Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-02
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa artykułów biurowych i piśmiennych - 15 pakietów Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka", do kontaktów: Jóźwicka Agnieszka, Al. Dzieci Polskich 20, 04-730 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8151024, fax 022 8151015, e-mail: zamowienia.publiczne@czd.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.czd. pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa artykułów biurowych i piśmiennych - 15 pakietów. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : siedziba zamawiającego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych i piśmiennych - 15 pakietów. Zamówienie w szczególności obejmuje: PAKIET NR 1 Artykuły biurowe I - 27 pozycji PAKIET NR 2 Artykuły biurowe II - 32 pozycje PAKIET NR 3 Artykuły biurowe III - 19 pozycji PAKIET NR 4 Artykuły biurowe IV - 8 pozycji PAKIET NR 5 Artykuły biurowe V - 20 pozycji PAKIET NR 6 Artykuły biurowe VI - 45 pozycji PAKIET NR 7 Artykuły biurowe VII - 8 pozycji PAKIET NR 8 Artykuły biurowe VIII - 9 pozycji PAKIET NR 9 Artykuły biurowe IX - 14 pozycji PAKIET NR 10 Artykuły biurowe X - 21 pozycji PAKIET NR 11 Etykiety - 18 pozycji PAKIET NR 12 Koperty - 18 pozycji PAKIET NR 13 Folie i papier - 15 pozycji PAKIET NR 14 Papier komputerowy - 7 pozycji PAKIET NR 15 Papier ksero - 10 pozycji 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca zobowiązany jest dołączyć katalog producenta/Wykonawcy, na potwierdzenie spełniania wymagań opisanych w Formularzu Cenowym. Zamawiający dopuszcza możliwość załączenia próbek jako potwierdzenie spełniania wymagań SIWZ - wówczas dołączona próbka musi zawierać oryginalne opakowanie. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Cały zakres zamówienia obejmuje 15 pakietów 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - za spełniających ten warunek Zamawiający uzna tych Wykonawców, którzy przedstawią w ofercie dokumenty o których mowa w pkt 1- 4. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; - za spełniających ten warunek Zamawiający uzna tych Wykonawców, którzy przedstawią w ofercie dokument o którym mowa w pkt 5. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie dostarczonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 2. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy, (wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 4. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 5. oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z art. 44 ustawy wg wzoru załączonego do SIWZ - załącznik nr 5.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czd.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówką przy odbiorze lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2007 godzina 11:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.05.2007, godzina 12:00, Siedziba zamawiającego, budynek K, pok. Nr 103.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.04.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: ARTYKUŁY BIUROWE I. 1) Krótki opis: Clipy, dziurkacze, nożyczki itd. - łącznie 27 pozycji. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00. 3) Wielkość lub zakres: zakres obejmuje 27 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: ARTYKUŁY PAPIERNICZE II. 1) Krótki opis: Książki kancelaryjne, bloki rysunkowe itd. - łącznie 32 pozycje. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00. 3) Wielkość lub zakres: zakres obejmuje 32 pozycje. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: ARTYKUŁY BIUROWE III. 1) Krótki opis: Folie, grzbiety, okładki do bindowania itd. - łącznie 19 pozycji. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00. 3) Wielkość lub zakres: zakres obejmuje 19 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: ARTYKUŁY PAPIERNICZE IV. 1) Krótki opis: Krepina, kredki, farby itd. - łącznie 8 pozycji. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00. 3) Wielkość lub zakres: zakres obejmuje 8 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: ARTYKUŁY PAPIERNICZE V. 1) Krótki opis: Klej, taśma klejąca, taśma pakowa, tusz do stempli itd. - łącznie 20 pozycji. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00. 3) Wielkość lub zakres: zakres obejmuje 20 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: ARTYKUŁY PAPIERNICZE VI. 1) Krótki opis: Koszulki, ofertówki, przekładki itd. - łącznie 45 pozycji. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00. 3) Wielkość lub zakres: zakres obejmuje 45 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: ARTYKUŁY PAPIERNICZE VII. 1) Krótki opis: Pojemniki archiwizacyjne, teczki wiązane itd. - łącznie 8 pozycji. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00. 3) Wielkość lub zakres: zakres obejmuje 8 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: ARTYKUŁY PAPIERNICZE VIII. 1) Krótki opis: Linijki, szuflady na dokumenty itd. - łącznie 8 pozycji. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00. 3) Wielkość lub zakres: zakres obejmuje 8 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: ARTYKUŁY PAPIERNICZE IX. 1) Krótki opis: Tablica magnetyczna, tablica korkowa itd. - łącznie 14 pozycji. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00. 3) Wielkość lub zakres: zakres obejmuje 14 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 10 Nazwa: ARTYKUŁY PAPIERNICZE X. 1) Krótki opis: Tusz do pióra, długopisy itd. - łącznie 21 pozycji. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00. 3) Wielkość lub zakres: zakres obejmuje 21 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 11 Nazwa: ETYKIETY. 1) Krótki opis: Etykiety - łącznie 18 pozycji. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00. 3) Wielkość lub zakres: zakres obejmuje 18 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 12 Nazwa: KOPERTY. 1) Krótki opis: Koperty - łącznie 18 pozycji. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00. 3) Wielkość lub zakres: zakres obejmuje 18 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 13 Nazwa: FOLIE I PAPIER. 1) Krótki opis: Folie, papier - łącznie 15 pozycji. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00. 3) Wielkość lub zakres: zakres obejmuje 15 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 14 Nazwa: PAPIER KOMPUTEROWY. 1) Krótki opis: Papier komputerowy - łącznie 7 pozycji. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00. 3) Wielkość lub zakres: zakres obejmuje 7 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 15 Nazwa: PAPIER KSERO. 1) Krótki opis: Papier ksero - łącznie 10 pozycji. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00. 3) Wielkość lub zakres: zakres obejmuje 10 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ROLETY MATERIAŁOWE DO KWATER INTERNATOWYCH
- Część 1: Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Powstańców Śląskich - Sternicza Część 2: Przebudowa skrzyżowania ul. Puławskiej z ul. Jagielską wraz z ul. Drumli
- Świadczenie usług w zakresie przeglądu serwisowego i konserwacji stałej urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych w pomieszczeniach technicznych i biurowych oraz kurtyn powietrznych.
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych oraz wynajmu sal szkoleniowych w związku z organizacją: "Kongresu Sportu Akademickiego i Gali Sportu Akademickiego" w terminie 29 - 31.10.2025 roku.
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
- Wykonanie usług cateringowych podczas 12 Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanisława Moniuszki w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów administracyjno-biurowych dla 12. Wojskowego Oddziału Gospodarczego.
- Dostawa materiałów biurowych do biura projektu
- Dostawa materiałów biurowych, ksiąg raportów, etykiet samoprzylepnych, etykiet termotransferowych
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych - numer sprawy: 9/ZP/2025
- Zakup, dostawa i montaż pomocy i sprzętów do zajęć w szkole podstawowej w Budzowie z filią w Grodziszczu
- Dostawa wraz z wniesieniem i montażem wyposażenia w ramach przebudowy i rozbudowy szkoły i przedszkola w Łachowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.