Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-15
Linia: Zarządzanie projektem pn.: /Gimnazjalista z pasją - rozwój kompetencji kluczowych młodzieży z Gminy Linia/
Numer ogłoszenia: 253229 - 2010; data zamieszczenia: 15.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Linia , ul. Turystyczna 15, 84-223 Linia, woj. pomorskie, tel. 058 6768582, 6768594, faks 058 676 8588.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalinia.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzanie projektem pn.: /Gimnazjalista z pasją - rozwój kompetencji kluczowych młodzieży z Gminy Linia/.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Zarządzanie projektem pn.: /Gimnazjalista z pasją - rozwój kompetencji kluczowych młodzieży z Gminy Linia/ CPV 79 42 10 00-1 Projekt pn.: /Gimnazjalista z pasją - rozwój kompetencji kluczowych młodzieży z Gminy Linia/ jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Nie dopuszcza się łączenia poszczególnych funkcji przez jedną i tę samą osobę. Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego przez czas trwania umowy, tj. 27 miesięcy, we wszystkie dni robocze tygodnia to jest od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, również w godzinach popołudniowych. W przypadku kolizji świadczeń, świadczenie na rzecz zamawiającego posiada pierwszeństwo przed świadczeniami na rzecz osób trzecich. Zamawiający zapewnia Wykonawcy: pomieszczenie biurowe, dostępność podstawowego sprzętu biurowego (m.in. telefon, drukarka), dostęp do Internetu, podstawowe materiały biurowe do druku i korespondencji..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 27.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wykazu wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie. Ocena w/w rachunku nastąpi w oparciu o wykaz wykonanych usług. Warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie co najmniej jednej usługi, realizowanej dla jednostki samorządu terytorialnego, z zakresu edukacji dzieci i młodzieży, współfinansowaną przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek mogą spełniać łącznie. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ. 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku przez Wykonawcę, który wykaże dysponowanie osobami posiadającymi następujące kwalifikacje, doświadczenie i wykształcenie: Część I: KOORDYNATOR PROJEKTU (1 osoba): posiada znajomość obsługi pakietu MS OFFICE, Internetu oraz generatora wniosków PO KL, uczestniczył w realizacji co najmniej 3 projektów współfinansowanych przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, na stanowisku kierownika projektu, koordynatora projektu, pełnił funkcję kierownika projektu, koordynatora projektu w minimum 1 projekcie z zakresu edukacji dzieci i młodzieży realizowanym przez jednostkę samorządu terytorialnego o wartości co najmniej 500 000 zł w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki posiada wyższe wykształcenie; Część II: SPECJALISTA DS. WDRAŻANIA PROJEKTU I SPRAWOZDAWCZOŚCI (1 osoba):posiada znajomość obsługi pakietu MS OFFICE, Internetu, w tym administrowania strony internetowej oraz generatora wniosków PO KL, uczestniczył w realizacji co najmniej 3 projektów współfinansowanych przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, na stanowisku kierownika projektu/zastępcy kierownika projektu, koordynatora projektu/zastępcy koordynatora projektu lub specjalisty, pełnił funkcję kierownika projektu/zastępcy kierownika projektu, koordynatora projektu/zastępcy koordynatora projektu lub specjalisty w minimum 1 projekcie z zakresu edukacji dzieci i młodzieży realizowanym przez jednostkę samorządu terytorialnego o wartości co najmniej 500 000 zł w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki posiada wyższe wykształcenie; Część III: PRACOWNIK DS. OBSŁUGI FINANSOWEJ (1 osoba): posiada znajomość obsługi pakietu MS OFFICE, Internetu oraz generatora wniosków płatniczych PO KL,uczestniczył w realizacji co najmniej 2 projektów współfinansowanych przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, uczestniczył, na stanowisku związanym z obsługą finansową projektu, w minimum 1 projekcie z zakresu edukacji dzieci i młodzieży realizowanym przez jednostkę samorządu terytorialnego o wartości minimum 500 000 zł, współfinansowanym przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, posiada wyższe wykształcenie;Wykaz osób, którymi będzie dysponował Wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - należy sporządzić odpowiednio do poszczególnych części wg Załącznika nr 6,7,8 do SIWZ 3.Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - należy sporządzić wg Załącznika nr 4 do SIWZ 4.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Jeżeli Wykonawca nie przedstawia odpisu z właściwego rejestru zobowiązany jest dołączyć do oferty dokument, potwierdzający upoważnienie do podpisania oferty (nie dotyczy osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej). 2. