Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-17
Łódź: Budowa portalu internetowego w ramach projektu systemowego
pt: Łódzka Platforma Transferu Wiedzy
Numer ogłoszenia: 253282 - 2010; data zamieszczenia: 17.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Łódzkie , al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6633385, 6633384, faks 042 6633391.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa portalu internetowego w ramach projektu systemowego pt: Łódzka Platforma Transferu Wiedzy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie i wdrożenie portalu internetowego w ramach projektu systemowego pt: Łódzka Platforma Transferu Wiedzy. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 6 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz w projekcie umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.42.10.00 - Usługi w zakresie rozwijania internetowych lub intranetowych aplikacji klienckich .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 15.000,00 złotych.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonałzakończył, co najmniej 3 usługi każda o wartości, co najmniej 250.000,00 zł (brutto) z zakresu automatyzacji procesów biznesowych tj: zaprojektowania, stworzenia i wdrożenia aplikacji informatycznej, która przekazuje dokumenty, informacje lub zadania od jednego uczestnika do następnego, wg odpowiednich procedur zarządczych, o kluczowych funkcjonalnościach tj: 1. Wbudowany, graficzny architekt procesów z modułem eksportu/importu procesów w formacie XML, umożliwiający: kopiowanie procesów pomiędzy środowiskami testowymi i produkcyjnymi; tworzenie kopii zapasowych procesów; dołączanie procesów do dokumentacji w postaci wydruków. 2. Istnienie organizacyjnej bazy danych służącej do: przechowywania danych o użytkownikach systemu; mapowania hierarchii korporacyjnej; umożliwienia kluczowym użytkownikom przypisywania użytkowników do ról. 3. Obsługa różnych typów uwierzytelniania, w oparciu o środowiska serwerowe: autoryzacja w oparciu o formularz (wniosek) przy użyciu nazwy użytkownika i hasła w oparciu o organizacyjną bazę danych; autoryzacja podstawowa lub NTLM obsługiwana przez Active Directory. Uwierzytelniania powinny być wykonane przez serwer aplikacji, natomiast autoryzacja odbyć się powinna poprzez aplikację, by rekord osoby zalogowanej istniał w organizacyjnej bazie danych. 4. System notyfikacji obsługiwany przy pomocy wbudowanego, graficznego architekta procesów: przesyła e-mail do uczestników procesu, za każdym razem, gdy instancja obiektu workflow przechodzi do następnego kroku; do każdego etapu procesu powinny być przypisane oddzielne terminy; możliwość powiązania powiadomień z rekordami systemu oraz funkcjonalność powiadomień automatycznych; możliwość odrzucenia kroku. 5. Administracja pocztą elektroniczną powinna zawierać następujące elementy: system powiadamiania umożliwiający użytkownikowi kluczowemu umieszczenie znaczników w tekście e-mail, znaczniki zostaną zastąpione przez wartości poszczególnych pól procesu (w którym e-mail jest generowany) podczas wysyłania poczty e-mail; powinno być dostępnych kilka możliwości edycji adresów poczty elektronicznej: inicjator zadania, faktyczny właściciel kroku, każda osoba z bazy danych, wprowadzenie zewnętrznych adresów e-mail, itp.; wybór etapu przejściowego (od kroku i do kroku), kiedy e-mail ma być wysłany. Wielokrotne przejście przez krok należy przypisać do jednej wiadomości w e-mail; zbiorcze powiadomienia powinny być przypisane do jednej wysyłki wiadomości e-mail (przejście kroku). 6. Dostęp do zewnętrznej bazy danych. System powinien zapewnić funkcjonalność automatycznej wymiany informacji z zewnętrznymi bazami danych, na zasadzie zaistnienia przesłanki (tzw. event-driven). 7. Integracja z MS Word i MS Excel. Kluczowi użytkownicy powinni mieć możliwość przygotowania szablonu w MS Word, który po zaimportowaniu do systemu wypełni przypisane pola danymi w workflow. Użytkownicy powinni mieć możliwość wygenerowania pliku na bazie szablonu lub eksportu danych do pliku MS Excel. 8. Raporty, statystyki System powinien zawierać wbudowany generator raportów. Raporty powinny być definiowane przez kluczowych użytkowników. 9. Kontrola Proponowane rozwiązanie powinno zapewnić możliwość wykonania poleceń typu shell/batch w okresie przechodzenia z jednego etapu do drugiego etapu. 