eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznańprzeprowadzenie digitalizacji Archiwum II wojny światowej (1939-1945) Instytutu Zachodniego, finansowanego w ramach modułu badawczego 1.1 programu pod nazwą Narodowy Program Rozwoju Humanistyki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-16

Poznań: przeprowadzenie digitalizacji Archiwum II wojny światowej (1939-1945) Instytutu Zachodniego, finansowanego w ramach modułu badawczego 1.1 programu pod nazwą Narodowy Program Rozwoju Humanistyki
Numer ogłoszenia: 253294 - 2012; data zamieszczenia: 16.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Zachodni , ul. Mostowa 27, 61-854 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 852 76 91, faks 0-61 852 49 05.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iz.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Naukowo-Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przeprowadzenie digitalizacji Archiwum II wojny światowej (1939-1945) Instytutu Zachodniego, finansowanego w ramach modułu badawczego 1.1 programu pod nazwą Narodowy Program Rozwoju Humanistyki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot Zamówienia Publicznego dotyczy: przeprowadzenia digitalizacji zbiorów Archiwum II wojny światowej z oryginałów, należących do Instytutu Zachodniego, obejmujących ok. 46.000 stron (liczba szacunkowa), polegającej na skanowaniu oryginałów dokumentów oraz ich zapisie na nośnikach optycznych i magnetycznych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.25.20.00 - Usługi komputerowe w zakresie archiwizowania 72.31.00.00 - Usługi przetwarzania danych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie Zamówienia Publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, załącznikami, oświadczeniami oraz zaświadczeniami, a także posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym oraz wykonywania określonej działalności, 2)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759, ze zm ), tj: a)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem Zamówienia Publicznego, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie: Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie realizacji minimum dwóch usług skanowania zbiorów archiwalnych o podobnym charakterze, dotyczących co najmniej 50-letnich dokumentów, należących do instytucji kultury lub instytucji naukowej, zajmującej się przechowywaniem takich zbiorów (biblioteki, muzea, archiwa). Każda z wyżej wskazanych usług mieć wartość co najmniej 50 000,00 zł brutto, c)dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia Publicznego: Wykonawcy winni udokumentować, że dysponują lub będą dysponować: c1) następującymi urządzeniami: -- skanerem z komputerem i oprogramowaniem, oświetleniem zimnym, pozbawionym promieniowania UV i IR, odległość źródła światła od obiektu skanowanego co najmniej 75 cm, wielkość stołu co najmniej na format A1, możliwość skanowania z płytą szklaną lub bez niej, wymagana możliwość skanowania bez docisku, szalki uchylne, głowica skanująca 36-bitowa, rozdzielczość optyczna regulowana od 300 do 600 dpi dla formatu A1 (wymagane co najmniej trzy nastawy: 300, 400, 600), automatyczna kalibracja przez pobór balansu bieli, dodatkowa kołyska do digitalizacji dużych gazet oprawnych z rozwarciem stronic pod kątem 95-130 stopni, oprogramowanie - funkcja wypłaszczania z możliwością korekty bez powtórnego naświetlania, -- komputerami z oprogramowaniem do obróbki zeskanowanych plików. Powyższe urządzenia powinny zostać udokumentowane w wykazie narzędzi lub wyposażenia firmy z ich opisem i informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. c2) minimum3 (trzema) pracownikami, pracującymi bezpośrednio przy procesie digitalizacji. Powyższe osoby powinny zostać wskazane w wykazie osób wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. d)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamówienia Publicznego. Wykonawcy winni udokumentować posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z Przedmiotem Zamówienia Publicznego na kwotę w wysokości minimum 50 000,00 zł (suma gwarancyjna). 3)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759, ze. zm), 4)spełniają wymagania określone ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759, ze zm ) oraz niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia Publicznego, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: -Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch usług polegających na skanowaniu zbiorów archiwalnych o podobnym charakterze, dotyczących co najmniej 50-letnich dokumentów, należących do instytucji kultury lub instytucji naukowej, zajmującej się przechowywaniem takich zbiorów (biblioteki, muzea, archiwa) o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda -załącznik nr 6. -Informacja o podwykonawcach. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości Zamówienia Publicznego podwykonawcom. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części Zamówienia Publicznego (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W tym celu należy wypełnić załącznik nr 8.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wyposażenia firmy w następujące urządzenia z prospektami i ich opisem, dokumentującym wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne i informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 7a.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni przedstawić wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia Publicznego, czyli przedstawić listę imienną wykazującą dysponowanie minimum 3 (trzema) pracownikami zatrudnionymi bezpośrednio przy procesie digitalizacji wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 7b.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w należytej sytuacji ekonomicznej i finansowej, do oferty należy dołączyć polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z Przedmiotem Zamówienia Publicznego przynajmniej na kwotę 50 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iz.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Zachodni Instytut Naukowo-Badawczy im. Z.Wojciechowskiego ul. Mostowa 27 61-852 Poznań.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Instytut Zachodni Instytut Naukowo-Badawczy im. Z.Wojciechowskiego ul. Mostowa 27 61-852 Poznań sekretariat- II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: finansowanego w ramach modułu badawczego 1.1 programu pod nazwą Narodowy Program Rozwoju Humanistyki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.