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) 3. Oświadczenie o zatrudnieniu (dotyczy wyłącznie osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminalinia.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Linia, ul. Turystyczna 15, 84-223 Linia pok. nr 4. Zamawiający naliczy koszt SIWZ zgodny z kosztem jej powielenia.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Linia, ul. Turystyczna 15, 84-223 Linia, sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn.: /Gimnazjalista z pasją - rozwój kompetencji kluczowych młodzieży z Gminy Linia/ jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - Koordynator projektu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie projektem, które zostało podzielone na trzy części: wykonywanie zadań koordynatora projektu (1 osoba), specjalista ds. wdrażania projektu i sprawozdawczości (1 osoba), pracownik ds. obsługi finansowej (1 osoba). Część I - Koordynator projektu. ZADANIA KOORDYNATORA PROJEKTU: Kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadań zapewniających wykonanie projektu w tym: nadzór nad całością prac związanych z realizacją projektu i ich jakością, nadzór nad personelem projektu, bieżący kontakt z Instytucją Pośredniczącą i innymi organizacjami lub instytucjami zaangażowanymi bezpośrednio lub pośrednio przy realizacji projektu, nawiązywanie współpracy i nadzór nad pracą podwykonawców zadań nadzoru nad bieżącą dokumentacją projektu,nadzór nad rekrutacją beneficjentów, dokonywania systematycznej kontroli pracy i uzyskanych efektów, wprowadzania zmian do projektu w oparciu o obowiązujące zapisy zawarte w dokumentacji konkursowej, umowie o dofinansowanie projektu, dokumentach programowych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, reprezentowania projektu na zewnątrz, akceptacji wniosków o płatność, kontroli i nadzoru nad monitoringiem realizacji projektu oraz sprawozdawczością (kontrola terminów) w oparciu o obowiązujące zapisy w dokumentach programowych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. zakup materiałów dydaktycznych, dobór personelu projektowego, zatwierdzanie płatności w zakresie merytorycznym, odbiór wykonywanej pracy przez personel projektowy zapewnienia terminowej realizacji zadań wynikających z harmonogramu realizacji projektu, sprawowania całościowego nadzoru nad realizacją projektu, zarządzania planowanymi działaniami projektowymi, prowadzenia dokumentacji projektowej w oparciu o obowiązujące zapisy, organizacji i monitoringu zadań wynikających z wniosku i harmonogramu projektu, organizacji dodatkowych elementów związanych z realizacja zajęć przewidzianych w ramach projektu,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 27.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Specjalista ds. wdrażania projektu i sprawozdawczości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - Specjalista ds. wdrażania projektu i sprawozdawczości ZADANIA SPECJALISTY DS. WDRAŻANIA PROJEKTU I SPRAWOZDAWCZOŚCI: Realizacja zadań obejmuje udział w zadaniach związanych z wdrażaniem projektu zgodnie z harmonogramem realizacji projektu. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadań zapewniających wykonanie projektu w tym: - przygotowania organizacyjnego zajęć, - dobór nauczycieli i nadzór nad ich pracą, - monitoring realizacji projektu, - pomiar rezultatów, - zbieranie danych s sporządzanie sprawozdań, - przeprowadzanie ewaluacji, - nadzoru nad opracowaniem wniosków o płatność, - organizacji i realizacji działań promocyjnych projektu, - dystrybucja materiałów promocyjnych, - prowadzenie dokumentacji projektowej w oparciu o obowiązujące zapisy, - nadzór nad bieżącą dokumentacją i zarządzaniem budżetem. - administracja i aktualizacja podstrony internetowej projektu, - zapewnienia terminowości realizowanych zadań,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 27.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pracownik ds. obsługi finansowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III - Pracownik ds. obsługi finansowej ZADANIA PRACOWNIKA DS. OBSŁUGI FINANSOWEJ Wykonanie czynności związanych z obsługą finansową projektu zgodnie z harmonogramem realizacji projektu. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadań zapewniających wykonanie projektu w tym: - prowadzenie dokumentacji finansowej projektu w oparciu o obowiązujące zapisy, - sporządzanie wniosków o płatność w części finansowej, - zapewnienie terminowości realizowanych zadań,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.21.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 27.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi kompleksowej obsługi w zakresie realizacji projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej w podziale na dwie części - ZS6
- Świadczenie usługi kompleksowej obsługi w zakresie realizacji projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej w podziale na dwie części - ZS1
więcej: Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.