To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-02-07
Kraków: Dostawa regału na klatki do hodowli myszy w warunkach jałowych (system IVC) dla Katedry Biologii Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Sprawa znak: DZP/CM/242/3-165/ZP/13
Numer ogłoszenia: 25337 - 2014; data zamieszczenia: 07.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 7174 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum, ul. Św. Anny 12, 31-008 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 433 27 29, faks 12 433 27 29.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa regału na klatki do hodowli myszy w warunkach jałowych (system IVC) dla Katedry Biologii Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Sprawa znak: DZP/CM/242/3-165/ZP/13.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa regału na klatki do hodowli myszy w warunkach jałowych (system IVC) dla Katedry Biologii Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Parametry techniczne i warunki wymagane przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, pochodzić z bieżącej produkcji i być wyprodukowany nie wcześniej niż w 2013r. Zaoferowany sprzęt musi być kompatybilny z systemem nawiewowo-wyciągowym AERO firmy Tecniplast (linia zielona) typu BOXUNEF znajdującym się na wyposażeniu Katedry Biologii Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.Dostawę wraz z transportem do Zwierzętarni Katedry Biologii Medycznej UJ CM, ul. Kopernika 7, 31-034 Kraków. 2.Instalację i uruchomienie. 3.Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim (w wersji papierowej). 4.Udzielenie minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości na sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia, licząc od daty protokołu przekazania do eksploatacji. 5.Autoryzowany serwis w czasie trwania okresu gwarancji. 6.Świadczenie serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji: a)czas reakcji serwisu do 48 godzin od momentu wysłania faksu lub e-maila z informacją o wadzie, b)wymagany termin naprawy do 14 dni kalendarzowych od chwili zgłoszenia wady faksem lub e-mailem. W przypadku braku możliwości dokonania naprawy w tym terminie, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia sprzętu zastępczego lub jego podzespołu na czas naprawy o parametrach nie gorszych niż sprzęt/podzespół naprawiany. 7. W przypadku trzykrotnej naprawy sprzętu będącego przedmiotem zamówienia/ tego samego podzespołu, a także gdy sumaryczny czas napraw przekroczy trzy miesiące w okresie gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany sprzętu/ tego samego podzespołu na nowy, na własny koszt.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.50 - Szafa do hodowli medycznych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANIMA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ANIMA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- ANIMA spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowo-akcyjna, ul. Lewartowskiego 18/4, 00-169 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40640,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 49987,20
Oferta z najniższą ceną: 49987,20 / Oferta z najwyższą ceną: 49987,20
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa sprzętu komputerowego do Instytutu Języka Polskiego Polskiej Akademii Nauk
- Wykonanie dokumentacji geodezyjno - prawnej w sprawach prowadzonych w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Krakowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja budowy oświetlenia przejścia dla pieszych przy ul. Brodowicza w Krakowie w rejonie skrzyżowania z ul. Olszańską i Kielecką.
- Remont elewacji budynku oddziału Samorządowego Przedszkola nr 78 w Krakowie przy ul. Jodłowej 23
- Pełnienie zastępczego nadzoru autorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. "Budowa budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Wieliczce przy ul. Dembowskiego"
- dostawa materiałów ściernych i polerskich dla WIMiC -DE-dzp.272-159/25
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.