Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-24
Dąbrowa Górnicza: Budowa lodowiska na obiektach sportowych wykonanych w ramach ogólnopolskiego programu MOJE BOISKO - ORLIK 2012 - zad nr 1
Numer ogłoszenia: 253205 - 2009; data zamieszczenia: 24.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2956700, faks 032 2625032, 2956700.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa lodowiska na obiektach sportowych wykonanych w ramach ogólnopolskiego programu MOJE BOISKO - ORLIK 2012 - zad nr 1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej kwot dla dostaw i usług określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, zgodnie z postanowieniami Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). 1).Przedmiotem umowy jest dostawa przez Dostawcę na rzecz Zamawiającego kompletnego lodowiska przenośnego wraz z wyposażeniem, wykonanego w technologii aluminium ze sterowaniem i wewnętrzną rozdzielnią elektryczną wraz z agregatem chłodniczym, gwarantującego utrzymanie tafli lodowej grubości 7 cm. przy temp. zewn. do +12oC i prędkości wiatru 2 ms, dokonanie pierwszego montażu i rozruchu lodowiska a także pierwszego demontażu lodowiska zgodnie z paragrafem 5 pkt 1 projektu umowy 2). Miejscem dostawy jest boisko wielofunkcyjne poliuretanowe zlokalizowane przy Zespole Szkół Nr 2, ul. Piłsudskiego w Dąbrowie Górniczej. 3). W zakres przedmiotu umowy wchodzi ponadto przeprowadzenie instruktażu (w tym przekazanie niezbędnych instrukcji obsługi urządzeń), przeszkolenie pracowników wskazanych przez Zamawiającego i zapewnienie, przy udziale pracowników Zamawiającego, bieżącej konserwacji płyty lodowiska przy użyciu specjalistycznego sprzętu, w okresie pierwszych 90 dni eksploatacji. 4). Lokalizacja: Działka nr 135-3 k.m.85 przy ul. Piłsudskiego w Dąbrowie Górniczej. Na boisku poliuretanowym wybudowanym w ramach ogólnopolskiego programu MOJE BOISKO - ORLIK 2012 5). Charakterystyka obiektu: 1) Dostawa , montaż i uruchomienie sztucznego lodowiska o powierzchni 800 m2 (20x40 m.). a) agregat chłodniczy o następujących parametrach: - moc chłodnicza min.220 kW dla 35% roztworu glikolu etylenowego -11 -8 oC, - pięć stopni regulacji pracy, - czynnik ziębniczy R 410 A lub równoważny, o podobnych parametrach termodynamicznych, należący do grupy freonów ekologicznych np.R134a, R407c, R410A, 2 obwody ziębnicze, wentylatory chłodnicy z płynnie regulowaną prędkością z zastosowaniem falowników do sterowania wentylatorów, elektroniczny czujnik przepływu, moduł hydrauliczny z pompą, sprężarki umieszczone w wytłumionej akustycznie przestrzeni, - głośność agregatu nie może powodować przekroczenia dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku wg rozporządzenia ministra Środowiska z dnia 14.06.2007r.(Dz. U. nr 120 poz.826) w sprawie dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku, tabela 1 pkt 3. - agregat chłodniczy musi być nowy i posiadać oznakowanie CE zgodnie z obowiązującymi przepisami lub oznaczony znakiem budowlanym, zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. nr 92 poz.881). Panel elektryczny agregatu odporny na wpływy atmosferyczne oraz wyposażony w dostęp rewizyjny. Agregat wyposażony w mikroprocesorowy moduł sterujący umożliwiający wyświetlanie informacji i kontrolę przynajmniej następujących elementów: - temperatury glikolu i czynnika chłodniczego, - zabezpieczenia przed zamarzaniem parownika, - izolowany zbiornik buforowy min. 500 l. - sterowanie zdalne - styki bezprądowe zabezpieczające urządzenie przed awarią całego urządzenia. b) system chłodzący demontowanego lodowiska ( wymiary modułu 5 m. x 1 m.) wykonanego w technologii aluminiowej składającego się z następujących podzespołów: - z kolektorów zasilającego i powrotnego wykonanych z aluminium połączonych łącznikiem sprzęgającym, - orurowania chłodniczego z rurek aluminiowych połączonych przewodem giętkim pozwalającym na składanie i rozkładanie segmentu w sposób zapewniający szczelność instalacji. System chłodniczy winien pracować w układzie Tichelmana i umożliwiać składowanie segmentów jeden na drugim (palety). c) bandy rekreacyjne, samoprzymarzające w tafle lodowiska wykonane ze stali ogniowo ocynkowanej z wypełnieniem płytami PEHD w kolorze białym - grubość 8 mm., wysokość min. 1,2 m., promień bandy w narożnikach min 4,5 m., wyposażone w dwie furtki i bramę wjazdową dla rolby. d) bramki do hokeja - 2 szt., siatka ochronna poliestrowa 180 m2 o wymiarach oczka 3,5 x 3,5 cm. w kolorze białym, do zamontowania na istniejącej konstrukcji piłkochwytów na krótszych bokach lodowiska, chodniki gumowe dla łyżwiarzy - 100 m2 (100 m x 1m), grubość min. 6 mm. folia szczelna - podkład na poliuretanową nawierzchnię boiska, zbiorniki na glikol 1000 l. 6). Obowiązkiem Dostawcy będzie wytworzenie pierwszej warstwy lodu oraz przeszkolenie obsługi lodowiska. 7). Na dostarczone materiały i urządzenia Dostawca udzieli rękojmi na okres 1 roku oraz gwarancji na okres nie krótszy niż 5 lat licząc od daty odbioru obiektu. 8). Dostawca jest zobowiązany do uwzględnienia ewentualnych uwag i wniosków Zamawiającego dotyczących wykonania przedmiotu umowy. 9). Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej: www.bip.dabrowa-gornicza.pl.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.11 - Roboty budowlane w zakresie lodowisk .