10. Zdarzeniowa inicjacja procesów, podprocesy. 11.Dokumenty. Oprócz wbudowanego, graficznego architekta obsługi samych procesów, system powinien umożliwiać obrót dokumentami. Dokumenty powinny zawierać jedno lub więcej pól, umożliwiających dołączanie załączników jak i zapewniać obsługę innych pól typu metadata. Do definiowania dokumentów powinny służyć te samych narzędzia, które są używane przy projektowaniu procesów. 12. Wersjonowanie System zawierał obsługę wersji ścieżki obiegu. System powinien również wersjonowć dokumenty dołączane i edytowane podczas pracy z instancjami workflow. 13. Zarządzanie hierarchiami Określone relacje między procesami lub dokumentami lub też procesami i dokumentami. 14. Obsługa języków System powinien zapewnić możliwość obsługi dowolnej liczby języków na bazie słowników, przy czym za wersję podstawową uznaje się język polski i angielski. 15. Dostosowanie systemu do wprowadzenia podpisu elektronicznego, współpracującego z wbudowanym, graficznym architektem procesów. Wykonawca załączy dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie, (np.: referencje, protokoły odbioru) oraz wskaże adresy (linki internetowe) do ww usług tzw. workflow, oraz adres (link internetowy) do wersji demonstracyjnej workflow, w postaci, umożliwiającej przygotowanie procesu rejestracji projektodawców, przy użyciu wbudowanego graficznego architekta oraz import i modyfikację map z innych aplikacji kompatybilnych z Microsoft Visio. Usługa zostanie uznana za podobną, jeśli spełnia co najmniej 10 funkcjonalności spośród 15 kluczowych w/w funkcjonalności;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca, w celu potwierdzenie że znajduje się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia musi wykazać, że: - posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości, co najmniej 400.000,00 PLN, Dla potrzeb oceny spełniania warunków określonych powyżej, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia w BZP. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą wykazać łączne spełnienie warunków określonych powyżej. Zamawiający oceni spełnianie opisanych wyżej warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków. Z treści załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia wymagane warunki.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ; b) Dowód wniesienia wadium, c) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, d) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli nie wynika ono z dokumentów załączonych do oferty. e) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu znajdującej się w dyspozycji innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iź będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu: - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnej wiedzy i doświadczenia na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Ww. zobowiązanie może być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez te podmioty.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodzkie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski w Łodzi
Departament Organizacyjny
Wydział ds. Zamówień Publicznych
al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź pokój 406a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Marszałkowski w Łodzi Wydział ds. Zamówień Publicznych al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź pokój 403 (Biuro Podawcze).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będące przedmiotem niniejszego postępowania jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach PO KL..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawy warzyw, ziemniaków, jabłek i warzyw kiszonych do Zakładu Karnego Nr1 w Łodzi, oraz Oddziału Zewnętrznego w Łodzi
- Kompleksowa usługa przygotowania i realizacji krótkiego filmu oraz spotu reklamowego promującego Szkoły Doktorskie Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup trzech motorowerów przeznaczonych do egzaminowania dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi.
- Programowalny napęd (pompa) generujący pulsacyjny przepływ.
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektu Powiatowego Urzędu Pracy w Łodzi (część II)
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń w języku angielskim z trenerem w zakresie projektu "PATHWAYS", w ramach programu pn. "Welcome to Poland"
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.