eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa środków dydaktycznych dla potrzeb Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 13 dla Niewidomych i Słabowidzących im. M. Grzegorzewskiej we Wrocławiu z podziałem na pakiety (części).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-26

Wrocław: Dostawa środków dydaktycznych dla potrzeb Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 13 dla Niewidomych i Słabowidzących im. M. Grzegorzewskiej we Wrocławiu z podziałem na pakiety (części).
Numer ogłoszenia: 253339 - 2013; data zamieszczenia: 26.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 13 dla Niewidomych i Słabowidzących im. M. Grzegorzewskiej we Wrocławiu , ul. Kamiennogórska 16, 54-034 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3495630, faks 71 3495630.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.oswdn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków dydaktycznych dla potrzeb Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 13 dla Niewidomych i Słabowidzących im. M. Grzegorzewskiej we Wrocławiu z podziałem na pakiety (części)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków dydaktycznych dla potrzeb Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 13 dla Niewidomych i Słabowidzących we Wrocławiu, z podziałem na pakiety (części): PAKIET I-Sprzęt komputerowy: 30231200-9 Sprzęt komputerowy 30231250-4 Monitory ekranowe 30213100-6 Komputery przenośne 38652120-7 Projektor multimedialny PAKIET II-Powiększalniki stacjonarne 36153100-9 PAKIET III-Drukarka brajlowska 30232000-4 PAKIET IV-Drukarka brajlowska 30232000-4 PAKIET V-Maszyna brajlowska 30150000-5 PAKIET VI-Urządzenia wielofunkcyjne 30120000-6 PAKIET VII-Notebook 30213100-6 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający zestawienie ilościowo- asortymentowe pogrupowane w poszczególnych pakietach, rodzaj i charakterystykę zamawianej żywności, oraz sposób realizacji zamówienia zawiera SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00-9, 30.23.20.00-4, 30.21.31.00-6, 38.65.21.20-7, 36.15.31.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz, wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), dostaw środków dydaktycznych odpowiadających rodzajem części zamówienia, o którą ubiega się Wykonawca - co najmniej jedna dostawa, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.oswdn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląski Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 13 dla Niewidomych i Słabowidzących im. M. Grzegorzewskiej we Wrocławiu, 54-034 Wrocław ul. Kamiennogórska 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Dolnośląski Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 13 dla Niewidomych i Słabowidzących im. M. Grzegorzewskiej we Wrocławiu, 54-034 Wrocław ul. Kamiennogórska 16, pok. 270.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET I - Sprzęt komputerowy: 30231200-9 Sprzęt komputerowy 30231250-4 Monitory ekranowe 30213100-6 Komputery przenośne 38652120-7 Projektor multimedialny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt komputerowy, Monitory ekranowe, Komputery przenośne, Projektor multimedialny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający zestawienie ilościowo- asortymentowe pogrupowane w poszczególnych pakietach, rodzaj i charakterystykę zamawianych przedmiotów, oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00-9, 30.23.12.50-4, 30.21.31.00-6, 38.65.21.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET II - Powiększalniki stacjonarne 36153100-9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Powiększalniki stacjonarne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający zestawienie ilościowo- asortymentowe pogrupowane w poszczególnych pakietach, rodzaj i charakterystykę zamawianych przedmiotów, oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.15.31.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET III - Drukarka brajlowska 30232000-4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka brajlowska z wygłuszeniem akustycznym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający zestawienie ilościowo- asortymentowe pogrupowane w poszczególnych pakietach, rodzaj i charakterystykę zamawianych przedmiotów, oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET IV - Drukarka brajlowska 30232000-4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka brajlowska. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający zestawienie ilościowo- asortymentowe pogrupowane w poszczególnych pakietach, rodzaj i charakterystykę zamawianych przedmiotów, oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET V - Maszyna brajlowska 30150000-5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maszyna brajlowska 30150000-5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający zestawienie ilościowo- asortymentowe pogrupowane w poszczególnych pakietach, rodzaj i charakterystykę zamawianych przedmiotów, oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.15.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET VI - Urządzenia wielofunkcyjne 30120000-6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenia wielofunkcyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający zestawienie ilościowo- asortymentowe pogrupowane w poszczególnych pakietach, rodzaj i charakterystykę zamawianych przedmiotów, oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET VII - Notebook 30213100-6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Notebook. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający zestawienie ilościowo- asortymentowe pogrupowane w poszczególnych pakietach, rodzaj i charakterystykę zamawianych przedmiotów, oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.