie warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Formularz oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ), Formularz cenowy - opis przedmiotu zamówienia dla Części 1, 2, 3 (Załączniki nr 4A, 4B, 4C do SIWZ)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza, za swoją zgodą, korzystne dla Zamawiającego zmiany w treści umowy zgodnie z Kodeksem Cywilnym.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 40-022 Katowice, ul. Damrota 25, pok. 114.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2012 godzina 10:00, miejsce: 40-022 Katowice, ul. Damrota 25, pok. 114.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prenumerata wydań papierowych prasy na 2013 rok wraz z dostawą do trzech lokalizacji Izby Skarbowej w Katowicach: a) Katowice, ul. Damrota 25, b) Bielsko-Biała, ul. Traugutta 2a, c) Częstochowa, ul. Rejtana 9..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prenumerata wydań papierowych prasy na 2013 rok wraz z dostawą do trzech lokalizacji Izby Skarbowej w Katowicach: a) Katowice, ul. Damrota 25, b) Bielsko-Biała, ul. Traugutta 2a, c) Częstochowa, ul. Rejtana 9..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.20.00.00-2, 79.98.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2 prenumeraty e-Rzeczpospolitej na 2013 rok z dostępem on-line do numerów archiwalnych oraz do produktów specjalistycznych: a) Rzeczpospolita - dodatek Ekspert Księgowego, b) Archiwum Rzeczpospolitej - prawo, c) Serwis Prawo w Firmie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 prenumeraty e-Rzeczpospolitej na 2013 rok z dostępem on-line do numerów archiwalnych oraz do produktów specjalistycznych: a) Rzeczpospolita - dodatek Ekspert Księgowego, b) Archiwum Rzeczpospolitej - prawo, c) Serwis Prawo w Firmie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.98.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 7 prenumerat e-Dziennika Gazety Prawnej na 2013 rok (pełne wydanie Dziennika Gazety Prawnej w Internecie).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 7 prenumerat e-Dziennika Gazety Prawnej na 2013 rok (pełne wydanie Dziennika Gazety Prawnej w Internecie).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.98.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Remonty schodów zewnętrznych w wybranych obiektach Uniwersytetu Śląskiego
- Zakup wraz z dostawami sukcesywnymi oraz wniesieniem środków czystości dla całego garnizonu śląskiego Policji
- Usługa w zakresie zapewnienia całodobowej opieki weter.dla psów i koni służbowych oraz psów i koni służbowych wycofanych ze służby pozostających na stanie jednostek teren. garnizonu śląskiego Policji
- Roboty remontowo-malarskie w budynku B przy ul. Kossutha 13 w Katowicach
- Wykonanie placu zabaw w ramach Budżetu Obywatelskiego Miasta Katowice "Koszutkowy plac zabaw - Etap II" w rejonie ul. Wyszyńskiego 26 w Katowicach
- ROPS.PZP.332.13.2025 - Dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby ROPS w ramach projektów pn.: Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej - ROPS WSL i Kształcenie kadr (...)
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.