Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-28
Aleksandrów Kujawski: Dostawa Testów, wskaźników, cefuroksymu i inne leki,szwy chirurgiczne dla potrzeb apteki szpitalnej z podziałem na pakiety
Pakiet Nr I Testy, papiery, wskaźniki do sterylizacji
Pakiet Nr II Cefuroksym i leki różne
Pakiet Nr III Szwy chirurgiczne
Pakiet Nr IV serwety, jednorazowa odzież ochronna
Numer ogłoszenia: 253403 - 2009; data zamieszczenia: 28.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o. , ul. Słowackiego 18, 87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2828022, 2828081.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-aleksandrow.internet.dslpl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa Testów, wskaźników, cefuroksymu i inne leki,szwy chirurgiczne dla potrzeb apteki szpitalnej z podziałem na pakiety Pakiet Nr I Testy, papiery, wskaźniki do sterylizacji Pakiet Nr II Cefuroksym i leki różne Pakiet Nr III Szwy chirurgiczne Pakiet Nr IV serwety, jednorazowa odzież ochronna.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa Testów, wskaźników, cefuroksymu i innych leków,szwów chirurgicznych dla potrzeb apteki szpitalnej z podziałem na pakiety Pakiet Nr I Testy, papiery, wskaźniki do sterylizacji Pakiet Nr II Cefuroksym i leki różne Pakiet Nr III Szwy chirurgiczne Pakiet Nr IV serwety, jednorazowa odzież ochronna.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00 - Urządzenia sterylizujące 25.12.23.20 - 25.12.23.20 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne 33.19.90.00 - Odzież medyczna 99.19.90.00 - 99.19.90.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferent nie wnosi wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Oferta winna być sporządzona na FORMULARZU OFERTOWYM, stanowiącym Rozdział Nr 2 SIWZ. Dopuszcza się przetworzenie w/w. formularza z zachowaniem jednak szaty graficznej, tabularycznej. Zabronione jest nanoszenie własnych zapisów. 2.Każdy Oferent przedkłada tylko jedną ofertę. Oferent, który przedłoży więcej niż jedną ofertę zostanie wykluczony z postępowania. 3.Oferenci składają ofertę zgodnie z wymogami SIWZ. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych. 4.Oferta winna być napisana na maszynie do pisania, komputerze lub inna trwałą techniką. 5.Oferta winna być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym. Cena oferty musi być podana w złotych polskich brutto - cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem podatku VAT naliczonym zgodnie z obowiązującymi w terminie składania oferty przepisami. 6.Cenę oferty należy obliczyć uwzględniając wszelkie niezbędne nakłady pozwalające wykonać przedmiot zamówienia określony w Rozdziale 2 SIWZ. 7.Przedmiot zamówienia, o którym mowa w Pakiecie Nr II posiada aktualne Świadectwo Rejestracji i dopuszczenie do obrotu leków w zakresie będącym przedmiotem zamówienia zgodnie z ustawą z 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne. 8.Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pakiecie Nr I i III, IV posiada aktualne pozwolenie na wprowadzenie do obrotu i użytkowania zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych Dz. U. Nr 93, poz. 896 ze zm. 9.Przedmiot zamówienia musi posiadać aktualny wpis do rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE, dla którego wystawiono deklarację zgodności.dotyczy Pakietu Nr I i III, IV. 10.Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 11.Dokumenty niejawne załączone do oferty Oferent składa w odrębnej niejawnej części oferty. W takim przypadku Oferent winien złożyć dodatkowe oświadczenie nie później niż w terminie składania ofert, iż te strony oferty stanowią tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Nie wypełnienie tego punktu nie będzie skutkować odrzuceniem oferty. Zamawiający zaś przyjmie, iż informacje podane w treści oferty może ujawnić na podstawie art. 96 ust. 3 prawa zamówień publicznych. 12.Składający ofertę nie może sobie zastrzec informacji, których jawność wynika z innych aktów prawnych. Dotyczy to także np. zapisu art. 86 ust. 4 ustawy prawo zamówień publicznych. 13.Oferta winna być podpisana przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli Oferenta upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu Oferenta zgodnie z wpisem reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielony pełnomocnictwem. Wszelkie załączniki do oferty strony winny być również podpisane przez umocowanych przedstawicieli Oferenta. 14.Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Oferenta. 15.Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę. 16.Każdy z oferentów może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić. 17.Ofertę składa się w jednym egzemplarzu. 18. