eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZawiercieRemont d¼wigu szpitalnego w Szpitalu Powiatowym w Zawierciu

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2008-10-07

Zawiercie: Remont d¼wigu szpitalnego w Szpitalu Powiatowym w Zawierciu
Numer og³oszenia: 253143 - 2008; data zamieszczenia: 07.10.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy , ul. Miodowa 14, 42-400 Zawiercie, woj. ¶l±skie, tel. 032 6740361, fax. 032 6721532.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpitalzawiercie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remont d¼wigu szpitalnego w Szpitalu Powiatowym w Zawierciu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont d¼wigu szpitalnego poprzez zastosowanie nowego systemu sterowania prac± d¼wigu wraz z wymian± tablic oraz zmiana systemu napêdu drzwi automatycznych, modernizacja kabiny oraz panela sterowniczego z zastosowaniem kart dostêpu jak równie¿ za³o¿enie ³±czno¶ci telefonicznej w kabinie w dwóch trybach pracy: awaryjnym i serwisowym..

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.53.14.00 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji d¼wigów .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 1. Zgodnie z tre¶ci± art. 22 ust.1 Ustawy PZP o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki: 1) posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ; 2) posiadaj± niezbêdn± wiedz± i do¶wiadczenie, oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia; 4) nie zachodz± przes³anki wykluczenia okre¶lone w art. 24 ustawy; 2. Wyra¿aj± zgodê na wszystkie warunki okre¶lone w SIWZ ³±cznie ze wzorem umowy. 3. Przygotuj± ofertê zgodnie z wytycznymi zawartymi w niniejszej SIWZ. Ocena spe³niania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez wykonawcê o¶wiadczeñ i dokumentów wed³ug formu³y spe³nia / nie spe³nia..
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci tj. posiada wpis do w³a¶ciwego rejestru lub ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, potwierdzaj±cy prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie objêtym przedmiotem zamówienia. Za spe³nienie tego wymogu Zamawiaj±cy uzna: Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 2. Wykonawca musi posiadaæ niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie, oraz dysponowaæ potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Za spe³nienie wymogu Zamawiaj±cy uzna: a/ Wykaz wykonanych us³ug w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± us³udze stanowi±cej przedmiot zamówienia z podaniem ich warto¶ci brutto, dat wykonania i odbiorców oraz za³±czenia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e us³ugi te zosta³y wykonane nale¿ycie. Spe³nieniem warunku bêdzie wykazanie co najmniej 1 takiego zamówienia o warto¶ci nie ni¿szej ni¿ warto¶æ oferty, potwierdzonego dokumentem potwierdzaj±cym nale¿yte wykonanie zamówienia np. referencjami. Wzór wykazu stanowi za³±cznik Nr 4 do SIWZ. b/ Wykaz osób i podmiotów, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia, niezbêdnych do wykonania zamówienia a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci, c/ Dokumenty stwierdzaj±ce, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia. Spe³nieniem warunku okre¶lonego w punkcie b/ i c/ bêdzie wykazanie co najmniej dwóch pracowników z uprawnieniami do prowadzenia napraw i przegl±dów d¼wigów oraz wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji urz±dzeñ i instalacji elektroenergetycznych o napiêciu do 1 kVc oraz co najmniej jednego pracownika z uprawnieniami UDT do modernizacji d¼wigów osobowych. 3. Nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 Ustawy PZP). Za spe³nienie tego wymogu Zamawiaj±cy uzna: Wykonawcy winni z³o¿yæ O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu o zamówienie publiczne na podstawie art. 22 ust.1 ustawy PZP - stanowi±ce za³±cznik Nr 3 do SIWZ. 4. Zdolno¶æ ekonomiczna i finansowa - Wykonawca znajduje siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia. Za spe³nienie wymogu Zamawiaj±cy uzna: - dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej na kwotê minimum 100 tys. z³. - O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu o zamówienie publiczne na podstawie art. 22 ust.1 ustawy PZP - stanowi±ce za³±cznik Nr 4 do SIWZ. Wymogi dotycz±ce przedmiotu zamówienia - Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca wraz z ofert± przed³o¿y³ o¶wiadczenie, i¿ wszystkie materia³y u¿yte do realizacji zamówienia bêd± posiadaæ odpowiednie atesty oraz bêd± spe³niaæ wymagania okre¶lone przez UDT..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzawiercie.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Szpital Powiatowy w Zawierciu ul. Miodowa 14 42-400 Zawiercie Dzia³ Zamówieñ Publicznych.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 15.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Szpital Powiatowy w Zawierciu ul. Miodowa 14 42-400 Zawiercie Dzia³ Zamówieñ Publicznych.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.