Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-07-29
Działdowo: Modernizacja 8 oddziałów przedszkolnych w gminie Działdowo
Numer ogłoszenia: 253294 - 2014; data zamieszczenia: 29.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Działdowo , ul. Księżodworska 10, 13-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 23 6970700.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dzialdowo.ug.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja 8 oddziałów przedszkolnych w gminie Działdowo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest doposażenie 8 oddziałów przedszkolnych w zabawki, pomoce dydaktyczne,artykuły plastyczne,sprzęt komputerowy,multimedialny oraz meble i wyposażenie do sal,szatni,kuchni i toalet oraz organizacja placów zabaw. Szczegółowy zakres określa załącznik nr 2 do SIWZ. Przedmiotem zamówienia jest doposażenie 8 oddziałów przedszkolnych w zabawki, pomoce dydaktyczne, artykuły plastyczne, sprzęt komputerowy, multimedialny oraz meble i wyposażenie do sal, szatni, kuchni i toalet oraz organizacja placów zabaw. Szczegółowy zakres określa załącznik nr 2 do SIWZ. 1 Rodzaj oraz ilości wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w załączniku nr 2 do niniejszej Specyfikacji. Wykonawca w ramach dostawy urządzeń zobowiązany jest do montażu mebli oraz urządzeń na plac zabaw. - placówki oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Księżym Dworze - placówki oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Klęczkowie - placówki oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Petrykozach - placówki oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Ruszkowie - placówki oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Turzy Wielkiej - placówki oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Uzdowie.2. Wykonawca we własnym zakresie zapewni rozładunek dostarczonych pomocy dydaktycznych.3. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji zgodnie ze specyfikacją techniczną.Wszystkie dostarczone przedmioty winny być opatrzone znakami zgodnymi z wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego z dnia 13 sierpnia 2007 roku w zakresie informacji i promocji, tj. logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo flagi Unii Europejskiej oraz logo Gminy Działdowo..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 37.52.00.00 - Zabawki 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny 37.50.00.00 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 39.51.44.00 - Automatyczne zasobniki na ręczniki papierowe 39.71.23.00 - Aparaty do suszenia rąk 33.14.16.23 - Zestawy pierwszej pomocy 35.11.13.20 - Gaśnice przenośne 44.41.13.00 - Umywalki 44.41.17.40 - Miski klozetowe 39.71.34.30 - Odkurzacze 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego 39.51.54.10 - Rolety wewnętrzne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 pkt.1
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien posiadać doświadczenie w wykonaniu minimum 1 dostawy na pomoce dydaktyczne w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przy czym minimalna wartość dostawy winna wynosić 250.000,00 zł brutto (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych).Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 pkt.2.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 pkt. 3.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 pkt. 3.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 pkt. 4.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykonawca powinien wykazać minimum 1 dostawę na pomoce dydaktyczne w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przy czym minimalna wartość dostawy winna wynosić 250.000,00 zł brutto (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy) wraz z załączeniem dowodów, czy dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzialdowo.ug.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Działdowo, ul. Księżodworska 10, 13-200 Działdowo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Działdowo, ul. Księżodworska 10, 13-200 Działdowo, w sekretariacie Urzędu pokój nr 14.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego. Priorytet: IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1: Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie: 9.1.1: Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z DZIAŁDOWA
- Modernizacja infrastruktury wraz ze zmianą sposobu użytkowania obiektu w celu utworzenia nowoczesnej oferty kulturalnej Gm. Centrum Integracji Lokalnej w Klęczkowie jako centrum życia kultur. Gm.Dz-wo
- Zakup wraz z dostawą nowego samochodu ciężarowego z HDS z zabudową typu skrzynia samowyładowcza (wywrotka)
więcej: przetargi w Działdowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa materiałów do pracy oraz zajęć w ramach projektu: "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej.", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-06BE/23.
- Dostawa artykułów papierniczych i biurowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
- Zakup i dostawa sprzętu IT wraz z oprogramowaniem w ramach projektu "Akademia licealisty"
- Dostawa wyposażenia elektronicznego dla Przedszkola Nr 445 przy ul. Marywilskiej 65 w Warszawie
- "Dostawa i montaż elektronicznej tablicy ogłoszeń, Dostawa komputerów, laptopów, licencji pakietu biurowego i tabletów"
- "Dostawa artykułów biurowych i baterii"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.