Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2008-10-07
Zawiercie: Remont d¼wigu szpitalnego w Szpitalu Powiatowym w Zawierciu
Numer og³oszenia: 253143 - 2008; data zamieszczenia: 07.10.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy , ul. Miodowa 14, 42-400 Zawiercie, woj. ¶l±skie, tel. 032 6740361, fax. 032 6721532.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpitalzawiercie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remont d¼wigu szpitalnego w Szpitalu Powiatowym w Zawierciu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont d¼wigu szpitalnego poprzez zastosowanie nowego systemu sterowania prac± d¼wigu wraz z wymian± tablic oraz zmiana systemu napêdu drzwi automatycznych, modernizacja kabiny oraz panela sterowniczego z zastosowaniem kart dostêpu jak równie¿ za³o¿enie ³±czno¶ci telefonicznej w kabinie w dwóch trybach pracy: awaryjnym i serwisowym..
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.53.14.00 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji d¼wigów .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 1. Zgodnie z tre¶ci± art. 22 ust.1 Ustawy PZP o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki: 1) posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ; 2) posiadaj± niezbêdn± wiedz± i do¶wiadczenie, oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia; 4) nie zachodz± przes³anki wykluczenia okre¶lone w art. 24 ustawy; 2. Wyra¿aj± zgodê na wszystkie warunki okre¶lone w SIWZ ³±cznie ze wzorem umowy. 3. Przygotuj± ofertê zgodnie z wytycznymi zawartymi w niniejszej SIWZ. Ocena spe³niania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez wykonawcê o¶wiadczeñ i dokumentów wed³ug formu³y spe³nia / nie spe³nia..
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci tj. posiada wpis do w³a¶ciwego rejestru lub ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, potwierdzaj±cy prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie objêtym przedmiotem zamówienia. Za spe³nienie tego wymogu Zamawiaj±cy uzna: Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 2. Wykonawca musi posiadaæ niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie, oraz dysponowaæ potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Za spe³nienie wymogu Zamawiaj±cy uzna: a/ Wykaz wykonanych us³ug w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± us³udze stanowi±cej przedmiot zamówienia z podaniem ich warto¶ci brutto, dat wykonania i odbiorców oraz za³±czenia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e us³ugi te zosta³y wykonane nale¿ycie. Spe³nieniem warunku bêdzie wykazanie co najmniej 1 takiego zamówienia o warto¶ci nie ni¿szej ni¿ warto¶æ oferty, potwierdzonego dokumentem potwierdzaj±cym nale¿yte wykonanie zamówienia np. referencjami. Wzór wykazu stanowi za³±cznik Nr 4 do SIWZ. b/ Wykaz osób i podmiotów, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia, niezbêdnych do wykonania zamówienia a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci, c/ Dokumenty stwierdzaj±ce, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia. Spe³nieniem warunku okre¶lonego w punkcie b/ i c/ bêdzie wykazanie co najmniej dwóch pracowników z uprawnieniami do prowadzenia napraw i przegl±dów d¼wigów oraz wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji urz±dzeñ i instalacji elektroenergetycznych o napiêciu do 1 kVc oraz co najmniej jednego pracownika z uprawnieniami UDT do modernizacji d¼wigów osobowych. 3. Nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 Ustawy PZP). Za spe³nienie tego wymogu Zamawiaj±cy uzna: Wykonawcy winni z³o¿yæ O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu o zamówienie publiczne na podstawie art. 22 ust.1 ustawy PZP - stanowi±ce za³±cznik Nr 3 do SIWZ. 4. Zdolno¶æ ekonomiczna i finansowa - Wykonawca znajduje siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia. Za spe³nienie wymogu Zamawiaj±cy uzna: - dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej na kwotê minimum 100 tys. z³. - O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu o zamówienie publiczne na podstawie art. 22 ust.1 ustawy PZP - stanowi±ce za³±cznik Nr 4 do SIWZ. Wymogi dotycz±ce przedmiotu zamówienia - Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca wraz z ofert± przed³o¿y³ o¶wiadczenie, i¿ wszystkie materia³y u¿yte do realizacji zamówienia bêd± posiadaæ odpowiednie atesty oraz bêd± spe³niaæ wymagania okre¶lone przez UDT..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzawiercie.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Szpital Powiatowy w Zawierciu
ul. Miodowa 14
42-400 Zawiercie
Dzia³ Zamówieñ Publicznych.
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 15.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Szpital Powiatowy w Zawierciu ul. Miodowa 14 42-400 Zawiercie Dzia³ Zamówieñ Publicznych.
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- ¦wiadczenie us³ug porz±dkowych w budynkach i na posesjach stanowi±cych w³asno¶æ Gminy Zawiercie, bêd±cych w administrowaniu ZGM w Zawierciu w 2025 r.
- "Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych na potrzeby Domu Pomocy Spo³ecznej w Zawierciu w roku 2025"
- "ZAKUP WRAZ ZDOSTAW¡ ARTYKU£ÓW ¯YWNO¦CIOWYCH DO MIEJSKIEGO O¦RODKA POMOCY SPO£ECZNEJ W ZAWIERCIU W PODZIALE NA 7 PAKIETÓW".
- Sukcesywna dostawa miêsa, drobiu, podrobów i wêdlin w I i II kwartale 2025r. dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Zawierciu
- "Dostawa paliw p³ynnych na potrzeby Przedsiêbiorstwa Us³ug Komunalnych spó³ka z o.o. w Zawierciu".
wiêcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawa d¼wigów osobowych oraz platform dla osób niepe³nosprawnych w jednostkach Policji po³o¿onych na terenie Poznania oraz Leszna
- Utrzymanie przez Wykonawcê w prawid³owym stanie technicznym infrastruktury d¼wigów osobowych, towarowych, platform dla niepe³nosprawnych na obiektach Komendy G³ównej Policji w Warszawie (...).
- Konserwacja urz±dzeñ d¼wigowych UTB
- Przegl±dy konserwacyjne i serwis 5 d¼wigów osobowych.
- "Dostawa wraz z demonta¿em i monta¿em d¼wigu osobowego (windy) do jednostki CUL w Poznaniu - Hotel Olimpia, ul. Taborowa 8, 60-790 Poznañ"
- Konserwacja, serwis oraz naprawa urz±dzeñ d¼wigowych na terenie Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika B³a¿ka w Inowroc³awiu
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.