Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-15
Słupsk: wykonanie robót remontowych i konserwacyjnych w zakresie instalacji sanitarnych (wodno-kanalizacyjnych. gazowych, centralnego ogrzewania i ciepłej wody) w budynkach mieszkalnych i użytkowych stanowiących wyłączną własność Gminy Miejskiej Słupsk wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz w lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych w zasobach administrowanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku - Rejon administracji Oddział nr 1 PGM przy ul. Niemcewicza 15. i Rejon administracji Oddział Nr 2 PGM przy Pl. Zwycięstwa 4 w Słupsku
Numer ogłoszenia: 253313 - 2010; data zamieszczenia: 15.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku , ul. Tuwima 4, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. (059) 842 82 93, faks (059) 842 80 48.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgm.slupsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zarządca nieruchomości.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót remontowych i konserwacyjnych w zakresie instalacji sanitarnych (wodno-kanalizacyjnych. gazowych, centralnego ogrzewania i ciepłej wody) w budynkach mieszkalnych i użytkowych stanowiących wyłączną własność Gminy Miejskiej Słupsk wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz w lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych w zasobach administrowanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku - Rejon administracji Oddział nr 1 PGM przy ul. Niemcewicza 15. i Rejon administracji Oddział Nr 2 PGM przy Pl. Zwycięstwa 4 w Słupsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych i konserwacyjnych w zakresie instalacji sanitarnych (wodno-kanalizacyjnych. gazowych, centralnego ogrzewania i ciepłej wody) w budynkach mieszkalnych i użytkowych stanowiących wyłączną własność Gminy Miejskiej Słupsk wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz w lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych w zasobach administrowanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku - Rejon administracji Oddział nr 1 PGM przy ul. Niemcewicza 15. i Rejon administracji Oddział Nr 2 PGM przy Pl. Zwycięstwa 4 w Słupsku. 2 Zakres rzeczowy robót oraz termin ich wykonania określać będzie każdorazowo pisemne zlecenie wystawione przez zamawiającego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.33.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wymagane wadium 6000 zł w tym część nr 1 - 3000zł, część nr 2 - 3000zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku wykonawca musi wykazać wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie w zakresie tożsamych robót będących przedmiotem zamówienia tj. obejmujące swoim zakresem wykonywanie robót remontowych i konserwacyjnych w zakresie sanitarnych instalacji budynkowych, o łącznej wartości nie mniejszej niż 300.000 zł brutto , Weryfikację spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia zamawiający dokona na podstawie przedłożonego przez wykonawcę wykazu wykonanych robót oraz dokumentów od zamawiających potwierdzającymi należyte wykonanie i ukończenie wykazanych robót. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców powyższy warunek może być spełniony łącznie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku wykonawca winien wykazać, że dysponuje co najmniej niżej określonym sprzętem i narzędziami niezbędnymi do realizacji zamówienia tj: - manometr (z ważną legalizacją) do wykonywania prób szczelności instalacji gazowych - min. 1 szt. - detektory urządzenia do wykrywania i lokalizacji nieszczelności instalacji gazowych - min. 2 szt. - co najmniej jednym urządzeniem (spiralą z napędem elektrycznym) do udrażniania i czyszczenia instalacji kanalizacyjnych o zasięgu min. 50 mb, - co najmniej jednym samochodem dostawczym (na każdą część zamówienia) do przewozu pracowników, materiałów, sprzętu i narzędzi, - co najmniej 1 zestawem spawalniczym (butle, węże, palniki) do spawania acetylenowo-tlenowego, - co najmnie1 1 pompą do wypompowywania wody brudnej, - co najmniej 1 agregatem prądotwórczym (na każdą część zamówienia) niezbędnym do zasilania sprzętu i narzędzi Weryfikację spełnienia tego warunku zamawiający dokona na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę wykazu sprzętu i narzędzi jakim dysponuje wykonawca
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia powyższego warunku wymaga się, aby wykonawca dysponował co najmniej: a) jedną osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji i sieci sanitarnych, która jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, b) jedną osobą (licząc na każdą część zamówienia) posiadającą uprawnienia typu D uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, napraw i montażowym: sieci gazowych, urządzeń, instalacji i przyborów gazowych - wraz z ważnymi świadectwami kwalifikacyjnymi, c) dwoma osobami (na każdą część zamówienia) posiadającymi uprawnienia typu E uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, napraw i montażu: sieci gazowych, urządzeń, instalacji i przyborów gazowych , d) 1 osobą posiadającą uprawnienia typu E uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, napraw i montażu: sieci i instalacji cieplnych i urządzeń odbiorczych gorącej wody, e) osobą posiadającą uprawnienia spawacza gazowego Weryfikację spełnienia tego warunku zamawiający dokona na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia sporządzonego wg wzoru załącznika nr 5 SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia powyższego warunku wymaga się, aby wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 200.000,00 zł licząc odrębnie dla każdej z części zamówienia. Zamawiający dokona weryfikacji spełnienia powyższego warunku w oparciu o przedstawione przez wykonawcą dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Pzp (załącznik nr 2); c) Aktualny dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy od dnia składania ofert, wskazujący umocowanie osoby podpisującej ofertę do zaciągania zobowiązań finansowych w imieniu Wykonawcy lub do udzielenia pełnomocnictwa osobie podpisującej ofertę. d) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, e) Wykaz tych części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (sporządzone wg wzoru załącznik nr 6 SIWZ). f) dokument potwierdzający wniesienie wymaganego wadium (w przypadku wadium wniesionego w poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych i ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6 ust 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 oraz z 2002r. nr 25, poz. 253, Nr 55, poz. 596 i nr 216, poz. 1824) - wymagany jest oryginał dokumentu.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Koszty zakupu materiałów - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
określono w SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgm.slupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o.
