eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RuszówDostawa produktów do znakowania drzew i drewna oraz przyrządów do pomiaru drewna

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-29

Ruszów: Dostawa produktów do znakowania drzew i drewna oraz przyrządów do pomiaru drewna
Numer ogłoszenia: 253423 - 2012; data zamieszczenia: 29.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Ruszów , ul. Leśna 2, 59-950 Ruszów, woj. dolnośląskie, tel. 75 7714339, faks 75 7714468.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://wroclaw.lasy.gov.pl/ruszow

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów do znakowania drzew i drewna oraz przyrządów do pomiaru drewna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części. Część 1 zamówienia - Dostawa oznaczników, narzędzi do cechowania, tuszownicy, tuszu. Przedmiotem części 1 zamówienia jest sukcesywna, według potrzeb Zamawiającego w okresie trwania umowy, dostawa: 1. Oznaczników do numerowania drewna standard w kolorze czerwonym, z trzema zaczepami mocującymi, z opisem dwuliniowym ustalonym przez Zamawiającego w ilości do 50 000 sztuk. 2. Zestawu narzędzi do cechowania drewna: pojemnika na 200 sztuk oznaczników do numerowania drewna, automatycznego podajnika oznaczników, młotka do oznaczników z logo LP w ilości do 5 kpl. 3.Tuszownic do zamontowania na automatycznym podajniku oznaczników w ilości do 10 sztuk. 4. Czarnego wkładu do tuszownicy w ilości do 10 sztuk. 5. Tuszu czarnego do stempli metalowych w opakowaniach 40 ml w ilości do10 sztuk. Część 2 zamówienia - Dostawa farby do znakowania drzew i drewna w aerozolu. Przedmiotem części 2 zamówienia jest sukcesywna, według potrzeb Zamawiającego w okresie trwania umowy, dostawa farby do znakowania drzew i drewna w aerozolu, w puszkach 500 ml, z certyfikatem, farba ekologiczna - bez zawartości toulenu, kadmu, ołowiu i innych metali ciężkich, farba szybkoschnąca, z dobrą przyczepnością na wilgotnych podłożach, odporna na temperatury od - 20oC do + 40°C, dysza natryskowa zabezpieczona osłoną w ilości do 2000 sztuk, w tym: pomarańczowa w ilości do 950 sztuk, zielona w ilości do 950 sztuk, biała w ilości do 100 sztuk. Część 3 zamówienia - Dostawa taśm, wkładów do taśm, średnicomierzy, miar składanych, rynszpaków, ośników, lubryk, opraw do lubryk. Przedmiotem części 3 zamówienia jest sukcesywna, według potrzeb Zamawiającego w okresie trwania umowy, dostawa: 1.Taśm samozwijających z podziałką centymetrową, taśmy dwustronne, legalizowane o długości 25mb w ilości do 5 sztuk. 2. Uniwersalnych wkładów do taśm samozwijających o długości 25mb, dwustronnych z podziałką centymetrową w ilości do 10 sztuk. 3. Średnicomierzy 40cm z podziałką co 1mm w ilości do 5 sztuk. 4. Stolarskich miar składanych o długości 2mb w ilości do 25 sztuk. 5. Ryszpaków składanych z osłoną na palce w ilości do 20 sztuk. 6. Ośników strzemiączkowych w ilości do 10 sztuk. 7. Lubryk grafitowych sześciokątnych bez papierowej obwoluty w opakowaniach po 12 sztuk, o wymiarach o12 mm x110 mm w ilości do 10 opakowań. 8. Lubryk niebieskich sześciokątnych bez papierowej obwoluty w opakowaniach po 12 sztuk, o wymiarach o12 mm x110 mm w ilości do 20 opakowań. 9. Opraw do lubryki o wymiarach jak w pkt. 8 w ilości do 20 sztuk. Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8, 30.19.22.00-3, 37.82.23.00-9, 44.51.23.00-5, 44.81.00.00-1, 22.60.00.00-6, 30.19.21.11-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, muszą udokumentować, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz że nie podlegają, każdy z osobna, wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, do spełnienia których zobligowany jest Wykonawca, poza złożeniem oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, do spełnienia których zobligowany jest Wykonawca, poza złożeniem oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Złożone oświadczenie jest potwierdzeniem przez Wykonawcę posiadania m. in. wiedzy i doświadczenia, które umożliwią prawidłową realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, muszą udokumentować, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz że nie podlegają, każdy z osobna, wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, do spełnienia których zobligowany jest Wykonawca, poza złożeniem oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Złożone oświadczenie jest potwierdzeniem przez Wykonawcę posiadania lub dysponowania m. in. odpowiednim potencjałem technicznym umożliwiającym