eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CiechanówZorganizowanie i przeprowadzenie profesjonalnego kursu wizaż i stylizacja paznokci dla 6 osób niepełnosprawnych mieszkańców powiatu ciechanowskiego - uczestników projektu Aktywność szansą na zatrudnienie i usamodzielnienie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-16

Ciechanów: Zorganizowanie i przeprowadzenie profesjonalnego kursu wizaż i stylizacja paznokci dla 6 osób niepełnosprawnych mieszkańców powiatu ciechanowskiego - uczestników projektu Aktywność szansą na zatrudnienie i usamodzielnienie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 253120 - 2012; data zamieszczenia: 16.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 204828 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. 17 Stycznia 7, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 672 52 16, 673 45 44, faks 023 672 52 16.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: powiatowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie profesjonalnego kursu wizaż i stylizacja paznokci dla 6 osób niepełnosprawnych mieszkańców powiatu ciechanowskiego - uczestników projektu Aktywność szansą na zatrudnienie i usamodzielnienie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie profesjonalnego kursu wizaż i stylizacja paznokci dla 6 osób niepełnosprawnych mieszkańców powiatu ciechanowskiego - uczestników projektu Aktywność szansą na zatrudnienie i usamodzielnienie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Program zajęć teoretycznych i praktycznych ma obejmować 200 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna = 45 minut zegarowych). Zajęcia muszą odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w mieście Ciechanów, w budynku pozbawionym barier architektonicznych, o lokalizacji dogodnej dla osób dojeżdżających z terenu Powiatu Ciechanowskiego (położonego nie dalej niż 400 m. od najbliższego przystanku komunikacji miejskiej). Wykonawca zobowiązany jest: 1) zapewnić uczestnikom kursu salę wyposażoną w sprzęt niezbędny w zakresie realizacji tematyki szkolenia, 2) zapewnić catering (dwudaniowy obiad - zupa i drugie danie, kawa, herbata, ciastka, ciasto, owoce), 3) zapewnić ubezpieczenie 6 osób niepełnosprawnych - uczestników kursu przez okres trwania kursu, 4) zapewnić materiały dydaktyczne i starter zawierający: 1. Stylizacja paznokci 2. Wizaż Profesjonalną lampę UV 36W tunelową - 1 szt. Pędzel do nakładania podkładu - 1 szt. Żarówki 9W do kompletu - 4 szt. Pędzel do pudru - 1 szt. Żel clear (przezroczysty) 5ml - 1 szt. Ścięty ukośnie pędzel do różu - 1 szt. Żel pink (różowy) 5ml - 1 szt. Pędzel wachlarz - 1 szt. Żel white (biały) 5ml - 1 szt. Aplikator do cieni - 6 szt. Tipsy naturalne w rozmiarach od 1 do 10, elastyczne i mocne - 1 saszetka (100 szt.) Szczoteczka do rzęs - 1 szt. Klej do tipsów 3g super mocny - 1 szt. Szczoteczka do brwi i grzebyk - 1 szt. Gilotyna - 1 szt. Zalotka - 1 szt. Pilnik prosty 80/80 - 2 szt. Pędzel ścięty do brwi - 1 szt. Pilnik banan 100/180 - 2 szt. Zaokrąglony pędzel do cieni - 2 szt. Blok polerski biały 100/100 - 1 szt. Liner do wykonywania kreski - 1 szt. Patyczki z drzewa pomarańczowego - 5 szt. Pędzel płaski do ust - 3 szt. Cleaner - płyn do przemywania masy żelowej 100ml - 1 szt. Trójkątne gąbki do podkładu - 4 szt. Tips off - płyn do zdejmowania tipsów 100ml - 1 szt. Pufka z uchwytem do nakładania pudru sypkiego - 2 szt. Brush cleaner - płyn do czyszczenia pędzelków 100ml - 1 szt. Paleta cieni - 1 szt. (24 kolory) Waciki bezpyłowe - 250 szt. Puder sypki - 1 szt. Najwyższej jakości pędzelek do nakładania żelu - włosie Toray - 1 szt. Puder w kremie - 1 szt. Oliwka do skórek 15ml - 1 szt. Róż do policzków - 1 szt. Primer - wytrawiacz 6ml - 1 szt. Płyn do demakijażu - 1 szt. (200 ml) Cuticle remover - preparat do usuwania skórek 6ml - 1 szt. Karuzela pełna ozdób - 1 szt. Komplet lakierów do paznokci - 10 szt. 5) informować o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji kursowej informacji o udziale Unii Europejskiej, a także oznakowania miejsca realizacji kursu, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.07.2006) oraz Rozporządzenia Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr 1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. 6) zapewnić uczestnikom kursu warunki do nauki zgodne z zasadami BHP. 7) przeprowadzić wśród uczestników zajęć oceny merytorycznej i technicznej przebiegu kursu, m. in. na podstawie formularza ankiety oceniającej, jak również do przedstawienia jej wyników Zamawiającemu. 8) opracować program kursu i przedłożyć go Zamawiającemu na 14 dni przed rozpoczęciem kursu. Program musi zawierać następujące informacje: a) nazwę i zakres kursu; b) miejsce, gdzie odbywać się będzie kurs; c) czas trwania kursu (data i godziny); d) plan nauczania określający tematy zajęć oraz ich wymiar; 9) przekazać na 7 dni przed rozpoczęciem kursu harmonogramu planowanych do realizacji zajęć Zamawiającemu. 10) prowadzić odpowiednią dokumentację składającą się co najmniej z: a) dziennika zajęć; b) imiennej listy obecności uczestników kursu (w każdym dniu kursu); c) imiennej listy, na której uczestnicy kursu będą potwierdzać otrzymanie materiałów dydaktycznych i startera; d) imiennej listy, na której uczestnicy kursu będą potwierdzać odbiór cateringu (w każdym dniu kursu); 11) wystawić zaświadczenia o ukończeniu przez każdego z uczestników kursu. 12) niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o: a) nie zgłaszaniu się uczestników; b) przerwaniu kursu lub rezygnacji uczestnika; c) innych sytuacjach, które mogą mieć wpływ na realizację programu kursu i umowy. 13) przekazać Zamawiającemu, w terminie do 7 dni od dnia zakończenia kursu, następujących dokumentów: a) dziennika zajęć; b) imiennej listy obecności uczestników kursu (w każdym dniu kursu); c) imiennej listy, na której uczestnicy kursu będą potwierdzać otrzymanie materiałów dydaktycznych i startera; d) imiennej listy, na której uczestnicy kursu będą potwierdzać odbiór cateringu (w każdym dniu kursu); e) zaświadczeń o ukończeniu przez uczestników kursu; f) ankiet oceniających przeprowadzonych wśród uczestników kursu, g) dowodu ubezpieczenia uczestników na czas trwania kursu. 14) Przechowywać dokumenty potwierdzające realizację przedmiotowego kursu do dnia 31.12.2020 r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Aktywność szansą na zatrudnienie i usamodzielnienie realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, DZIAŁANIE 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, PODDZIAŁANIE 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Ciechanowie 06-400 Ciechanów , ul. 17 Stycznia 7.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pracownia Rozwoju Inkubator, Hanna Kuczkowska, ul. Stary Rynek 5, 06-500 Mława, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28455,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 17400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27876,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.