Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-24
Lębork: Bezpośrednia ochrona fizyczna wraz z obsługą techniczną i utrzymaniem czystości budynku biurowca przy ul. B. Krzywoustego 1 w Lęborku.
Numer ogłoszenia: 253102 - 2009; data zamieszczenia: 24.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej , ul. Kard. S. Wyszyńskiego 3, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8622670, faks 059 8622670.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lebork.pl; www.bip.lebork.pl; adres e-mail: mzgk.leb@gmail.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bezpośrednia ochrona fizyczna wraz z obsługą techniczną i utrzymaniem czystości budynku biurowca przy ul. B. Krzywoustego 1 w Lęborku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Bezpośrednia ochrona fizyczna wraz z obsługą techniczną i utrzymaniem czystości budynku biurowca przy ul. B. Krzywoustego 1 w Lęborku. Szczegółowy zakres czynności oraz sposób wykonywania usługi określa załącznik nr 1 do umowy stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.10 - Usługi dozoru 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości 3.000,00 złotych wykonawca zobowiązany jest wnieść do dnia 3 sierpnia 2009r. do godz. 1500. 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Lęborku przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 3 - konto Nr 97 1160 2202 0000 0001 2702 4923 w Banku Millenium SA w Lęborku (przez określenie wadium wniesione w pieniądzu rozumie się wpłynięcie wadium na konto Zamawiającego, a nie dokonanie samej wpłaty bądź przelewu kwoty wadium w jakimkolwiek oddziale bankowym lub Urzędzie Pocztowym). 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowywać będzie na rachunku bankowym. 5. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: 5.1. upłynie termin związania ofertą, 5.2. zawarta zostanie umowa w sprawie zamówienia publicznego, 5.3. zamawiający unieważni postępowanie o udzieleniu zamówienia, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wnoszenia. 6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium (z zastrzeżeniem pkt. 9), na wniosek wnioskodawcy: 6.1. który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert, 6.2. który zostanie wykluczony z postępowania, 6.3.którego oferta zostanie odrzucona. 7. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócone zostanie wadium na podstawie pkt. 6, ppkt 6.2. i 6.3., jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu zostanie unieważniona czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wniosą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 8. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 10.1. odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 10.2. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu. 1.1. Przyjęcie projektu umowy o wykonanie usługi stanowiącej Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 1.2. Spełnienie warunków wymienionych w art. 22 oraz w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania przedmiotowej usługi, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.3. Posiadanie koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony osób fizycznych i mienia. 1.4. Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnego z przedmiotem zamówienia, obejmującego okres trwania umowy. 1.5. Brak zaległości w stosunku do Urzędu Skarbowego. 1.6. Brak zaległości w stosunku do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (KRUS). 1.7. Brak zaległości w stosunku do gminy właściwej dla wykonawcy w opłacaniu podatków lokalnych związanych z jego działalnością. 1.8. Ważność oferty przez okres 30 dni. 1.9. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia dotycząca bezpośredniej ochrony fizycznej budynku, ze względu na jego specyfikę wymagającą odpowiednich zezwoleń i dokumentów zabezpieczających nie może być powierzona podwykonawcom. Pozostała część przedmiotu zamówienia może być powierzona podwykonawcom. 1.10.Wniesienie wymaganego wadium. 2. Ocenę spełnienia warunków wymaganych od wykonawców dokonuje się poprzez sprawdzenie dokumentów określonych w pkt. IX SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą (Zał. nr 2) następujące dokumenty oraz oświadczenia: 1. Dokumenty określające stan prawny, miejsce zarejestrowania, główną siedzibę firmy oraz osobę uprawnioną do jej reprezentowania. 2. Koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony osób fizycznych i mienia. 3. Polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodną z przedmiotem zamówienia, obejmującą okres trwania umowy. 4. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Zał. nr 3). 5. Oświadczenie o braku zaległości podatkowych względem Urzędu Skarbowego (Zał. nr 3). 6. Oświadczenie o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne względem ZUS lub KRUS (Zał. nr 3). 7. Oświadczenie o braku zaległości w opłacaniu podatków lokalnych związanych z działalnością wykonawcy względem gminy właściwej dla niego (Zał. nr 3). 8. Dowód wniesienia wymaganego wadium. 9. Oświadczenie o ważności oferty przez okres 30 dni (Zał. nr 2). 10. Oświadczenie o przyjęciu warunków załączonego projektu umowy o wykonanie usługi stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ (Zał. nr 2). 11. Oświadczenie o zapoznaniu się ze SIWZ oraz przyjęciu jej warunków bez zastrzeżeń (Zał. nr 2). 12. Wskazanie części zamówienia, która powierzona zostanie podwykonawcom (Zał. nr 2). 13. Ofertę (wypełniony Zał. Nr 2). Wszystkie kserokopie winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.lebork.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski zarząd Gospodarki Komunalnej w Lęborku, ul. Kard. S. Wyszyńskiego 3, 84-300 Lębork - pokój nr 2..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2009 godzina 12:00, miejsce: Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Lęborku, ul. Wyszyńskiego 3, 84-300 Lębork - sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LĘBORKA
- "Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Lęborskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi"
- ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI SZKOLNEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 5 W LĘBORKU W OKRESIE 02.01.2025R.- 31.12.2025R
- "Dostawa sprzętu wraz z oprogramowaniem w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU POWIATU LĘBORSKIEGO I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH PODLEGŁYCH POWIATOWI LĘBORSKIEMU ORAZ PROWADZENIE OBSŁUGI KASOWEJ W STAROSTWIE POWIATOWYM W LĘBORKU
- Świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz specjalistycznych usług
- Dostawy warzyw i owoców
więcej: przetargi w Lęborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi utrzymania czystości terenu Sądu Rejonowego w Kędzierzynie-Koźlu w 2025r.
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w siedzibie Oddziału Terenowego KOWR w Rzeszowie i Sekcjach Zamiejscowych w 2025 i 2026 r.
- Kompleksowe utrzymanie czystości na terenie administracyjnym Nadleśnictwa Sulęcin
- Sprzątanie w pomieszczeniach biurowych oraz dbanie o teren wokół budynków
- Świadczenie usług sprzątania na potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu.
- Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń w: SR w Szamotułach, OK nr 1 przy SR w Sz-łach, VI ZWKW w Międzychodzie oraz utrzymania czystości na terenie zewn. SR w Sz-łach od 01.01.2025 do 30.06.2026
więcej: Usługi dozoru »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.