Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-21
Legnica: TG/01/2011 - Dostawy worków papierowych -wentylowych, klejonych
Numer ogłoszenia: 25341 - 2011; data zamieszczenia: 21.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Metali Nieżelaznych O/Legnica , ul. Złotoryjska 89, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 8505500, faks 076 8505501.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.imn.legnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JBR.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TG/01/2011 - Dostawy worków papierowych -wentylowych, klejonych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy do Instytutu Metali Nieżelaznych Oddział Legnica - Zakład Materiałów Ściernych, worków papierowych - wentylowych, klejonych: a)worek 50 kg typu WK 2/50 x 58 x 13 lub równoważny, w specyfikacji: 2 x semi-clupak 90 g/m2, z nadrukiem w jednym kolorze; w ilości około 200 000 szt. w okresie trwania umowy; tj. ok. 16 tysięcy szt. miesięcznie (natężenie ilości zamówienia wzrasta w okresach letnich); Minimalna ilość jednorazowego zamówienia wynosi 35 tysięcy. b)worek 25 kg typu WK 2/40 x 40 13 lub równoważny, w specyfikacji: 2 x semi-clupak 90 g/m2, z nadrukiem w jednym kolorze; w ilości około 50 000 szt. w okresie trwania umowy; odbiór jednorazowy. Worki wentylowe dostarczane przez Wykonawcę muszą posiadać atest PZH. Miejsce dostawy: magazyn Zakładu Materiałów Ściernych w Głogowie (ul. Żukowicka 1, 67-231 Żukowice, teren Huty Miedzi Głogów II). Dostawa odbywać się będzie na koszt Wykonawcy, własnymi środkami transportu lub będącymi w jego dyspozycji. Koszty transportu oraz ubezpieczenia na czas przewozu do miejsca przeznaczenia ponosi Wykonawca. Nadruk na workach wykonany zostanie zgodnie z projektem Zamawiającego (nadruk w jednym kolorze). Projekt nadruku Zamawiający dostarczy w terminie umożliwiającym należyte rozpoczęcie i prowadzenie produkcji worków przez Wykonawcę, Projekt przekazany zostanie w wersji elektronicznej (pocztą elektroniczną, na dyskietce bądź płycie CD) - za zgodą Wykonawcy w postaci worka z nadrukiem lub innej formie wcześniej uzgodnionej między zamawiającym a Wykonawcą. Inne wymagania zostaną podane w treści zamówienia. Nadruki będą wykonane zgodnie z opracowaniem graficznym zatwierdzonym i dostarczonym przez Zamawiającego. Koszt klisz polimerowych dla obu wzorów nadruku: Polgrit 50 kg i Polgrit 25 kg ponosi Wykonawca. IMN O/Legnica zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia towaru nie spełniającego założonych wymagań. Oceny przydatności worków dokona upoważniony pracownik Zamawiającego. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego w formie pisemnej, a wysłanych faksem lub pocztą. Zamówienie będzie zawierać następujące informacje: ilość (w sztukach) przewidzianą do realizacji w danym miesiącu, termin dostawy, termin płatności, miejsce dostawy, określenie jakości i innych wymagań odnośnie zamówionego towaru. Minimalna ilość każdego zamówienia to 35 tys. (trzydzieści pięć tysięcy) sztuk worków jednego typu i rodzaju posiadających nadruk określony przez Zamawiającego. Termin realizacji pierwszego zamówienia wynosi 25 dni roboczych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Każde kolejne zamówienie będzie zrealizowane w terminie 20 dni roboczych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Każde zamówienie Zamawiającego potwierdzone będzie pisemnie przez Wykonawcę nie później jak w ciągu 3 dni od daty jego otrzymania. Czas realizacji liczony jest od daty zgłoszenia zapotrzebowania do dnia dostarczenia do Zakładu Materiałów Ściernych ul. Żukowicka 1, 67-231 Żukowice (teren HM Głogów II). Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji zamówienia opisanego w niniejszej SIWZ zgodnie ze swoimi potrzebami i nie wykorzystania ilości sztuk oraz całej kwoty umownej. Wykonawca nie ma prawa do dochodzenia od Zamawiającego roszczeń z tego tytułu. Warunki płatności: płatność na podstawie prawidłowo sporządzonej i zatwierdzonej faktury VAT w terminie 30 dni od daty jej wpływu do siedziby Zamawiającego w formie polecenia przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy. Do podanej w formularzu ofertowym ceny netto zostanie doliczony podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami. Podstawą zapłaty za dostarczony Zamawiającemu Produkt stanowić będzie faktura VAT, którą Wykonawca zobowiązuje się wysłać w terminie 7 dni roboczych od daty dostarczenia partii towaru. Wykonawca może rozliczać każdą zrealizowaną partię na podstawie oddzielnych faktur. Każdorazowa prawidłowo wykonana dostawa realizowana w terminie określonym w zleceniu będzie potwierdzana dokumentem WZ, który ma obowiązek sporządzić pracownik Wykonawcy. Na podstawie sporządzonego dokumentu WZ potwierdzonego podpisem pod względem merytorycznym przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, Wykonawca wystawi fakturę VAT Zamawiającemu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00 - Worki i torby .