eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DrawnoDostawa żywności do SOSzW w Niemieńsku w 2010 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-27

Drawno: Dostawa żywności do SOSzW w Niemieńsku w 2010 roku
Numer ogłoszenia: 253243 - 2009; data zamieszczenia: 27.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy , ul. Niemieńsko 22, 73-220 Drawno, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-95 7682312, faks 0-95 7682312.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: placówka oświatowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa żywności do SOSzW w Niemieńsku w 2010 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności dla potrzeb zbiorowego żywienia osób przebywających w SOSzW w Niemieńsku w 2010 roku. W celu umożliwienia składania ofert częściowych Zamawiający ustalił niżej wymienione zadania: Zadanie nr 1 - Mleko i produkty mleczarskie Zadanie nr 2 - Jajka Zadanie nr 3 - Pieczywo świeże Zadanie nr 4 - Ryby, produkty rybne Zadanie nr 5 - Mięso i wędliny Zadanie nr 6 - Drób i podroby Zadanie nr 7 - Warzywa i owoce Zadanie nr 8 - Artykuły ogólno - spożywcze Definicje: Mleko i produkty mleczarskie - wyroby świeże o odpowiednim smaku i zapachu. Opakowania czyste nieuszkodzone. Zachowana wymagana gramatura, terminy ważności i odpowiednie warunki transportu. Jaja świeże - klasa wagowa M, czyste, nieuszkodzone. O odpowiednim terminie ważności i odpowiednich warunkach transportu. Pieczywo świeże - wyroby o odpowiedniej barwie charakterystycznej dla upieczonego pieczywa, kształcie, smaku i wymaganej gramaturze. Zachowane odpowiednie warunki transportu. Ryby, produkty rybne - wyroby mrożone w odpowiednich opakowaniach. Wyroby w puszkach bez oznak bombażu o odpowiednim terminie ważności i odpowiednich warunkach transportu. Mięso, wędliny - produkty o odpowiednim zapachu mięsa świeżego, bez zanieczyszczeń, nalotu pleśni i zazielenienia mięsa. Zachowane odpowiednie warunki transportu. Drób i podroby świeże - produkty o odpowiednim zapachu mięsa świeżego, bez zanieczyszczeń, nalotu pleśni i zazielenienia mięsa. Zachowane odpowiednie warunki transportu. Warzywa i owoce - produkty świeże (w okresie sezonowym) dojrzałe, czyste, nieuszkodzone. Bez oznak pleśni, zepsucia i zanieczyszczeń. Zachowane odpowiednie warunki transportu. Artykuły ogólno spożywcze - produkty suche, nie zawilgocone, bez obecności szkodników (chrząszcze, larwy motyli), opakowania nieuszkodzone bez oznak bombażu. Opakowania jednostkowe 1 kg. Termin ważności minimum 2 miesiące. Zachowane odpowiednie warunki transportu. Zarówno przedmiot jak i zakres zamówienia określony jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w postaci Formularza Cenowego (załącznik nr 1 do SIWZ), który określa roczne potrzeby asortymentowo - ilościowe Zamawiającego. Zamawiający nie jest zobowiązany do zamówienia podanych w załączniku ilości. Ilość ta będzie wynikać z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Dostawy przedmiotu zamówienia w poszczególnych okresach czasu muszą być realizowane wg odrębnych zamówień dokonywanych przez Zamawiającego telefonicznie lub fax na jeden dzień roboczy przed planowaną dostawą. Terminarz dostaw: Dostawy towarów z zadań: nr 3 -Pieczywo ; nr 1 - Mleko i produkty mleczarskie muszą odbywać się w dni robocze od poniedziałku do soboty w wyznaczonych godzinach . Dostawy: Zadanie nr 1 - Mleko i produkty mleczarskie: 2 razy w tygodniu w godz. 7 - 7.30 Zadanie nr 2 - Jajka: 2 razy w tygodniu w godz. 7 - 14.30 Zadanie nr 3 - Pieczywo świeże: 6 razy w tygodniu w godz. 7 - 7.30 Zadanie nr 4 - Ryby, produkty rybne: 1 raz w tygodniu w godz. 7 - 14.30 Zadanie nr 5 - Mięso i wędliny: 1 raz w tygodniu w godz. 