76-200 Słupsk, ul. Tuwima 7 - pok. nr 7 (zamówienia publiczne).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. 76-200 Słupsk, ul. Tuwima 7 - pok. nr 4 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wykonywanie robót remontowych i konserwacyjnych w zakresie instalacji sanitarnych (wod.-kan. gazowej, centralnego ogrzewania i ciepłej wody) w budynkach mieszkalnych i użytkowych stanowiących wyłączną własność Gminy Miejskiej Słupsk wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz w lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych w zasobach administrowanych przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku - Rejon administracji Oddziału nr 1 PGM przy ul. Niemcewicza 15. w Słupsku..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie robót remontowych i konserwacyjnych w zakresie instalacji sanitarnych (wodno-kanalizacyjnych. gazowych, centralnego ogrzewania i ciepłej wody) w budynkach mieszkalnych i użytkowych stanowiących wyłączną własność Gminy Miejskiej Słupsk wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz w lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych w zasobach administrowanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku - Rejon administracji Oddział nr 1 PGM przy ul. Niemcewicza 15 Zakres rzeczowy robót oraz termin ich wykonania określać będzie każdorazowo pisemne zlecenie wystawione przez zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.33.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Koszty zakupu materiałów - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wykonywanie robót remontowych i konserwacyjnych w zakresie instalacji sanitarnych (wod.-kan. gazowej, centralnego ogrzewania i ciepłej wody) w budynkach mieszkalnych i użytkowych stanowiących wyłączną własność Gminy Miejskiej Słupsk wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz w lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych w zasobach administrowanych przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku - Rejon administracji Oddziału nr 2 PGM przy Pl. Zwycięstwa 4 w Słupsku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych i konserwacyjnych w zakresie instalacji sanitarnych (wodno-kanalizacyjnych. gazowych, centralnego ogrzewania i ciepłej wody) w budynkach mieszkalnych i użytkowych stanowiących wyłączną własność Gminy Miejskiej Słupsk wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz w lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych w zasobach administrowanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku - Rejon administracji Oddział Nr 2 PGM przy Pl. Zwycięstwa 4 w Słupsku. 2 Zakres rzeczowy robót oraz termin ich wykonania określać będzie każdorazowo pisemne zlecenie wystawione przez zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.33.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Koszty zakupu materiałów - 10
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa gąbek do mycia pacjentów oraz chusteczek w wiaderku do zalewania środkiem dezynfekcyjnym - 111/TP/2024
- Usługa parkingowa polegająca na przechowywaniu pojazdów, części samochodowych oraz depozytów wielkogabarytowych do celów procesowych dla Sądu Rejonowego w Słupsku
- Organizacja indywidualnych i grupowych warsztatów/ szkoleń i studiów podyplomowych online lub stacjonarnie dla nauczyciel wychowania przedszkolnego.
- NAPRAWY I REMONTY DRÓG ZLOKALIZOWANYCH W PASACH DROGOWYCH W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH MIASTA SŁUPSKA ORAZ DRÓG WEWNĘTRZNYCH NALEŻĄCYCH DO MIASTA SŁUPSKA.
- Przebudowa zatok autobusowych i przystanków w celu dostosowania ich do potrzeb osób z niepełnosprawnościami oraz rozbudowa i modernizacja Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej i monitoringu CCTV
- Dostawa leku o nazwie międzynarodowej substancji czynnej ABIRATERONI ACETAS - 112/TP/2024
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych na terenie i budynkach położonych we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6C-N, 8A-L, 8M-P
- Remont lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych w Krakowie przy ul. Cieślewskiego 5, 7, 9, 13, 15, 17 i w Bielsku-Białej przy ul. Solskiego 35 i 41
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu oraz rozbiórką dwóch obiektów mieszkalnych i trzech budynków gospodarczych
- Termomodernizacja obiektu PSP nr 31 w Opolu.
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
- Budowa przewiązek łączących Pawilony M-I, M-II i M-III oraz M-III i M-IV, wraz z przebudową istniejącej infrastruktury technicznej w Krakowskim Szpitalu Specjalistycznym im. św. Jana Pawła II
więcej: Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.