eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Dostawa wraz z montażem mebli biurowych dla Oddziału ZUS w Chorzowie przy ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-07

Chorzów: Dostawa wraz z montażem mebli biurowych dla Oddziału ZUS w Chorzowie przy ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45
Numer ogłoszenia: 253137 - 2008; data zamieszczenia: 07.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie , ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3490538, fax. 032 3490580.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem mebli biurowych dla Oddziału ZUS w Chorzowie przy ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli biurowych drewnianych dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddziału w Chorzowie przy ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45 w Chorzowie. Zakres niniejszego zamówienia obejmuje: 1. Krzesła: - krzesło obrotowe - 28 sztuk, 2. Biurka: - biurko systemowe L z kontenerem i blendą - 2 sztuki, - biurko prostokątne z kontenerem na kółkach i blendą - 24 sztuki, 3. Szafy drewniane: - szafa ubraniowo-aktowa - 15 sztuk, - szafa aktowa - 10 sztuk, - nadstawka do szafy - 25 sztuk. Wymagany okres gwarancji na dostarczone meble oraz ich montaż wynosi - min. 24 miesiące licząc od dnia podpisania (przez strony umowy) protokołu odbioru ilościowego i jakościowego mebli..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu winien przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości: 1 000,00 zł. (słownie: jeden tysiąc zł.)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełniają niżej wymienione warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z 2007 r.) zwanej dalej Ustawą. Warunek I: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek II: - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek III: - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek IV: - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia wyżej wymienionych warunków Wykonawcy muszą spełniać następujące kryteria: ad. Warunek I 1. prowadzić działalność gospodarczą zarejestrowaną we właściwym rejestrze albo w ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie wymagane uprawnienia dotyczą każdego z nich. ad. Warunek II 2. wykonać w okresie ostatnich 3 lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej dwa zamówienia w ramach zawartych umów (jedno zamówienie - jedna umowa) tożsame z niniejszym zamówieniem tj.: dostawą i montażem mebli biurowych. Każde zamówienie o wartości brutto nie niższej niż wartość brutto złożonej oferty. W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie Wykonawcy mogą uzupełniać się doświadczeniem. Warunek zostanie spełniony, jeżeli jeden, niektórzy lub każdy z podmiotów wykaże się i udokumentuje spełnienie warunku określonego jw. ad. Warunek III 3. posiadać do dyspozycji własne środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości niezbędnej do wykonania zamówienia. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek ten mogą oni spełniać wspólnie (łącznie). ad. Warunek IV 4. nie zalegać z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek ten winien spełniać każdy z Wykonawców. Ocena spełnienia przez Wykonawców wymaganych warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą dostarczyć następujące dokumenty: ad. Warunek I 1. dołączyć do formularza oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. ad. Warunek II 2. dołączyć do oferty wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, spełniających wymagania opisane w punkcie 2 ad. Warunek II. Wykaz musi zawierać takie informacje jak: - datę wykonania zamówienia - odbiorców, - przedmiot zamówienia, - wartość brutto zamówienia. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane dostawy zostały wykonane należycie. Pożądane jest, aby dokumenty te zawierały również wartość całego zamówienia i datę realizacji co pozwoli bezsprzecznie przyporządkować dokument do konkretnego zamówienia podanego w Wykazie. Dokumenty o charakterze ogólnym odnoszącym się do współpracy z danym Zamawiającym nie będą uwzględniane. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia muszą być wystawione po zakończeniu realizacji zamówienia. ad. Warunek III 3. złożyć na formularzu oferty oświadczenie, że Wykonawca posiada własne środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości niezbędnej do wykonania zamówienia. ad. Warunek IV 4a. dołączyć do oferty aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4b. dołączyć do oferty zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat, podatków lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku złożenia oferty przez spółkę jawną stosowne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego musi odnosić się do spółki jawnej, a nie jej wspólników..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl/zampub.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie, 41-500 Chorzów, ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45, III piętro, pokój 325.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie, 41-500 Chorzów, ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45, III piętro, pokój 325.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.