Ogłoszenie z dnia 2006-05-16
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Lubin: roboty termomodernizacyjne i remontowe budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Lubinie przy ul. Składowej 3
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zespół Szkół Specjalnych, do kontaktów: Danuta Wantuła, Robert Zgrzeblak tel. 076 7497271, fax. 076 7497271, ul. Składowa 3, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 076 7497271, fax 076 7497271, e-mail: zss-lubin@wp.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty termomodernizacyjne i remontowe budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Lubinie przy ul. Składowej 3. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: - wykonanie elewacji wraz z dociepleniem fundamentów i budynku dydaktycznego, - wymiana stolarki okiennej, - wymiana instalacji elektrycznej i oświetlenia w budynku, - modernizacja części sanitarnej bloku sportowego pod kątem przystosowania dla osób niepełnosprawnych oraz wymiana instalacji elektrycznej i oświetlenia sali gimnastycznej. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Budynek Zespołu Szkół Specjalnych w Lubinie przy ul. Składowej 3. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: - jak w pkt. II.1.3. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 4;
III.1) Wymagane wadium: 16 000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz art. 22 ust. 1 i nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w przetargu należy załączyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Należy dołączyć pełnomocnictwa dla osób nie wymienionych w tym dokumencie a reprezentujących wykonawcę w przetargu. 3. Zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy - dla każdego z członków urzędujących władz firmy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 9, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykazanie wykonania w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia. 7. Dokument stwierdzający, że kierownik budowy posiada wymagane uprawnienia budowlane, jest członkiem Izby Inżynierów Budownictwa, posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 8. Wskazanie podmiotów (np. podwykonawców), które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nie czynności. 9. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonych przedmiarów robót, które stanowią element pomocniczy do ustalenia ceny ofertowej. W celu uszczegółowienia przedmiotu zamówienia wykonawca winien dokonać wizji lokalnej obiektu objętego przedmiotem zamówienia. 11. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie- dokument stwierdzający ustanowienie przez wykonawców pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 12. W przypadku wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej należy do oferty dołączyć umowę spółki cywilnej oraz dołączyć dokument stwierdzający ustanowienie przez wspólników pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia 13. Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 14. Bilansów oraz rachunków zysków i strat a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu innych dokumentów określających obroty, zysk, oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż 3 ostatnie lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres. 15. Informację z banku potwierdzająca zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zdolność kredytowa wykonawcy musi opiewać na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 zł, (słownie: trzysta tys. zł). l6. Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 26.06.2006, cena - 40,00 zł. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 27.06.2006 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.06.2006, godzina 09:30, siedziba zamawiającego: Zespół Szkół Specjalnych w Lubinie, ul. Składowa 3, sala gimnastyczna.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 04.05.2006.
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Naprawa układu podczyszczania kanalizacji deszczowej od strony ul. Legnickiej - wylot W2 do Potoku Baczyna.
- Awaryjna, bezwykopowa naprawa kanałów metodą długiego oraz krótkiego rękawa CIPP - drogi gminne i powiatowe
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi gminnej publicznej w m. Lisiec (dz. nr 108).
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynkach Zespołu Przedszkoli nr 3 w Białymstoku
- Wykonanie remontu balkonów w budynku Towarzystwa Budownictwa Społecznego Warszawa Południe Sp. z o.o. przy ul. Sąchockiej 7 w Warszawie.
- Kompleksowa modernizacja sal dydaktycznych oraz korytarza w Przedszkolu Nr 1 w Radzyminie
- Wymiana instalacji grzewczej oraz stolarki okiennej i drzwiowej wraz z wykonaniem niezbędnych prac budowlanych w Muzeum - Zamek Górków w Szamotułach
- Budowa stacji transformatorowej SN/nn oraz przyłączy elektroenergetycznych na terenie Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego w Inowrocławiu
- Wykonanie izolacji poziomych i pionowych ścian piwnic w budynku położonym przy ul. Lubelskiej 30/32 w Warszawie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.