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 000 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) w formach określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Uwaga: Stwierdzenie spełniania warunków -udziału w postępowaniu (formalnych) i zdolności do wykonywania zamówienia (merytorycznych)-wymaganych od Wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z ofertą: oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz potwierdzające (spełnianie tych warunków) dokumenty wg formuły: spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - Załącznik nr 2 do SIWZ - wskazana data podpisania, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - Załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykonał co najmniej 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, których należyte wykonanie zostało potwierdzone przez poprzednich Zamawiających/ Zleceniodawców (np. referencjami). Przez dostawy odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia rozumie się dostawę o następującym zakresie minimalnym: co najmniej 2 dostawy, których przedmiotem była dostawa lodowiska w technologii aluminiowej o powierzchni min 600 m2 każde. Uwaga! Jeżeli zakres dostaw przedstawionych w wykazie jest szerszy od powyżej określonego przez Zamawiającego należy w wykazie podać wartość dostaw odpowiadających zakresowi przedmiotu zamówienia. e) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacji i urządzeń sanitarnych oraz instalacji i urządzeń elektrycznych przynależącymi do właściwej dla danej specjalności Izby Samorządu Zawodowego ewentualnie do branżowej Izby Inżynierów Budownictwa. Do wykazu należy załączyć kserokopie uprawnień oraz aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej dla danej specjalności Izby Samorządu Zawodowego - załącznik nr 4 do SIWZ - wskazana data podpisania. f) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 10.e) SIWZ Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował- załącznik nr 5 do SIWZ - wskazana data podpisania. g) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane w pkt 10e) SIWZ uprawnienia, wraz z potwierdzeniem przynależności do właściwej dla danej specjalności Izby Samorządu Zawodowego ewentualnie do branżowej Izby Inżynierów Budownictwa. h) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ponadto do oferty należy dołączyć: 10.1. Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 10.2. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia jest wolny od wad prawnych, dopuszczony jest do obrotu i stosowania, jest zgodny z zasadami wiedzy technicznej określonej normami albo aprobatą techniczną - Oferta Cenowa na Wykonanie Zamówienia pkt. IX. 10.3. Certyfikat EUROWENT dla oferowanego agregatu chłodniczego. 10.4. Dane techniczne oferowanego agregatu chłodniczego potwierdzające parametry wymagane przez Zamawiającego (w tym energooszczędność), wystawione przez producenta agregatu dla przedmiotowego zadania. 10.5. Pełnomocnictwo do reprezentowania: 10.5.1. wymagane w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje w przetargu osoba bądź osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika bezpośrednio z innych załączonych dokumentów, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 10.5.2. wymagane w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (dotyczy także spółki cywilnej), przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 10.6. Potwierdzenie wniesienia wadium w wysokości 20 000, 00zł na warunkach określonych w pkt. 13 SIWZ. Uwagi: 1. Złożone dokumenty winny być zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. nr 87 poz. 605 z późn. zm.). 2. Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty przetargowe pod odpowiedzialnością karną /dotyczącą składania nieprawdziwych zeznań i oświadczeń/ wynikającą z art. 297 Kodeksu Karnego. W razie stwierdzenia, że złożone przez wykonawcę informacje są nieprawdziwe Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 304 k.p.k. - zawiadomi o tym fakcie właściwy organ ścigania. 3. Dokumenty, o których mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 10. b), c) SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 6.1 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert. 6.2 nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6 uwag, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy określone w pkt 6 uwag stosuje się odpowiednio..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, Wydział Inwestycji Miejskich, II piętro, pokój nr 222.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, Wydział Inwestycji Miejskich, II piętro, pokój nr 222.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: I. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie 9 SIWZ oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w punkcie 10 SIWZ. 2. Dokumenty wymagane w pkt 10. b), c) SIWZ Wykonawcy składają odrębnie, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 10. a) SIWZ oraz formularz ofertowy SIWZ, o którym mowa w pkt. 10.1., winny zostać podpisane przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawców lub wspólnie (na jednym druku) przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Dokumenty wymienione 10. d), e), f), g), h), oraz 10.1. do 10.4 SIWZ Wykonawcy składają wspólnie, w przypadku dokumentu wymienionego w pkt. 10.3 - polisy Zamawiający dopuszcza złożenie jednej polisy wystawionej na konsorcjum. 3. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4. W tym celu niezbędne jest złożenie wraz z ofertą, przez wszystkich Wykonawców aktualnych odpisów z właściwego rejestru albo aktualnych zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej zawierających nazwiska osób uprawnionych do występowania w obrocie prawnym i reprezentowania firmy. 5. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 6. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia będą odpowiedzialni solidarnie za wypełnienie zobowiązań umownych. II. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy 3 % wartości wynagrodzenia brutto podanego w ofercie z zaokrągleniem do pełnych złotych..
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- "Budowa punktów świetlnych w 2024 r." w ramach zadań pn.: Pogoria III - jasna i bezpieczna
- Świadczenie w miejscu zamieszkania specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w Gminie Dąbrowa Górnicza
- Świadczenie usługi przewozowej wraz z zapewnieniem opiekuna dla osób z niepełnosprawnościami - uczestników siedziby (ul. Morcinka 15) oraz filii (...)
- DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZENIA DO PRODUKCJI PODCHLORYNU SODU - ELEKTROLIZA W ZESPOLE SZKÓŁ SPORTOWYCH IM. POLSKICH OLIMPIJCZYKÓW W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
- Wymiana wykładziny podłogowej
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.