eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CieszynOpracowanie księgozbioru Leopolda Jana Szersznika oraz starych druków z biblioteki Czytelni Ludowej i Biblioteki Dekanatu w Cieszynie, wchodzących w skład zbiorów Książnicy Cieszyńskiej w Cieszynie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-18

Cieszyn: Opracowanie księgozbioru Leopolda Jana Szersznika oraz starych druków z biblioteki Czytelni Ludowej i Biblioteki Dekanatu w Cieszynie, wchodzących w skład zbiorów Książnicy Cieszyńskiej w Cieszynie.
Numer ogłoszenia: 253141 - 2007; data zamieszczenia: 18.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Książnica Cieszyńska, ul. Mennicza 46, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 033 8513840, fax 033 8513840.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kc-cieszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie księgozbioru Leopolda Jana Szersznika oraz starych druków z biblioteki Czytelni Ludowej i Biblioteki Dekanatu w Cieszynie, wchodzących w skład zbiorów Książnicy Cieszyńskiej w Cieszynie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie księgozbioru Leopolda Jana Szersznika oraz starych druków z biblioteki Czytelni Ludowej i Biblioteki Dekanatu w Cieszynie, wchodzących w skład zbiorów Książnicy Cieszyńskiej w Cieszynie. Łącznie do popracowania przeznaczono ok. 14.400 woluminów starych druków, 3.700 woluminów druków XIX i XX-wiecznych oraz ok. 1.000 jednostek inwentarzowych rękopisów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.87.52.00 - Usługi katalogowania Kod CPV wg słownika 2008: 79.99.52.00 - Usługi katalogowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.01.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. a) zapewnią osoby, które będą uczestniczyć przy realizacji zamówienia, posiadające wymagane kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie tj. aa) w przypadku realizacji całego zamówienia (część A+B): - 1 osoba - kierownik naukowy musi wylegitymować się wykształceniem wyższym (tytuł magistra) bibliotekarskim, lub historycznym, bądź filologicznym, co najmniej pięcioletnią praktyką w zakresie katalogowania starych druków i lub rękopisów, a także co najmniej trzyletnią praktyką w zakresie sprawowania funkcji kierowniczej w bibliotece naukowej, - 4 osoby - pracownicy z wykształceniem wyższym (tytuł magistra) bibliotekarskim, lub historycznym, bądź filologicznym, z których co najmniej trzech musi wylegitymować się przynajmniej jednoroczną praktyką w zakresie katalogowania starych druków, a co najmniej jeden wykazać się musi przynajmniej trzyletnią praktyką w zakresie opracowania rękopisów bibliotecznych; bb) w przypadku realizacji części A zamówienia odnoszącej się do zbiorów drukowanych i rękopiśmiennych: - 1 osoba - kierownik naukowy musi wylegitymować się wykształceniem wyższym (tytuł magistra) bibliotekarskim, lub historycznym, bądź filologicznym, co najmniej pięcioletnią praktyką w zakresie katalogowania starych druków i lub rękopisów, a także co najmniej trzyletnią praktyką w zakresie sprawowania funkcji kierowniczej w bibliotece naukowej, - 3 osoby - pracownicy z wykształceniem wyższym (tytuł magistra) bibliotekarskim, lub historycznym, bądź filologicznym, z których co najmniej dwóch musi wylegitymować się przynajmniej jednoroczną praktyką w zakresie katalogowania starych druków, a co najmniej jeden wykazać się musi przynajmniej trzyletnią praktyką w zakresie opracowania rękopisów bibliotecznych; cc) w przypadku realizacji części B zamówienia odnoszącej się do zbiorów drukowanych: - 1 osoba - kierownik naukowy musi wylegitymować się wykształceniem wyższym (tytuł magistra) bibliotekarskim, lub historycznym, bądź filologicznym, co najmniej pięcioletnią praktyką w zakresie katalogowania rękopisów, a także co najmniej trzyletnią praktyką w zakresie sprawowania funkcji kierowniczej w bibliotece naukowej, - 1 osoba - pracownik z wykształceniem wyższym (tytuł magistra) bibliotekarskim, lub historycznym, bądź filologicznym, legitymujący się przynajmniej trzyletnią praktyką w zakresie opracowania starych druków; b) dysponują sprzętem komputerowym (w liczbie jednostek równej liczbie osób zatrudnionych przy realizacji odpowiednich części zamówienia, zgodnie z wymogami określonymi w pkt. 5.2.a), wraz z licencjami na niezbędne oprogramowanie tj. 1) system biblioteczny pozwalający na tworzenie katalogowych baz danych obsługiwanych przez program MAK w formacie stosowanym przez Książnicę Cieszyńską oraz 2) niezbędny do jego użytkowania system operacyjny. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 u.P.z.p.). Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą *spełnia - nie spełnia* na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu albo składania ofert, c) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia (mogą zostać dołączone życiorysy tych osób) niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, e) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca, f) oświadczenie wg załącznika nr 2 do SIWZ o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 u.P.z.p.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ks.cieszyn.bip-gov.info.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: można odebrać w siedzibie Książnicy Cieszyńskiej, ul. Mennicza 46, pok. 06, po dokonaniu wpłaty 20 zł, - za zaliczeniem pocztowym zamawiający prześle na adres wskazany we wniosku..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Ofertę opakowaną i oznaczoną zgodnie z wytycznymi zawartymi w SIWZ należy złożyć w Książnicy Cieszyńskiej, ul. Mennicza 46, pokój 06..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wsparcie udzielone przez Islandię, Lichtenstein oraz Norwegię poprzez dofinansowanie ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie księgozbioru Leopolda Jana Szersznika wchodzącego w skład zbiorów Książnicy Cieszyńskiej w Cieszynie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie druków (ok. 11.200 woluminów starych druków i ok. 3.700 woluminów druków XIX i XX-wiecznych) oraz rękopisów (ok. 1.000 jednostek inwentarzowych) z księgozbioru Leopolda Jana Szersznika..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.87.52.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie starych druków z biblioteki Czytelni Ludowej i Biblioteki Dekanatu w Cieszynie, wchodzących w skład zbiorów Książnicy Cieszyńskiej w Cieszynie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie starych druków z biblioteki Czytelni Ludowej i Biblioteki Dekanatu w Cieszynie (łacznie ok. 3200 woluminów), wchodzących w skład zbiorów Książnicy Cieszyńskiej w Cieszynie..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.87.52.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.