Ogłoszenie z dnia 2012-11-29
Warszawa: Świadczenie usług opiekuńczych wchodzących w zakres świadczeń pomocy społecznej dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy w szacunkowym wymiarze 19420 godzin - zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 253209 - 2012; data zamieszczenia: 29.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy, ul. Przybyszewskiego 80/82, 01-824 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5689100, faks 022 8645952.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług opiekuńczych wchodzących w zakres świadczeń pomocy społecznej dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy w szacunkowym wymiarze 19420 godzin - zamówienie uzupełniające.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług opiekuńczych wchodzących w zakres świadczeń pomocy społecznej zgodnie z ustawą z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. t.j. z 2009 r. Nr 175 poz. 1362 z późn. zm.) dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy w szacunkowym wymiarze 19420 godzin, w tym ok. 30% usługi pielęgnacyjne i ok. 70% usługi gospodarcze - zamówienie uzupełniające.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA "GWARANT" - TOMCZYK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA "GWARANT" - TOMCZYK SPÓŁKA JAWNA
- Firma Gwarant - Tomczyk sp. j., ul. Rynek 3A, 67-200 Głogów, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 197113,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 197113,00
Oferta z najniższą ceną: 197113,00 / Oferta z najwyższą ceną: 197113,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bielany realizuje pomoc w zakresie usług opiekuńczych wchodzących w zakres świadczeń pomocy społecznej określonych w ustawie z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej. Usługi opiekuńcze mieszczą się w definicji usług niepriorytetowych, o których mowa w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz. U. Nr 12, poz. 68). Do usług tych ma zastosowanie kod CPV 85000000-9 - usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej. W 2012r. realizację usług opiekuńczych zlecono Firmie Gwarant wyłonionej w ramach przetargu nieograniczonego. Umowa na realizację usług opiekuńczych zawarta została na okres od 01.03.2012r do 31.01.2013r. W ramach umowy zaplanowano realizację 112 483 godzin usług o łącznej cenie 1 141 702,45zł, przewidziano również, co wynika z zapisów SIWZ, możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. W okresie marzec 2012 - wrzesień 2012r zrealizowano 82 112 godzin usług. Zatem zgodnie z umową do realizacji pozostaje 30366 godz, co jest niewystarczające w stosunku do występujących potrzeb. Szacuje się dodatkową potrzebę zakupu 19 420 godzin usług w okresie grudzień 2012r - styczeń 2013r. , co stanowi mniej niż przewidywane 50% wartości umowy nr 36/2012 z dnia 13.02.2012r. Usługi opiekuńcze są zadaniem obligatoryjnym gminy. Zabezpieczają one podstawowe potrzeby osób starszych, niepełnosprawnych, samotnych i tych, których rodziny nie są w stanie zapewnić potrzebnej opieki. Usługi opiekuńcze kierowane są do osób mających trudności związane z poruszaniem się, samoobsługą, kontaktami z otoczeniem oraz funkcjonowaniem w środowisku przede wszystkim ze względu na wiek lub ciężkie i przewlekłe choroby. Brak wystarczającego wsparcia mógłby stanowić zagrożenie dla funkcjonowania osób starszych, chorych i niepełnosprawnych, korzystających z pomocy Ośrodka Pomocy Społecznej. Z uwagi na specyfikę udzielanej pomocy, zmiana realizatora usług wpłynęłaby negatywnie na korzystających z tej formy pomocy. Ponieważ Firma Gwarant spełnia warunki niezbędne do realizacji w/w zadania, jak również gwarantuje ciągłość przyznanej pomocy, uzupełniające zamówienie uznaje się za uzasadnione. W związku z powyższym zasadnym było rozpoczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - prawo zamówień publicznych.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- KZP/08/2025 Dostaw a stanowiska do przetwarzania informacji niejawnych zgodnie z wymaganiami normy SDIP-27 level A
- Nadzór inwestorski - budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 30 lokali mieszkalnych. Zadanie inwestycyjne OS Q38 Dziwnów. - nadzór kompleksowy
- Roboty budowlane w 2 Placówkach Opiekuńczo-Wychowawczych obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych nr 2 w Warszawie
- "Dostawa rękawic chirurgicznych sterylnych na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Usługa utrzymania czystości w siedzibie Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego przez okres 12 miesięcy
- "Przeprowadzenie procesu certyfikacyjnego dla RDLP w Warszawie według standardu FSC, wykonanie dwóch audytów okresowych oraz 3 letni nadzór nad certyfikatem -powtórzenie"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego - edycja 3.
- Asystent seniora - część X
- Asystent seniora - część IX
- Asystent seniora - część VIII
- Realizacja zadań wynika. z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2025 (32 części)
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH / SUO DLA 31 OSÓB STARSZYCH, POTRZEBUJĄCYCH WSPARCIA W CODZIENNYM FUNKCJONOWANIU Z TERENU GMINY ADAMÓWKA W OKRESIE OD 01.06.2025 R. DO 30.09.2027 R.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.