7 - 14.30 Zadanie nr 6 - Drób i podroby: 1 raz w tygodniu w godz. 7 - 14.30 Zadanie nr 7 - Warzywa i owoce: 3 razy w tygodniu w godz. 7 - 14.30 Zadanie nr 8 - Artykuły ogólno - spożywcze: 2 razy w tygodniu w godz. 7 - 14.30 Dostawy żywności muszą być realizowane przez Wykonawcę przystosowanym do tego celu transportem i w opakowaniach Wykonawcy do magazynu Zamawiającego. Zwrotne opakowania winny być oznakowane przez Wykonawcę. Opakowania transportowe środków spożywczych powinny być wykonane z materiałów, które nie powodują zmiany cech organoleptycznych środków spożywczych, są łatwe do utrzymania w czystości oraz zapewniają środkom spożywczym odpowiednie warunki w czasie przewozu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 03.14.00.00 - Produkty zwierzęce i podobne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Prowadzenie zarejestrowanej działalności gospodarczej w zakresie odpowiadającym treści składanej oferty. 2.Posiadanie doświadczenia w realizowaniu dostaw podobnych do zakresu objętego tym przetargiem i zakresem wskazanym w ofercie. 3.Posiadanie zorganizowanego zaplecza potrzebnego do prowadzenia działalności. 4.Dysponowanie pracownikami i środkami transportu właściwymi dla wykonania opisanego zakresu dostaw. 5.Wdrożenie w praktyce u siebie procedury HACCP wymaganej ustawą z dnia 11 maja 2001r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (Dz.U. z 2001 Nr 63 poz.634 z późniejszymi zmianami). 6.Uregulowane zobowiązania na ubezpieczenia społeczne i zobowiązania wobec organów podatkowych. 7.Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie tej części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom . Ocena spełnienia tych warunków nastąpi poprzez komisyjne porównanie oferty z wymaganiami w SIWZ i odnotowaniem w protokole z postępowania czy oferta spełnia lub nie spełnia wymagania SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W ofercie należy zamieścić następujące. oświadczenia i dokumenty: 1.Oświadczenia zgodnie z art. 22 i 24 ustawy o Prawo Zamówień Publicznych 2.Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia, nie wnosi co do niego zastrzeżeń i akceptuje ogólne warunki umowy ujęte w niniejszej SIWZ. wg wzoru Oświadczenie nr 2 3.Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub, że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności.-wg wzoru Oświadczenie nr 3 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert). 5.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich dwóch lat dostaw, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostaw tym stanowiących przedmiot zamówienia opisany w niniejszym SIWZ i odniesiony do zakresu zadeklarowanego w ofercie ,z podaniem: zakresu i wartości dostaw, daty i miejsca ich wykonania oraz przedstawienie dokumentu potwierdzającego należyte wykonanie dostawy w okresie obowiązywania umowy. 6.Jeżeli ofertę podpisuje ktoś inny niż osoby wymienione w rejestrze w ofercie muszą być załączone dokumenty wymagane odpowiednio; kodeksem cywilnym lub kodeksem spółek handlowych - właściwe dla rodzaju umocowania. 7.Oświadczenie wykonawcy, że wdrożył u siebie procedury HCCP określone ustawą o warunkach żywienia ( Dz.U z 2001r. Nr 63 poz.634 z późniejszymi zmianami)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - okres stałości cen - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: sosw.niemiensko.ibip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy, Niemieńsko 22, 73 - 220 Drawno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2010 godzina 15:00, miejsce: Sekretariat - Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy, Niemieńsko 22, 73 - 220 Drawno.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.