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty na leki o nazwach handlowych innych niż występujące w specyfikacji przetargowej pod warunkiem, że zawierają one tę samą substancjię czynną, dawkę lecz różniące się postacią tj. Zamawiający dopuszcza zmianę postaci proponowanych preparatów tabletki na tabletki powlekane lub kapsułki lub drażetki i odwrotnie, fiolki na ampułki i odwrotnie przy zachowaniu tej samej drogi podania. W takim przypadku nazwę leku Oferent powinien wpisać w rubrykę Zamienniki 19. Zamawiający dopuszcza zmiany w specyfikacji dotyczącej jednostki miary o innej niż podana lecz zbliżonej. Ilość danego leku powinna być odpowiednio przeliczona. Jeżeli zajdzie potrzeba ilość należy zaokrąglić w górę do pełnego opakowania. Cena winna być podana zgodnie z proponowaną przez Oferenta jednostką miary.Podobnie w przypadku występowania na rynku opakowań posiadających inną ilość sztuk tabl., amp., dawek i tym podobne niż umieszczono w SIWZ dotyczy nowych rejestracji - Oferent powinien przeliczyć opakowania j.w. Podobny sposób przeliczenia będzie obowiązywał w przypadku wyrobów medycznych. Nazwa leku którego dotyczy powyższa zmiana Oferent powinien również wpisać w rubykę Zamienniki. 20. W Pakiecie Nr 3 Szwy chirurgiczne wymaga się aby w ramach pakietu oferowano nici od jednego producenta..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty: 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy zgodny z Rozdziałem nr 2 SIWZ 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłatami podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty 4.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców, 5.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia z wyszczególnieniem osób odpowiedzialnych za realizację dostaw. 6.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9.Referencje, potwierdzające, iż usługi przedstawione w wykazie o którym mowa wyżej wykonane zostały z należytą starannością od minimum 4 usługobiorców. 10.Do produktów wymienionych w pakiecie należy dołączyć oświadczenie w formie tabelarycznej oferenta zawierające; nazwę wyrobu, numer zgłoszenia do rejestru wyrobu medycznego, datę ważności dokumentu, producent.Dotyczy pakietu Nr 1,3. 11.Koncesja, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwoleń lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objetym zamówieniem publicznym. Dotyczy Pakietu Nr 1,2,3. 12.Zamawiający wymaga by załączone były dokumenty właściwe dla poszczególnych klas wyrobów medycznych zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych Dz.U.Nr 98 poz. 896 z późniejszymi zmianami. Dotyczy Pakietu Nr 1,3. 13.Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu stosownych dokumentów: świadectw rejestracji, certyfikatów dopuszczający przedmiot zamówienia na terenie RP zgodnie z ustawą z dnia 06.09.2001 r. Prawo Farmaceutyczne tj. Dz.U. Z 2004 Nr 53, poz. 533 z póź. zm.Dotyczy Pakioetu Nr 2. 14. Katalog producenta zawierający oferowane nici dotyczy pakietu Nr 3. Dokumenty dołączone do oferty mogą być w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta - § 1 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-aleksandrow.internetdsl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o.
ul. Słowackiego 18
87 - 700 Aleksandrów Kujawski
Pok. Nr 7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2010 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o. ul. Słowackiego 18 87 - 700 Aleksandrów Kujawski Pok. Nr 9.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr I Testy, papiery, wskaźniki do sterylizacji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr I Testy, papiery, wskaźniki do sterylizacji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr II Cefuroksym i różne leki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr II Cefuroksym i różne leki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.12.23.20-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3 Szwy chirurgiczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 3 Szwy chirurgiczne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4 Serwety, jednorazowe, odzież ochronna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 4 Serwety, jednorazowe, odzież ochronna.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 33.19.90.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ALEKSANDROWA KUJAWSKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów opatrunkowych, szewnych i produktów do pielęgnacji ciała - umowa ramowa ZP39/A/22/2024
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji
- Dostawa nici chirurgicznych i innych wyrobów chirurgicznych.
- Dostawa materiałów sterylizacyjnych dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - 7 zadań częściowych
- Dostawa fartuchów, serwet, czepków, maseczek chirurgicznych, śliniaków
- Wsparcie edukacji przedszkolnej w Gminie Milówka
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.