Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-24
Płock: Zorganizowanie i przeprowadzenie dwóch turnusów rehabilitacyjnych dla osób niepełnosprawnych i ich opiekunów
Numer ogłoszenia: 253324 - 2009; data zamieszczenia: 24.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Płocku , ul. Bielska 59, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 0-24 262 28 79, 262 80 81, faks 0-24 267 68 34.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.plock.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie dwóch turnusów rehabilitacyjnych dla osób niepełnosprawnych i ich opiekunów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie dwóch 14 - dniowych turnusów rehabilitacyjnych (w miesiącach sierpień-wrzesień). Uczestnikami turnusu będą osoby ze schorzeniami: upośledzenie umysłowe, choroba psychiczna, choroby neurologiczne, dysfunkcja narządu ruchu, w tym osoby poruszających się na wózkach inwalidzkich, epilepsja, dysfunkcja narządu wzroku, dysfunkcja narządu słuchu, schorzenia układu krążenia, schorzenia układu oddechowego, choroby układu moczowo - płciowego. Zamówienie zostało podzielone na dwie części: 1) 14-dniowy turnus rehabilitacyjny dla 27 osób niepełnosprawnych i 5 opiekunów osób niepełnosprawnych, zorganizowany w miejscowości nadmorskiej (nad Bałtykiem) - razem 32 osoby, 2) 14-dniowy turnus rehabilitacyjny dla 13 osób niepełnosprawnych i 3 opiekunów osób niepełnosprawnych zorganizowany w miejscowości górskiej - razem 16 osób. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ w pkt. 3.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.33.00.00 - Usługi świadczone przez ośrodki rekreacyjne 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: posiada wpis do rejestru organizatora turnusów rehabilitacyjnych, w których uczestniczą osoby niepełnosprawne korzystające z dofinansowania określony w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. Nr 230, poz. 1694), posiada wpis do rejestru ośrodków, w których mogą odbywać się turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych korzystających z dofinansowania określony w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. Nr 230, poz. 1694), leczy wszystkie choroby i dysfunkcje osób niepełnosprawnych niżej wymienione: upośledzenie umysłowe, choroba psychiczna, choroby neurologiczne, dysfunkcja narządu ruchu, w tym osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich, epilepsja, dysfunkcja narządu wzroku, dysfunkcja narządu słuchu, schorzenia układu krążenia, schorzenia układu oddechowego, choroby układu moczowo - płciowego, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) spełniają warunki o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), e) spełniają wszystkie wymogi zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, f) zapoznali się z warunkami umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne zostanie dokonana przez Komisję Przetargową poprzez analizę złożonych dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: 1. dokument potwierdzający wpis do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych 2. dokument potwierdzający wpis do rejestru ośrodków, w których mogą być prowadzone turnusy rehabilitacyjne. 3. aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie potwierdzające o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. wykaz wykonanych usług (co najmniej 1 nie więcej niż 3 dla każdej części zamówienia) o tematyce tożsamej ze składaną ofertą, wykonanych w okresie 3 ostatnich lat przez dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej 1 usługę, o wartości zbliżonej do składanej przez Wykonawcę części zamówienia, o przedmiocie jak składana przez Wykonawcę część zamówienia z podaniem dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie.(Załącznik nr 3 do SIWZ). 5. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. 6. aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego lub oświadczenie podpisane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do podpisywania potwierdzające że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 7. opis proponowanego przebiegu turnusu, 8. wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca, tj. dokładny wykaz wyposażenia gabinetów rehabilitacyjnych i bazy wypoczynkowo - rekreacyjnej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Organizacja czasu wolnego - 10
- 3 - Termin organizacji turnusu - 10
- 4 - Wyposażenie bazy rehabilitacyjnej - 10
- 5 - Ilość zabiegów rehabilitacyjnych - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.plock.pl, www.pcpr.plock.pl/efs.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Płocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock, pok. 520 sekretariat (V piętro).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2009 godzina 13:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Płocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock, pok. 520 sekretariat (V piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL) Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie w ramach projektu systemowego pt.: Aktywna integracja w powiecie płockim..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Turnus rehabilitacyjny w miejscowości nadmorskiej (nad Bałtykiem).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część zamówienia obejmująca zorganizowanie 14-dniowego turnusu rehabilitacyjnego dla 27 osób niepełnosprawnych i 5 opiekunów osób niepełnosprawnych, w miejscowości nadmorskiej (nad Bałtykiem) - razem 32 osoby. Termin realizacji sierpień-wrzesień 2009 r..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.33.00.00-3, 85.31.25.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Organizacja czasu wolnego - 10
- 3. Termin organizacji turnusu - 10
- 4. Wyposażenie bazy rehabilitacyjnej - 10
- 5. Ilość zabiegów rehabilitacyjnych - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Turnus rehabilitacyjny w miejscowości górskiej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część obejmująca zorganizowanie 14-dniowego turnusu rehabilitacyjnego dla 13 osób niepełnosprawnych i 3 opiekunów osób niepełnosprawnych zorganizowany w miejscowości górskiej - razem 16 osób. Termin Realizacji sierpień-wrzesień 2009 r.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.33.00.00-3, 85.31.25.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Organizacja czasu wolnego - 10
- 3. Termin organizacji turnusu - 10
- 4. Wyposażenie bazy rehabilitacyjnej - 10
- 5. Ilość zabiegów rehabilitacyjnych - 10
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Świadczenie usługi kompleksowej (sprzedaż i dystrybucja) paliwa gazowego - gazu ziemnego wysokometanowego (grupy E) dla Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie
- Dostawa i montaż instalacji redukcji odorów na terenie kompostowni
- Dostawa mebli wraz z montażem i ustawieniem do sal lekcyjnych Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego przy Akademii Mazowieckiej w Płocku
- Przygotowanie kompleksowej usługi cateringowej wraz z obsługą kelnerską w związku z organizacją spotkania wigilijnego dla pracowników Akademii Mazowieckiej w Płocku.
- Dostawa oleju opałowego dla Szkoły Podstawowej nr 5 im. Władysława Broniewskiego w Płocku do kotłownia od ul. Krakówka w roku 2025.
- Prace techniczne i porządkowe w Amfiteatrze w Płocku przy ul. Rybaki 15 oraz w siedzibie POKiS im. F. i S. Themersonów, przy ul. Jakubowskiego 10 z zastosowaniem technik alpinistycznych w 2025 r.
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w tym dla osób z autyzmem na rzecz świadczeniobiorców Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Szemudzie
- Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania lub w warunkach do tego specjalnie dostosowanych dla mieszkańców GiM Odolanów w 2025 r.
- Świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz specjalistycznych usług
- Świadczenie usług fizjoterapii ambulatoryjnej, konsultacji indywidualnych i edukacji zbiorowej dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w pierwszej połowie 2025 r.
- ŚWIADCZENIE W MIEJSCU ZAMIESZKANIA KLIENTA Z TERENU MIASTA WEJHEROWA SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH , W TYM DLA OSÓB Z AUTYZMEM
więcej: Usługi rehabilitacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.