prawidłową realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, muszą udokumentować, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz że nie podlegają, każdy z osobna, wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, do spełnienia których zobligowany jest Wykonawca, poza złożeniem oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Złożone oświadczenie jest potwierdzeniem przez Wykonawcę posiadania lub dysponowania m. in. osobami umożliwiającymi prawidłową realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, muszą udokumentować, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz że nie podlegają, każdy z osobna, wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, do spełnienia których zobligowany jest Wykonawca, poza złożeniem oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Złożone oświadczenie jest potwierdzeniem przez Wykonawcę znajdowania się m. in. w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej prawidłową realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, muszą udokumentować, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz że nie podlegają, każdy z osobna, wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wroclaw.lasy.gov.pl/ruszow (Zakładka: Zamówienia publiczne)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Ruszów ul. Leśna 2 59-950 Ruszów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2012 godzina 12:00, miejsce: Nadleśnictwo Ruszów ul. Leśna 2 59-950 Ruszów Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa oznaczników, narzędzi do cechowania, tuszownicy, tuszu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem części 1 zamówienia jest sukcesywna, według potrzeb Zamawiającego w okresie trwania umowy, dostawa: 1. Oznaczników do numerowania drewna standard w kolorze czerwonym, z trzema zaczepami mocującymi, z opisem dwuliniowym ustalonym przez Zamawiającego w ilości do 50 000 sztuk. 2. Zestawu narzędzi do cechowania drewna: pojemnika na 200 sztuk oznaczników do numerowania drewna, automatycznego podajnika oznaczników, młotka do oznaczników z logo LP w ilości do 5 kpl. 3.Tuszownicy do zamontowania na automatycznym podajniku oznaczników w ilości do 10 sztuk. 4. Czarnego wkładu do tuszownicy w ilości do 10 sztuk. 5. Tuszu czarnego do stempli metalowych w opakowaniach 40 ml w ilości do10 sztuk..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.60.00.00-6, 44.51.23.00-5, 30.19.21.11-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa farby do znakowania drzew i drewna w aerozolu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem części 2 zamówienia jest sukcesywna, według potrzeb Zamawiającego w okresie trwania umowy, dostawa farby do znakowania drzew i drewna w aerozolu, w puszkach 500 ml, z certyfikatem, farba ekologiczna - bez zawartości toulenu, kadmu, ołowiu i innych metali ciężkich, farba szybkoschnąca, z dobrą przyczepnością na wilgotnych podłożach, odporna na temperatury od - 20oC do + 40°C, dysza natryskowa zabezpieczona osłoną w ilości do 2000 sztuk, w tym: pomarańczowa w ilości do 950 sztuk, zielona w ilości do 950 sztuk, biała w ilości do 100 sztuk..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.81.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa taśm, wkładów do taśm, średnicomierzy, miar składanych, rynszpaków, ośników, lubryk, opraw do lubryk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem części 3 zamówienia jest sukcesywna, według potrzeb Zamawiającego w okresie trwania umowy, dostawa: 1.Taśm samozwijających z podziałką centymetrową, taśmy dwustronne, legalizowane o długości 25mb w ilości do 5 sztuk. 2. Uniwersalnych wkładów do taśm samozwijających o długości 25mb, dwustronnych z podziałką centymetrową w ilości do 10 sztuk. 3. Średnicomierzy 40cm z podziałką co 1mm w ilości do 5 sztuk. 4. Stolarskich miar składanych o długości 2mb w ilości do 25 sztuk. 5. Ryszpaków składanych z osłoną na palce w ilości do 20 sztuk. 6. Ośników strzemiączkowych w ilości do 10 sztuk. 7. Lubryk grafitowych sześciokątnych bez papierowej obwoluty w opakowaniach po 12 sztuk, o wymiarach o12 mm x110 mm w ilości do 10 opakowań. 8. Lubryk niebieskich sześciokątnych bez papierowej obwoluty w opakowaniach po 12 sztuk, o wymiarach o12 mm x110 mm w ilości do 20 opakowań. 9. Opraw do lubryki o wymiarach jak w pkt. 8 w ilości do 20 sztuk..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8, 30.19.22.00-3, 37.82.23.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.