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do SIWZ; Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; oraz złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem z datą na dzień sporządzenia oferty przez osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do SIWZ;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do SIWZ;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do SIWZ;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do SIWZ; Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; oraz złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem z datą na dzień sporządzenia oferty przez osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
I. Na podstawie regulacji art. 144 ust. 1 Pzp Zamawiający wyraża zgodę na dopuszczalność wprowadzania zmian do umowy na zasadach i warunkach określonych w Umowie. Zmiana umowy może obejmować w zakresie dozwolonym przez prawo: 1.zmianę jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmianę numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu; 2.zmianę elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany; 3.zmianę sposobu konfekcjonowania przedmiotu umowy; 4.zmianę terminu realizacji poszczególnych dostaw przedmiotu umowy II. Warunkami dokonania zmian wskazanych w pkt. 1 mogą być: 1.wprowadzony zostanie na rynek przez wykonawcę przedmiot umowy zmodyfikowany bądź udoskonalony, 2.wystąpi przejściowy brak przedmiotu umowy z uwagi na zaprzestanie jego produkcji przez producenta przy jednoczesnej możliwości dostarczenia przedmiotu umowy zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu będącego przedmiotem umowy, 3.nastąpi zmiana organizacyjna leżąca po stronie Zamawiającego, 4.wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na wykonywaniu świadczeń działalności podstawowej (statutowej). 5.w wyniku zmiany Umowy możliwe będzie podniesienie poziomu/jakości działalności prowadzonej przez Zamawiającego albo/lub w wyniku zmiany Umowy możliwe będzie podniesienie poziomu/jakości działalności statutowej Zamawiającego 6.będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii, albo będzie to konieczne ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa 7.zmiana w inny sposób dostarczy pożytku Zamawiającemu
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imn.legnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.imn.legnica.pl
Instytut Metali Nieżelaznych w Gliwicach Oddział w Legnicy
Adres: ul. Złotoryjska 89, 59-220 Legnica.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2011 godzina 09:50, miejsce: Sekretariat:Instytut Metali Nieżelaznych w Gliwicach Oddział w Legnicy Adres: ul. Złotoryjska 89, 59-220 Legnica.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- DOSTAWY ŚWIEŻYCH WARZYW I OWOCÓW
- Usługa zakwaterowania wraz z wyżywieniem , wynajmem sal oraz obsługą techniczną podczas organizacji obchodów uroczystości w dniach od 8-10 października 2025
- "Rewitalizacja zabytkowego Parku Miejskiego w Legnicy - Etap 1, Ogród Francuski, podetap II - alejki w ogrodzie różanym"
- Usł. cateringowa-zimny bufet dla uczestników zajęć w proj. "Dolnośląski Program Stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie przedmiotów ścisłych i zagrożonych wykluczeniem społecznym"
- "Remont wiat przystankowych i przystanków na terenie miasta Legnicy."
- Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską oraz środków transportowych wraz z kierowcami na potrzeby LPGK Sp. z o. o. z podziałem na części
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy worków i padów dla jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- "Dostawa środków czystości na potrzeby "BIPROWŁÓK" Sp. z o.o.''.
- II Zakup i dostawa środków czystości, środków do higienizacji na potrzeby Jednostki Wojskowej Nr 3964 w 2025 r.
- "Zakup i dostawa środków czystości na potrzeby SP ZOZ w Hajnówce"
- Dostawa nowych worków , jako zamówienie podzielone na zadania: Zadanie nr 1. Dostawa nowych worków na odpady komunalne z nadrukiem. Zadanie nr 2. Dostawa nowych worków bez nadruku."
- Dostawa materiałów reklamowych dla Urzędu Statystycznego w Poznaniu
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.