Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-24
Rusiec: Udzielenie kredytu długoterminowego gminie Rusiec.
Numer ogłoszenia: 253244 - 2009; data zamieszczenia: 24.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rusiec , ul. Wieluńska 35, 97-438 Rusiec, woj. łódzkie, tel. 0-43 6766011, faks 0-43 6766290.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rusiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego gminie Rusiec..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: udzielenie kredytu długoterminowego do kwoty 1 800 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Rusiec w 2009r. w związku z realizacją zadań inwestycyjnych; okres kredytowania: 10 lat; spłata rat kapitałowych: w 40 równych ratach kwartalnych w terminach do 30-go ostatniego miesiąca każdego kwartału danego roku. Początek spłaty - 30.03.2010r. Koniec spłaty - 30.12.2019r.; udzielenie kredytu w formie przelewu na rachunek bankowy Urzędu Gminy wskazany w umowie o udzielenie kredytu; postawienie kredytu do wykorzystania: od daty podpisania umowy do 30.11.2009r. bez pobierania dodatkowych opłat za gotowość, w transzach i dniach na podstawie dyspozycji kredytobiorcy ; podstawowa stopa oprocentowania kredytu WIBOR + proponowana marża; odsetki podlegają spłacie w okresach kwartalnych w terminach jak przy spłacie rat kapitałowych na podstawie informacji telefonicznych; wszystkie inne koszty związane z udzieleniem kredytu podlegają zapłacie przy pierwszej spłacie rat kapitałowych i odsetek tj. 30.03.2010r.; datą zapłaty rat kapitałowych i odsetek jest dzień obciążenia rachunku zamawiającego; wykonawca przedstawi tabelarycznie wysokość spłaty rat, odsetek i wszelkich innych kosztów związanych z udzieleniem kredytu wg załączonego wzoru /na dzień złożenia ofert/; kwota łączna podana w harmonogramie będzie kwotą wpisaną do oferty; zabezpieczenie kredytu: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową; nie dopuszcza się możliwości udzielenia bankowi pełnomocnictwa do dysponowania rachunkiem bieżącym gminy...
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00 - (3) Usługi brokerskie i usługi podobne w zakresie zabezpieczenia ubezpieczeń towarów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca nie wnosi wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnianie warunków: 1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wykonawca składa oświadczenie. 2. Posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia-wykonawca składa oświadczenie. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -wykonawca składa oświadczenie. 4. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia -wykonawca składa oświadczenie. Spełnienie warunków oceniane będzie metodą spełnia/nie spełnia...
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu /art. 22pzp/ 2. Koncesja zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym - należy przedłożyć zezwolenie na utworzenie i rozpoczęcie przez bank działalności wynikające z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe /Dz.U. z 2002r. nr 72 poz. 665 z późn. zm...
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rusiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Rusiec
ul. Wieluńska 35
97-438 Rusiec,
pokój nr 3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Gmina Rusiec ul. Wieluńska 35 97-438 Rusiec, pokój nr 16.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.