Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-26
Wrocław: Dostawa środków dydaktycznych dla potrzeb Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 13 dla Niewidomych i Słabowidzących im. M. Grzegorzewskiej we Wrocławiu z podziałem na pakiety (części).
Numer ogłoszenia: 253339 - 2013; data zamieszczenia: 26.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 13 dla Niewidomych i Słabowidzących im. M. Grzegorzewskiej we Wrocławiu , ul. Kamiennogórska 16, 54-034 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3495630, faks 71 3495630.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.oswdn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków dydaktycznych dla potrzeb Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 13 dla Niewidomych i Słabowidzących im. M. Grzegorzewskiej we Wrocławiu z podziałem na pakiety (części)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków dydaktycznych dla potrzeb Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 13 dla Niewidomych i Słabowidzących we Wrocławiu, z podziałem na pakiety (części): PAKIET I-Sprzęt komputerowy: 30231200-9 Sprzęt komputerowy 30231250-4 Monitory ekranowe 30213100-6 Komputery przenośne 38652120-7 Projektor multimedialny PAKIET II-Powiększalniki stacjonarne 36153100-9 PAKIET III-Drukarka brajlowska 30232000-4 PAKIET IV-Drukarka brajlowska 30232000-4 PAKIET V-Maszyna brajlowska 30150000-5 PAKIET VI-Urządzenia wielofunkcyjne 30120000-6 PAKIET VII-Notebook 30213100-6 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający zestawienie ilościowo- asortymentowe pogrupowane w poszczególnych pakietach, rodzaj i charakterystykę zamawianej żywności, oraz sposób realizacji zamówienia zawiera SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00-9, 30.23.20.00-4, 30.21.31.00-6, 38.65.21.20-7, 36.15.31.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz, wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), dostaw środków dydaktycznych odpowiadających rodzajem części zamówienia, o którą ubiega się Wykonawca - co najmniej jedna dostawa, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.oswdn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląski Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 13 dla Niewidomych
i Słabowidzących im. M. Grzegorzewskiej we Wrocławiu, 54-034 Wrocław ul. Kamiennogórska 16.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Dolnośląski Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 13 dla Niewidomych i Słabowidzących im. M. Grzegorzewskiej we Wrocławiu, 54-034 Wrocław ul. Kamiennogórska 16, pok. 270.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET I - Sprzęt komputerowy: 30231200-9 Sprzęt komputerowy 30231250-4 Monitory ekranowe 30213100-6 Komputery przenośne 38652120-7 Projektor multimedialny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt komputerowy, Monitory ekranowe, Komputery przenośne, Projektor multimedialny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający zestawienie ilościowo- asortymentowe pogrupowane w poszczególnych pakietach, rodzaj i charakterystykę zamawianych przedmiotów, oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00-9, 30.23.12.50-4, 30.21.31.00-6, 38.65.21.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET II - Powiększalniki stacjonarne 36153100-9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Powiększalniki stacjonarne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający zestawienie ilościowo- asortymentowe pogrupowane w poszczególnych pakietach, rodzaj i charakterystykę zamawianych przedmiotów, oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.15.31.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET III - Drukarka brajlowska 30232000-4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka brajlowska z wygłuszeniem akustycznym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający zestawienie ilościowo- asortymentowe pogrupowane w poszczególnych pakietach, rodzaj i charakterystykę zamawianych przedmiotów, oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET IV - Drukarka brajlowska 30232000-4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka brajlowska. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający zestawienie ilościowo- asortymentowe pogrupowane w poszczególnych pakietach, rodzaj i charakterystykę zamawianych przedmiotów, oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET V - Maszyna brajlowska 30150000-5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maszyna brajlowska 30150000-5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający zestawienie ilościowo- asortymentowe pogrupowane w poszczególnych pakietach, rodzaj i charakterystykę zamawianych przedmiotów, oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.15.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET VI - Urządzenia wielofunkcyjne 30120000-6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenia wielofunkcyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający zestawienie ilościowo- asortymentowe pogrupowane w poszczególnych pakietach, rodzaj i charakterystykę zamawianych przedmiotów, oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET VII - Notebook 30213100-6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Notebook. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający zestawienie ilościowo- asortymentowe pogrupowane w poszczególnych pakietach, rodzaj i charakterystykę zamawianych przedmiotów, oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców świeżych - sezon I do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak sprawy: WZŻ.DZP/40/2024
- 92.2024 Dostawa Wagi analitycznej na potrzeby Katedry i Zakładu Toksykologii Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Dostawa serwerów i urządzeń sieciowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Rozbudowa sieci bezprzewodowej dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Sukcesywne dostawy nabiału i jaj kurzych do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń mających na celu podniesienie kompetencji kadr w systemie szkolnictwa wyższego, skierowane do pracowników UPWr, - 7 części.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego z podziałem na części
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Łukasiewicz-PORT
- Zakup wraz z dostawą komputera przenośnego dla potrzeb jednostki AWF w Krakowie
- Zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkół Podstawowych z terenu gminy Czarna Dąbrówka w ramach realizacji projektu pn.: ,,Wzrost jakości edukacji w Gminie Czarna Dąbrówka"
- Dostawa sprzętu informatycznego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Zakup laptopów na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.